majan Skrevet 9. august 2003 #1 Del Skrevet 9. august 2003 jeg vil bare gi dere ett godt råd nå i sommervarmen. Hvis dere har uteblomster i kasser eller ampler, er det kjekt og fylle en halvannen liters flaske med vann og sette på hodet ned i jorden. Da trekker jorden til seg det den trenger av vann i løpet av dagen. Jeg gjorde dette med blomstene hjemme hos foreldrene mine da de var på ferie for da slapp jeg og reise dit hver dag for og vanne blomstene, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 9. august 2003 #2 Del Skrevet 9. august 2003 Takk for veldig godt råd. Det skal jeg jammen gjøre. Er passe lei av å vanne hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 9. august 2003 #3 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg var på besøk på en campingplass i sommer, og da så det ut som det hadde vært grøftefyllfest hos alle i ukesvis - tomflasker nedi potter og kar - vinfalsker og alt mulig - overalt så litt morsomt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 9. august 2003 #4 Del Skrevet 9. august 2003 For seint med slike gode råd :oops: Men jeg skal huske det til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå