Gjest litt naiv? Skrevet 4. september 2009 #21 Del Skrevet 4. september 2009 Er det virkelig så vanskelig? Kanskje dama hans ikke burde ha sendt ham sulten alene på guttetur, eller kanskje han er en som fortjener å være sulten? Hva vet jeg, men faktisk ikke mitt problem. Kanskje han egentlig ikke er sulten men bare ute etter spenning og bekreftelse, noen menn er utro fordi de ikke får så mye de vil hjemme men det er langt fra alle. Noen av oss liker jakten på nytt "kjøtt" innimellom, men kjærringa vil vi ikke kvitte oss med for hun er mer enn et lettvint knull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #22 Del Skrevet 4. september 2009 Det er en mulighet, men det spiller jo ingen verdens rolle faktisk :-Det som foregår der er deres problem, ikke mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #23 Del Skrevet 4. september 2009 Og forresten - forelske meg og ønske et forhold til en gift mann som er utro med meg? Nei, takk! Gjett hvem han er utro mot neste gang! Og JEG har faktisk aldri vært utro - for the records. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #24 Del Skrevet 4. september 2009 Kanskje han egentlig ikke er sulten men bare ute etter spenning og bekreftelse, noen menn er utro fordi de ikke får så mye de vil hjemme men det er langt fra alle. Noen av oss liker jakten på nytt "kjøtt" innimellom, men kjærringa vil vi ikke kvitte oss med for hun er mer enn et lettvint knull. Ja vi får vel se på det når vi sender melding til kona. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #25 Del Skrevet 4. september 2009 Ha, ha, JA, det kunne jeg også gjort. Jeg sporet ham nemlig opp ganske så enkelt på nettet. DET hadde jo vært noe å legge inn på wall'en hans på face, 'takk for deilig natt', liksom. Men, nei, heldigvis for han, så gidder jeg ikke koke kaniner. Men kanskje noe å tenke på for dere utro menn :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lille my_* Skrevet 4. september 2009 #26 Del Skrevet 4. september 2009 Er det virkelig så vanskelig? 1. Det var min første ONS. Alltid vært så anstendig og skulle helst kjenne folk litt først og sånt jeg, og treffe dem både før og etter og i det hele tatt. 2. Mannfolka har ringt meg ned etter ett knull, ja, uansett hvor lite interessert jeg har vært, eller særlig da. 3. Ble lei av maset og prøvde ONS og det var deilig befriende! (Dessuten hadde han en fantastisk kropp som jeg neppe hadde hatt sjans på ellers:-). 4. Nei, jeg faller faktisk ikke for en mann og forelsker meg i ham etter en times 'bekjentskap' og noen timer knulling. Så det er ikke noe problem, nei. Og om så skulle skje, jeg ser ham jo ikke mer, så det går nok veldig fort over. 5. Nei, jeg blir ikke gravid heller, skjønner du. Jeg er ikke akkurat 20 lenger for å si det sånn. 6. Og jeg er helt enig, det er HAN som er gift, JEG er single. Hadde sett det annerledes om jeg hadde regelrett lagt meg etter en gift mann for å huke ham inn i et forhold, men sånn var det overhodet ikke. Kanskje dama hans ikke burde ha sendt ham sulten alene på guttetur, eller kanskje han er en som fortjener å være sulten? Hva vet jeg, men faktisk ikke mitt problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmmmm Skrevet 4. september 2009 #27 Del Skrevet 4. september 2009 blir kvalm av slike som deg. oppfør deg. gifte menn? lavmål Helt enig! Lavmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest helt enig Skrevet 4. september 2009 #28 Del Skrevet 4. september 2009 Gud, så deilig! Hadde min første ONS i helgen med en fyr som hadde DEN lekre kroppen. Han bodde på andre siden av Kjølen, og var gift og hadde ikke vært i Tigerstaden på tyve år. Så ham slipper jeg å høre noe mer fra. Lei av mannfolkmas nemlig. Kan ikke pule dem så mye som en gang, så blir det ringing daglig! Gutta tror visst at en runde med sex betyr at vi er gift eller no' Hvor