Gå til innhold

Lang tid mellom dates?

Gjest Gjest_trådstarter_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så opptatt som han virker så er det nok da en god grunn til hvorfor han ikke treffer deg så ofte. Og dette er vel noe du må tenke på om du vil, for han vil jo da aldri kunne treffe deg masse. Kanskje litt oftere, men ikke en som kan treffe deg hele tiden.

Selv var jeg hos han jeg dater nå i helga, og vi hadde det fantastisk. Vi fikk prata litt og, han jobber jo da 12-13 timer om dagen hele uka, altså orker han ikke date da, så kommer helga, han skal trene og slappe av, trening er en veldig stor del av livet hans. Så er jeg heldig så har han ett døgn til meg i helga, men noen helger vil han kanskje ikke ha det. Så her må jeg ta ett valg om dette er nok for meg eller ikke. Nå synes jeg han er fantstisk så jeg fortsetter nok å treffe han litt til, men vet nok ikke hvordan det blir i det lange løp.

Men i din situasjon, lurer du ikke innerst inne på om hvis han virkelig likte deg veldig, så hadde han funnet mer tid til deg? F.eks. droppet treningen. Ikke for å være slem, men jeg kjøper den ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det normalt at det kan gå lang tid melom stevnemøter pga stor arb.belastning eller er dette bare en unnskyldning fra mannens side? Je snakker om 2 uker. Jeg tenker slik at uansett hvor opptatt jeg er finner jeg to timer til den jeg liker. Kan man virkelig være så opptatt?

Jeg var på en date forrige uke, og pga barn, jobb, reiser kommer det til å gå nesten to uker før den stakkars mannen får møte meg igjen. Hvis jeg ikke klarer å hanke inn en barnevakt en kveld, men har dessverre dårlig tilgang på slikt.

Så, JA, det kan gå lang tid pga årsaker som dette. Men for min del er det en ekstraordinær situasjon akkurat nå som gjør det, til vanlig er det ikke slik. Og hvis det var en som jeg syntes var mega-interessant og ikke bare sånn passe, så hadde jeg klart å skvise inn en lunsj eller noe en dag mens barnet er på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...