Gå til innhold

Kor attraktiv er eg ?

filantropen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lila_*

Skjer med alle dere hyklere som mener han skal være 100% ærlig? Det er ingen mennesker som er det, samfunnet hadde gått under om vi hadde vært det.

De mest ærlige menneskene er de som sier de er 95% ærlige, jeg synes det viser god selvinnsikt og si det sånn. Stort pluss :) Folk som påstår de er 100% ærlige ser jeg på som ureflekterte, selvgode og selvhøytidelige. Og ikke minst uærlige, hehe.

Men det spørs jo om den prosentandelen med uærlighet er når presser ned svigermors jævlige kabaret og sier "mmmm", eller om det betyr at du kan lyve om alvorlige ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjer med alle dere hyklere som mener han skal være 100% ærlig? Det er ingen mennesker som er det, samfunnet hadde gått under om vi hadde vært det.

De mest ærlige menneskene er de som sier de er 95% ærlige, jeg synes det viser god selvinnsikt og si det sånn. Stort pluss :) Folk som påstår de er 100% ærlige ser jeg på som ureflekterte, selvgode og selvhøytidelige. Og ikke minst uærlige, hehe.

Men det spørs jo om den prosentandelen med uærlighet er når presser ned svigermors jævlige kabaret og sier "mmmm", eller om det betyr at du kan lyve om alvorlige ting...

Han skal være 100% ærlig med meg.

Jeg bryr meg ikke om han lyver og sier svigermors pølsegryte er kjempe god når han egentlig syns den smakte mer som svidde granstilker.

Men om jeg lager pølsegryte og han ikke liker den vil jeg gjerne vite det så jeg ikke gjør samme feilen neste gang jeg prøver meg på noe lignende.

Det å tørre å være 100% ærlig med partneren og tørre å motta 100% ærlighet er en stor jobb i seg selv, men for meg og heldigvis også gubben så er vi helt enige om dette.

Han trenger såklart ikke fortelle meg at "oj hu dama hadde fine pupper", men om jeg ser puppene hennes og synes de er fine selv og sier "oj, syns du ikke hun hadde fine pupper?" skal han svare "jo det la jeg merke til også!". Her må såklart jeg takle å høre at han syns andre har fine pupper og han må stole på at jeg ikke lurer han for å starte en krangel om "å herregud du ser på¨noen andres pupper".

De fleste klarer ikke være 100% ærlige det skal jeg være helt enig med deg i, men det betyr ikke at det ikke finnes noen av oss som faktisk er det.

Joda, jeg vet han med letthet kan lyve om noe uten at jeg vet om det, men her stoler jeg faktisk nok på han til å velge å tro han er ærlig. Og det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av. Men jeg vil heller tro han er 100% ærlig enn å vite at han lyver om 5%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lila_*
Han skal være 100% ærlig med meg.

Jeg bryr meg ikke om han lyver og sier svigermors pølsegryte er kjempe god når han egentlig syns den smakte mer som svidde granstilker.

Men om jeg lager pølsegryte og han ikke liker den vil jeg gjerne vite det så jeg ikke gjør samme feilen neste gang jeg prøver meg på noe lignende.

Det å tørre å være 100% ærlig med partneren og tørre å motta 100% ærlighet er en stor jobb i seg selv, men for meg og heldigvis også gubben så er vi helt enige om dette.

Han trenger såklart ikke fortelle meg at "oj hu dama hadde fine pupper", men om jeg ser puppene hennes og synes de er fine selv og sier "oj, syns du ikke hun hadde fine pupper?" skal han svare "jo det la jeg merke til også!". Her må såklart jeg takle å høre at han syns andre har fine pupper og han må stole på at jeg ikke lurer han for å starte en krangel om "å herregud du ser på¨noen andres pupper".

De fleste klarer ikke være 100% ærlige det skal jeg være helt enig med deg i, men det betyr ikke at det ikke finnes noen av oss som faktisk er det.