vanskelig er dette da? Han = gift hans ansvar, hun = singel hun gjør som hun vil:) Er ikke høyere matematikk dette, bare enkel logikk... Mest sannsynlig bare tilfeldig at hun fikk vite at han er gift. Fantastisk deilig å enkelt m ONS, bare huske å kjøre m kondom sånn at man slipper sykdommene. Graviditet trenger vi ikke bekymre oss over, for det gjør mennene. Det er nemlig det eneste de er redde for. De ligger nemlig bare m ordentlige jenter... sånne som meg og ts:D :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest helt enig Skrevet 4. september 2009 #29 Del Skrevet 4. september 2009 Dere m høy moral og kommentarer om lavmål, jeg tror at dere er redde for at vi skal ligge m deres menn... Og ja, det gjør vi nok også, om de ikke er fornøyd m hva de har hjemme, eller at de rett og slett bare søker litt spenning... Who cares, bryr meg ikke noe om grunnen til at gutta er utro. Pleier faktisk ikke sjekke om de er gift. Det som teller for meg er mine behov... Så nå kan dere bare begynne å spy, jeg har bøtta klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helt enig Skrevet 4. september 2009 #30 Del Skrevet 4. september 2009 Hva driver en person til trolling? Provokasjon så man kan flykte fra realiteten, mellom linjene på dette infantile innlegget så ser jeg noe sårt -> derfor troller man seg stor. A-jaj-ajaj-a-boff! enste som er sårt er vel om man er uheldig og han er skikkelig dårlig i senga... gnagsår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #31 Del Skrevet 4. september 2009 Ja, eller om man holder på i mange timer, slik vi gjorde ;-) - dagen etterpå. Du har vel barn i trollealder du, da, som synger godnattsanger på kg. Da er det noen år igjen til du også er i farta, skjønner du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barskstudent21 Skrevet 5. september 2009 #32 Del Skrevet 5. september 2009 Gud, så deilig! Hadde min første ONS i helgen med en fyr som hadde DEN lekre kroppen. Han bodde på andre siden av Kjølen, og var gift og hadde ikke vært i Tigerstaden på tyve år. Så ham slipper jeg å høre noe mer fra. Lei av mannfolkmas nemlig. Kan ikke pule dem så mye som en gang, så blir det ringing daglig! Gutta tror visst at en runde med sex betyr at vi er gift eller no' Din holdning til utroskap er for å være mild skuffende... du burde bruke litt tid til å gå inn i deg selv og jobbe med noen av dine holdninger! Syns også du burde tenke litt over hvorfor du har så negativ holdning angående menn, og se om det kanskje ikke er noe du kan gjøre for å bli kvitt "problemet" med daglig ringing av menn du har "pult". Luksusproblem igrunn... mange jenter setter pris på oppmerksomheten, og det burde ikke være for vanskelig å forklare hvorfor man ikke er interessert dersom dette ikke skulle være tilfelle. Lykke til med jakten på innsikt og forståelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaconda Skrevet 5. september 2009 #33 Del Skrevet 5. september 2009 Er det virkelig så vanskelig? 1. Det var min første ONS. Alltid vært så anstendig og skulle helst kjenne folk litt først og sånt jeg, og treffe dem både før og etter og i det hele tatt. 2. Mannfolka har ringt meg ned etter ett knull, ja, uansett hvor lite interessert jeg har vært, eller særlig da. 3. Ble lei av maset og prøvde ONS og det var deilig befriende! (Dessuten hadde han en fantastisk kropp som jeg neppe hadde hatt sjans på ellers:-). 