Gå til innhold

Pupper rumpe lår = fornøyde damer

Gjest negasjon

Anbefalte innlegg

Gjest negasjon

Jeg sitter og hører på radioen, ufrivillig, men kvinner er mest fornøyd med puppene sine, lårene og rumpen. Tør de ikke si at de har en fin vagina og en flott dusk?

Er det tabu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er faktisk veldig fornøyd med utseendet på fitten min. Mye mer enn jeg er med pupper, rumpe og lår. Men, det er ikke noe jeg sier om noen spør hva jeg liker best med meg selv. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja....det er mulig. Men jeg syns puppene mine er finere å se på enn kjønnsorganet. Estetisk så syns jeg ikke kjønnsorganene til kvinnene er noe fine, at menn tenner på det er jo bare bra så det blir noe på meg ;) Men om andre kvinner føler det sånn så er det jo ikke så rart at det ikke blir nevnt at noen er fornøyd med vaginan sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway

Kanskje fordi de har lik mus som meg, og synes dette er kjedelig? Jeg satt med en tynn kjole i sommer og kunne se den igjennom, jeg er veldig lite tilfreds med å ha stor tiss. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja....det er mulig. Men jeg syns puppene mine er finere å se på enn kjønnsorganet. Estetisk så syns jeg ikke kjønnsorganene til kvinnene er noe fine, at menn tenner på det er jo bare bra så det blir noe på meg ;) Men om andre kvinner føler det sånn så er det jo ikke så rart at det ikke blir nevnt at noen er fornøyd med vaginan sin

Synes vel heller ikke at det mannlige kjønnsorganet er noe å se på...... Er det meningen at kjønnsorganer skal se pene/estetiske ut? De er vel heller ment for å gi oss nytele, er de ikke? Det er jo en grunn til at de ligger godt gjemt. Folk er så rare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Jeg sitter og hører på radioen, ufrivillig, men kvinner er mest fornøyd med puppene sine, lårene og rumpen. Tør de ikke si at de har en fin vagina og en flott dusk?

Er det tabu?

Jeg tror det har mer med hvilke kroppsdeler man fokuserer på egentlig. Man skal jo ikke vise kjønnsorganet sitt til så mange, så da spiller det ikke så stor rolle hvordan det ser ut, men pupper rumpe og lår er jo noe som vises frem hele tiden, og dermed fokuserer man mye på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest womenwomen

Er det tabu?

Jeg sa det selv her inne på KG i en vagina debatt - at jeg var utrolig fornøyd med musa mi forde den var akkurat som beskrevet etter " boken " , den var multiorgasmisk og ga meg masse nytelse - og JA - jeg syns vaginaen min er så perfekt som den kan bli ....

Og hvordan reagerte andre kvinner da ? Jo de ble dritt - sure på meg womenwomen , fornbannet på meg og syns jeg var utrolig inbildsk o.l Som turte si dette høyt ...he he Ja jeg er stolt av musa mi - musa er MEG - en del av min identitet som voksen kvinne ...hvorfor skulle det være et " tabu " ? Når menn kan få lov å uttrykke stolthet over kjønnet sitt ? Uten å bli " halshugd " inne på KG ... Hvorfor skulle ikke jeg få lov å være fornøyd med meg selv ? Hva er galt i det ? Bare forde jeg er ho-kjønn sansynligvis .

ER MEGA STORT TABU - Å LIKE SIN EGEN KJØNNS IDENTITET OG - ORGAN ...

Er jo diskriminerende og triste holdninger folk har og samfunnet har ...tydeligvis .

En velfungerende bra fitte - er absolutt noe å være stolt av ...Et biologisk MESTERVERK er det jo bevis på : )

For ikke alle har akkurat det ...desverre ! Men hvorfor " hate meg " forde jeg våger å uttale at jeg er meget fornøyd ? Hilsen WW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tenker vel på hva de best kan bruke for å tiltrekke seg menn, og da er pupper, lår og rumpe velegnet. Vaginaen og dusken ser de jo først når de vel er på kroken... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vel heller ikke at det mannlige kjønnsorganet er noe å se på...... Er det meningen at kjønnsorganer skal se pene/estetiske ut? De er vel heller ment for å gi oss nytele, er de ikke? Det er jo en grunn til at de ligger godt gjemt. Folk er så rare...

Noen mener jo at kjønnsorganene er pene/estetisk. Andre ikke, jeg er av den oppfattning at det ikke er pent, men at det gjør nytta si, det gjør det virkelig ;)

Og det er jeg veldig gla for :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg egentlig ikke har tenkt over saken, om gledesstedet mitt er pent eller ikke, det gir meg stor glede og fungerer som bare det. Utseendemessig er vel ikke kvinnens og mannens kjønnsorgan det peneste jeg vet akkurat men gleden har ingenting med utseendet å gjøre heldigvis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest negasjon
Jeg sa det selv her inne på KG i en vagina debatt - at jeg var utrolig fornøyd med musa mi forde den var akkurat som beskrevet etter " boken " , den var multiorgasmisk og ga meg masse nytelse - og JA - jeg syns vaginaen min er så perfekt som den kan bli ....

Og hvordan reagerte andre kvinner da ? Jo de ble dritt - sure på meg womenwomen , fornbannet på meg og syns jeg var utrolig inbildsk o.l Som turte si dette høyt ...he he Ja jeg er stolt av musa mi - musa er MEG - en del av min identitet som voksen kvinne ...hvorfor skulle det være et " tabu " ? Når menn kan få lov å uttrykke stolthet over kjønnet sitt ? Uten å bli " halshugd " inne på KG ... Hvorfor skulle ikke jeg få lov å være fornøyd med meg selv ? Hva er galt i det ? Bare forde jeg er ho-kjønn sansynligvis .

ER MEGA STORT TABU - Å LIKE SIN EGEN KJØNNS IDENTITET OG - ORGAN ...

Er jo diskriminerende og triste holdninger folk har og samfunnet har ...tydeligvis .

En velfungerende bra fitte - er absolutt noe å være stolt av ...Et biologisk MESTERVERK er det jo bevis på : )

For ikke alle har akkurat det ...desverre ! Men hvorfor " hate meg " forde jeg våger å uttale at jeg er meget fornøyd ? Hilsen WW

Akkurat. Jeg får jo ikke høre at fitta mi er såå pen eller puppene mine er såå fine, men det jeg har mellom bena er en del av meg. Kanskje tør ikke menn si sånt, da får de vel høre tipper jeg?¨

Men har heller aldri sagt at pikken din er perfekt, jo det har jeg, men det var når jeg ble spurt om det.

Min vagina er en del av meg, som ofte kan leses i mine øyne, som en åpen bok omtrent så hvorfor skjule det. Og mange går jo uten truser (ikjendiser) i lårkort. Jeg er ikke akkurat prototypen til det, men jeg synes både fitter og peniser er vakre, på hver sin måte og uavhengig av om de kan synes defromerte ut, min er perfekt, men det plager ikke meg at ingen har sagt at den er smart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...