Joda, jeg vet han med letthet kan lyve om noe uten at jeg vet om det, men her stoler jeg faktisk nok på han til å velge å tro han er ærlig. Og det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av. Men jeg vil heller tro han er 100% ærlig enn å vite at han lyver om 5%

Jeg er enig med deg når du legger det frem sånn.

Jeg synes bare det er litt beundringsverdig når noen innrømmer at de ikke er 100% ærlige, for de fleste påstår at de er det og den kommer ofte med en liten "better than thou"-attitude eller politisk korrekthet. Og jeg får eder og galle når jeg sier at jeg faktisk kan finne på å dra noen hvite løgner i livet, og jeg er med hånden på hjertet den mest ærlige personen jeg kjenner :ler:

Flere som ikke liker det da, som synes jeg kan være uforskammet og frekk, det er derfor det er noe som heter brutalt ærlig. Jeg kjenner en person som har like lite filter som en 6åring og plumper ut med det meste han har i hodet, og jeg kan love deg at det er ganske mange som ikke setter pris på at han er ærligheten selv.

Jeg er enig i at i et forhold så skal man tilstrebe nærmest 100% ærlighet, men synes folk er for raskt ute med å si at 150% ærlighet er den største dyden i verden og slå ned på oss som er såpass ærlige at vi sier vi bare er 99% ærlige.

Den som sier den aldri lyver, lyver ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg når du legger det frem sånn.

Jeg synes bare det er litt beundringsverdig når noen innrømmer at de ikke er 100% ærlige, for de fleste påstår at de er det og den kommer ofte med en liten "better than thou"-attitude eller politisk korrekthet. Og jeg får eder og galle når jeg sier at jeg faktisk kan finne på å dra noen hvite løgner i livet, og jeg er med hånden på hjertet den mest ærlige personen jeg kjenner :ler:

Alle lyver! Det er bare sånn det er, jeg kan med hånden på hjerte si at jeg løy senest i dag når jeg lovte på tro og ære at oppgaven var ferdig og bare trengte litt finpuss.

Sannheten er at jeg kommer til å niskrive en side i siste liten i morgen tidlig fordi jeg har surret vekk de tre siste kveldene :fnise:

Jeg og gubben løy også til hverandre, opp og ned i mente.

Avslørte hverandre gjorde vi også, og da viste det seg at løgnene vi kom med var for å skån den andre. Så siden da har vi levd med 100% ærligheten.

Jeg vet jeg ikke har løyet til han, og jeg håper han har vært like ærlig med meg. :sjenert:

Det er ganske tøfft og innrøme at man ikke er helt ærlig et er jeg enig i.

Men denne ærlighets greia har gjort livet mitt så mye lettere at vi har vært som ny forelska drittunger siden vi startet, så nå hadde jeg krevd det samme av en ny partner om jeg nå engang skulle måtte trenge en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linn andrea
he he he ;) smaken er absolutt som baken, avogtil er det eit enormt hull i midten, og spesielt på venstre siden. tihi :gjeiper:

Ja, du er virkelig en moroklump.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fropessor Snurre
Kunne vert litt morro å vite, og å skrive det her gir litt perspektiv også.

Utsjånad:

Er 184cm høg.

Har trent kropp, men litt kosemage.

Blå auge

Mørkeblondt hår

Lys hud, ikkje bleik.

Har pen utsjånad

Pent smil

Hobby:

Trener 4 ganger i veka

Sangøving 2-3 ganger i veka

Synger Bass i kor

1 gang i veka

Litt TV-serier må nytes

PC (litt, nesten slutta med dataspel)

Personlighet:

Har normal sjølvtillit

ganske utadvent

Morroklump, eg er morsom, seier masse rart, og kan gi folk så masse latter dei får vondt i magen.

Ikkje sjalu (aldri vert hittil)

Lidenskaplig opptatt av musikk

Ambisiøs, kompis seier eg har ambisjoner og pågangsmot som kan flytte fjell.

Lyst på unger, har hatt lyst i fleire år.

Dagdrømmer

Kan bite over for masse på engang

Ustrukturert

Ikkje verdens mest ryddige

Har utstråling og sjarm

Kan hoppe fra prosjekt til prosjekt, er ikkje alltid like flink å fullføre ting.

95% ærlig.

Hater å såre folk eg bryr meg om

Kan vere ganske frekk, dei som ikkje kjenner meg kan misforstå mine humoristiske strofer.

Har masse sjølvironi, elsker å bli kødda med, syns det er gøy når folk kjem med frekkiser tilbake.

Humoren min kan vel sies at den er av den svartere sorten, og spydig.

Det er klassisk musikk eg synger, eg er Bass-Bariton. Elsker musikk.

Klassisk musikk er kultur.

Ang politikk, så har eg vert leder av eit lokal lag her eg bur i Unge Høgre.

av bøker så er eg svært svært svært glad i eldre historie. spes 1000-1300 tallet.

Klassisk musikk- genialt! Jeg elsker klassisk musikk. :) Bass-Bariton er nydelig.

Det jeg har uthevet, er selvfølgelig det jeg synes er fint.

Men jeg er nok altfor "gammel" for deg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ikke lett å være en perfekt mann for enkelte av disse damene.

- Det er negativt at du vil ha barn

- Du er ikke kulturell nok (selv om du synger i kor)

- negativt at du er musikkinteressert

- negativt at du er morsom

- negativt at du har vært engasjert i politikk

- negativt at du er aktiv, slik at du ikke kan sitte hjemme med henne hele tiden

- negativt at du er for perfekt

- negativt at du ikke er helt perfekt (100% ærlig)

Klarer ikke helt å skjønne disse holdningene. Virker som at viktigste for disse er om du er strukturert og kan gjøre husarbeid?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- negativt at du er aktiv, slik at du ikke kan sitte hjemme med henne hele tiden

Klarer ikke helt å skjønne disse holdningene. Virker som at viktigste for disse er om du er strukturert og kan gjøre husarbeid?!

Hehe, sant. Kjenner meg igjen i dette med at man som ung mann kan ønske seg barn, mens dette er helt uaktuelt for en stor andel unge kvinner. Av de som får barn tidlig virker det som en betydelig andel blir gravid ved et uhell og lar være å ta abort.

Noe av grunnen kan kanskje ligge i det Kåre Willoch har gjort til sin siste kampsak, nemlig at det offentlige straffer de som får barn tidlig i tyveårene ved at man knytter så mye av støtten opp til inntekt. Så dersom mor er under utdanning har man ikke råd til å få barn, kort og brutalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo noen som har satt dette som negativt, og noen som positivt.

Du kan ikke trekke alle tingene sammen og lage dine egne knklusjoner av hva som er sagt.

Det er ingen som har sagt at han skal sitte hjemme med henne hele tiden, men at med så mye aktivitet på han ville det ikke blitt noe tid til en kjæreste ved siden av. De fleste jenter vil gjerne ha mer enn en time hver lørdag, men det betyr absolutt ikke at man ikke kan være aktiv på egen hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*

Til dere som reagerer på at TS oppgir at han er 95 % ærlig. Mest sannsynlig er ingen av dere 50% ærlig engang og det samme gjelder TS. Det som er 100% ærlig har ingen venner, ingen jobb og ingen kjæreste.

Eks: Her om dagen satt jeg i ett møte på jobben min hvor jeg i pausen kikka litt tomt ut i luften. En kvinnelig kollega av meg på jobben sa " Nå, drømte du at du var på Fiji nå eller?" Jeg svarte ja. Men sannheten var at jeg satt og fantaserte om hvor digg det hadde vært å hatt seg med den pene venninna hennes på samme jobb som hadde kledd seg ganske sexy den dagen. Ofte er best å ikke svare ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg synes er negativt:

at du er med i kor og drar på sangøving (jeg liker mer menn som spiller i band liksom)

at du har lyst på unger

også kommer det an på hva slags musikksmak du har

selvutnevnt morroklump, hmm.

unge høyre, blæ.

og hvis du er "pen" så høres du feminin ut.

men resten var jo ikke så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg synes er negativt:

at du er med i kor og drar på sangøving (jeg liker mer menn som spiller i band liksom)

at du har lyst på unger

også kommer det an på hva slags musikksmak du har

selvutnevnt morroklump, hmm.

unge høyre, blæ.

og hvis du er "pen" så høres du feminin ut.

men resten var jo ikke så ille.

Kor er eg med i for erfaring, for være solist, og det er god mulighet for å utvikle seg. Er vertfall mange som har en negativ oppfatning av kor, og trur det er jesus og halleluja i alle retninger.

Selvutnevnt morroklump er eg vel kanskje ja, men det er jo lett å legge merke til at folk blir i godt humør av å være med meg og har det gøy? det finnes jo overhode ingenting som er galt i å ha det gøy

På sangøving så har er det klassisk musikk eg synger.

Klassisk musikk, rock og metal er det som er min musikk.

Speler sanger ilag med en kompis som speler på halv-akustisk guitar. Alt i fra Staind, Seether, Live, Crash Test Dummies, WASP etc.

Korleis er det å vere pen feminint? Å bli kalt pen, søt etc er komplimenter, men du trur vel kanskje eg trur eg er den hunken som veit å føler eg er dødslekker? Eg får høyre eg er pen, og får komplimenter for kle stil, hår, smil etc. Alltid fått det, så da må jo det ligge noke i det. Eg er fornøgd med det eg har, kunne seff vert bedre, men eg har det eg har og da må man gjere det beste man kan =)

Endret av filantropen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næ, jeg bare tenker på "pene" menn som hmmm.. kanskje litt Zac Efron-aktig, hehe. Eller sånn typisk BI-gutt. Fløtepus liksom. Ikke min type i alle fall. Men det er jo mange som liker sånne gutter og.

Er ikke sikkert du ser sånn ut heller da for alt jeg vet. :P

Klassisk rock, rock og metal ja, det er bra musikk. Plusspoeng der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næ, jeg bare tenker på "pene" menn som hmmm.. kanskje litt Zac Efron-aktig, hehe.

Enig. Liker best barske menn. Kjekk høres jo bedre ut enn pen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vert litt morro å vite, og å skrive det her gir litt perspektiv også.

Utsjånad:

Er 184cm høg.

Har trent kropp, men litt kosemage.

Blå auge

Mørkeblondt hår

Lys hud, ikkje bleik.

Har pen utsjånad

Pent smil

Hobby:

Trener 4 ganger i veka

Sangøving 2-3 ganger i veka

Synger Bass i kor

1 gang i veka

Litt TV-serier må nytes

PC (litt, nesten slutta med dataspel)

Personlighet:

Har normal sjølvtillit

ganske utadvent

Morroklump, eg er morsom, seier masse rart, og kan gi folk så masse latter dei får vondt i magen.

Ikkje sjalu (aldri vert hittil)

Lidenskaplig opptatt av musikk

Ambisiøs, kompis seier eg har ambisjoner og pågangsmot som kan flytte fjell.

Lyst på unger, har hatt lyst i fleire år.

Dagdrømmer

Kan bite over for masse på engang

Ustrukturert

Ikkje verdens mest ryddige

Har utstråling og sjarm

Kan hoppe fra prosjekt til prosjekt, er ikkje alltid like flink å fullføre ting.

95% ærlig.

Hater å såre folk eg bryr meg om

Kan vere ganske frekk, dei som ikkje kjenner meg kan misforstå mine humoristiske strofer.

Har masse sjølvironi, elsker å bli kødda med, syns det er gøy når folk kjem med frekkiser tilbake.

Prøver alltid å bli bedre på alt, vil bli så god som eg kan.

Vart nokre linjer, så no er eg spent om det blir respons ;)

Har utheva det jeg syns er attraktivt med det du har skrevet. Syns også det er et pluss at du skriver nynorsk :) (iallefall litt nynorsk inni der).

Er ikke sånn at de andre tinga er frastøtende på noe vis, bare litt mindre viktige og ting jeg kanskje ikke bryr meg om er negativt eller positivt på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...