4. Nei, jeg faller faktisk ikke for en mann og forelsker meg i ham etter en times 'bekjentskap' og noen timer knulling. Så det er ikke noe problem, nei. Og om så skulle skje, jeg ser ham jo ikke mer, så det går nok veldig fort over. 5. Nei, jeg blir ikke gravid heller, skjønner du. Jeg er ikke akkurat 20 lenger for å si det sånn. 6. Og jeg er helt enig, det er HAN som er gift, JEG er single. Hadde sett det annerledes om jeg hadde regelrett lagt meg etter en gift mann for å huke ham inn i et forhold, men sånn var det overhodet ikke. Kanskje dama hans ikke burde ha sendt ham sulten alene på guttetur, eller kanskje han er en som fortjener å være sulten? Hva vet jeg, men faktisk ikke mitt problem. for meg virker det som du har skrudd av følelses-apparatet ditt. Jeg blir litt kvalm av en slik holdning jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2009 #34 Del Skrevet 5. september 2009 Og forresten - forelske meg og ønske et forhold til en gift mann som er utro med meg? Nei, takk! Gjett hvem han er utro mot neste gang! Og JEG har faktisk aldri vært utro - for the records. Og så da? Ikke alle synes det er så ille med utroskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bullshit Skrevet 5. september 2009 #35 Del Skrevet 5. september 2009 Gud, så deilig! Hadde min første ONS i helgen med en fyr som hadde DEN lekre kroppen. Han bodde på andre siden av Kjølen, og var gift og hadde ikke vært i Tigerstaden på tyve år. Så ham slipper jeg å høre noe mer fra. Lei av mannfolkmas nemlig. Kan ikke pule dem så mye som en gang, så blir det ringing daglig! Gutta tror visst at en runde med sex betyr at vi er gift eller no' *kremtBULLSHIT* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 5. september 2009 #36 Del Skrevet 5. september 2009 Dere m høy moral og kommentarer om lavmål, jeg tror at dere er redde for at vi skal ligge m deres menn... Og ja, det gjør vi nok også, om de ikke er fornøyd m hva de har hjemme, eller at de rett og slett bare søker litt spenning... Who cares, bryr meg ikke noe om grunnen til at gutta er utro. Pleier faktisk ikke sjekke om de er gift. Det som teller for meg er mine behov... Så nå kan dere bare begynne å spy, jeg har bøtta klar Jeg tror en del menn faktisk er fornøyd nok med det de har der hjemme - og de vli bli der - fordi de ser på det som nederalg å avbryte et påbegynt prosjekt. Men dette hindrer ikke en del menn i å være utro. Mange av de vil ha det de har hjemme, og litt ekstra piff i tilværelsen ved å avtale noen treff med en annen av og til. Av og til får konene vite om det, og likevel er det mange som tilgir og fortsetter. Og fortsetter å tro på mannen sin når han sier at det "er slutt med hun andre". mens i virkeligheten er det ikke slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. september 2009 #37 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg tror en del menn faktisk er fornøyd nok med det de har der hjemme - og de vli bli der - fordi de ser på det som nederalg å avbryte et påbegynt prosjekt. Men dette hindrer ikke en del menn i å være utro. Mange av de vil ha det de har hjemme, og litt ekstra piff i tilværelsen ved å avtale noen treff med en annen av og til. Av og til får konene vite om det, og likevel er det mange som tilgir og fortsetter. Og fortsetter å tro på mannen sin når han sier at det "er slutt med hun andre". mens i virkeligheten er det ikke slutt. Ja, sånn har det nok alltid vært er jeg redd. Det som er relativt nytt i våre dager er vel egentlig bare at mange kvinnfolk ikke er noe bedre. Derfor lønner det seg faktisk å følge med litt - hvis man bryr seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 5. september 2009 #38 Del Skrevet 5. september 2009 Ja, sånn har det nok alltid vært er jeg redd. Det som er relativt nytt i våre dager er vel egentlig bare at mange kvinnfolk ikke er noe bedre. Derfor lønner det seg faktisk å følge med litt - hvis man bryr seg. Ja, absolutt. Verdien av tillit er ganske høy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. september 2009 #39 Del Skrevet 5. september 2009 Ja, absolutt. Verdien av tillit er ganske høy. Ja, selvfølgelig må man ha tillit til og stole på den andre parten. Men poenget mitt var mer at det ikke er smart å ha blind tillit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå