Gå til innhold

Lang tid mellom dates?

Gjest Gjest_trådstarter_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_trådstarter_*

Er det normalt at det kan gå lang tid melom stevnemøter pga stor arb.belastning eller er dette bare en unnskyldning fra mannens side? Je snakker om 2 uker. Jeg tenker slik at uansett hvor opptatt jeg er finner jeg to timer til den jeg liker. Kan man virkelig være så opptatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hva som er normalt. Men jeg dater to menn nå, eller tror jeg sier jeg dater en av de og har kontakt med den andre. Han ene har jeg ikke sett på 3,5 uke, men dette er fordi jeg var i syden og han har jobba veldig mye i det siste, derfor er jeg ennå ikke bekymra. Regner med att vi treffes til helga og. Og vi sender meldinger eller prater på messenger daglig.

Han jeg har kontakt med traff jeg maks en gang i uka i våres da vi starta og date, dette på grunn av jobben hans. Så dro han på ferie og det skjedde en familiekrise for han, så dermed har jeg ikke sett han siden rundt 20 juli. Men får meldinger om att han vil treffe meg igjen nå, fått det siste ukene, men det har ikke passet ennå. Og jeg har vel ikke helt bestemt meg om jeg vil treffe han igjen.

Tror noen menn bare tar det veldig rolig i begynnelsen og, de er kanskje ikke like ivrige. Trenger litt lenger tid. Det har vel ikke så mye med att de er menn og gjøre, heller personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Tja. Jeg har en kjæreste som har en travel jobb og er alenefar, selv er jeg alenemor og har et travelt liv. Innimellom kan det gå en uke før vi ser hverandre, men i perioder der vi vet det blir travle uker, gjør vi det vi kan for å få presset inn en kaffekopp eller noe sånt. Vi treffes alltid i løpet av helgene, både med og uten barn.

Med våre liv, har det fortsatt aldri gått to hele uker uten at vi har funnet tid til små, kjappe treff.

I følge den der boken om at han faktisk ikke er interessert, så er det ikke et godt tegn dersom han bruker jobben som unnskyldning for å ikke treffes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Så dersom dere er barnløse begge to og du ikke har problemer med å lempe til din egen tid, ville jeg bare ha gitt blanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dersom dere er barnløse begge to og du ikke har problemer med å lempe til din egen tid, ville jeg bare ha gitt blanke.

Har har to barn som er hos ham i helgen + jobber ekstremt mye i løpet av uken. Sånn til kl. 24 ofte (men sikkert ikke HVER eneste dag?)... lurer fælt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S
Har har to barn som er hos ham i helgen + jobber ekstremt mye i løpet av uken. Sånn til kl. 24 ofte (men sikkert ikke HVER eneste dag?)... lurer fælt.

Jeg hadde gitt opp, jeg. Men det kommer av at min erfaring er at menn som jobber mye/har travle liv, uansett har litt tid til å treffe noen de er interssert i. Jeg hadde muligens dristet meg til å spørre om det bare var en periode med mye jobbing, men aller mest sannsynlig hadde jeg skygget banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Kanskje han bare vil ha tilgang på deg når det passer ham for kino etc., som kan føre til sex. Altså at han ikke vil ha et fast forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat rart om han vil ha litt alenetid om han jobber såpass mye og har ungene i helgene....

Om han er noe å satse på er jo et annet spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det normalt at det kan gå lang tid melom stevnemøter pga stor arb.belastning eller er dette bare en unnskyldning fra mannens side? Je snakker om 2 uker. Jeg tenker slik at uansett hvor opptatt jeg er finner jeg to timer til den jeg liker. Kan man virkelig være så opptatt?

Dating er hardt arbeid, og hvis arbeidpresset er stort kan det gå litt tid mellom hver gang det er en ledig time til deg. Altså når han dater mange paralellt blir det bare slik. Hvis du ønsker en som kan kose DEG ofte, er han et dårlig valg.

Forklaring nr 2. Han dater bare deg. Men er en travel mann. Hvis du ønsker deg en som kan kose ofte er han et dårlig valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dating er hardt arbeid, og hvis arbeidpresset er stort kan det gå litt tid mellom hver gang det er en ledig time til deg. Altså når han dater mange paralellt blir det bare slik. Hvis du ønsker en som kan kose DEG ofte, er han et dårlig valg.

Forklaring nr 2. Han dater bare deg. Men er en travel mann. Hvis du ønsker deg en som kan kose ofte er han et dårlig valg.

Han dater bare meg, ja. Det er 100 % sikkert. Han er mye mer opptatt enn den gjennomsnittlige mannen i gata, han driver eget selskap, som er ganske stort, svært mye penger i omløp, alltid møter, alltid flyturer. Lurer på om dette KAN være normalt for en slik mann. Jeg har aldri datet en sånn før og med vanlige menn vet jeg hva "jeg er opptatt" betyr. Men denne ER faktisk opptatt, men man begynner jo å lure om han kanskje ikke er det, likevel, bestandig...

han har sagt at han liker meg veldig godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hvor godt dere kjenner hverandre. Jeg syns det blir unaturlig og kleint å skulle være med en person jeg knapt nok kjenner mange ganger i uka. Da kan jeg godt bare møte han annenhver uke.

Kjenner jeg han derimot godt, og det ikke er noen grunn for at jeg ikke kan være med han (skole, jobb etc.), så syns jeg det er koselig å møtes 1-2 ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han bare vil ha tilgang på deg når det passer ham for kino etc., som kan føre til sex. Altså at han ikke vil ha et fast forhold?

Jeg tror mange av dere kvinner har en stygg tendens til å overanalysere og lese ting mellom linjene som ikke er der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Jeg tror mange av dere kvinner har en stygg tendens til å overanalysere og lese ting mellom linjene som ikke er der...

Ja. Noen ganger ser vi til og med linjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så opptatt som han virker så er det nok da en god grunn til hvorfor han ikke treffer deg så ofte. Og dette er vel noe du må tenke på om du vil, for han vil jo da aldri kunne treffe deg masse. Kanskje litt oftere, men ikke en som kan treffe deg hele tiden.

Selv var jeg hos han jeg dater nå i helga, og vi hadde det fantastisk. Vi fikk prata litt og, han jobber jo da 12-13 timer om dagen hele uka, altså orker han ikke date da, så kommer helga, han skal trene og slappe av, trening er en veldig stor del av livet hans. Så er jeg heldig så har han ett døgn til meg i helga, men noen helger vil han kanskje ikke ha det. Så her må jeg ta ett valg om dette er nok for meg eller ikke. Nå synes jeg han er fantstisk så jeg fortsetter nok å treffe han litt til, men vet nok ikke hvordan det blir i det lange løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så opptatt som han virker så er det nok da en god grunn til hvorfor han ikke treffer deg så ofte. Og dette er vel noe du må tenke på om du vil, for han vil jo da aldri kunne treffe deg masse. Kanskje litt oftere, men ikke en som kan treffe deg hele tiden.

Selv var jeg hos han jeg dater nå i helga, og vi hadde det fantastisk. Vi fikk prata litt og, han jobber jo da 12-13 timer om dagen hele uka, altså orker han ikke date da, så kommer helga, han skal trene og slappe av, trening er en veldig stor del av livet hans. Så er jeg heldig så har han ett døgn til meg i helga, men noen helger vil han kanskje ikke ha det. Så her må jeg ta ett valg om dette er nok for meg eller ikke. Nå synes jeg han er fantstisk så jeg fortsetter nok å treffe han litt til, men vet nok ikke hvordan det blir i det lange løp.

Ja, ikke sant. Selv har jeg mer og mer fått behov for mere kontakt og nærhet etter hvert som vi har blitt kjent med hverandre. Dessverre føler ikke han det samme. Det har ført til store konflikter, og det blir nok brudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant. Selv har jeg mer og mer fått behov for mere kontakt og nærhet etter hvert som vi har blitt kjent med hverandre. Dessverre føler ikke han det samme. Det har ført til store konflikter, og det blir nok brudd.

Jepp, da går til Helvete. Og jo før det da skjer, desto bedre blir det for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...