Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Ninette
Skrevet

Jeg har helt sluttet å se 71 grader nord. Synes programmet har tapt seg helt utrolig mye. Er så lei av allianser - det er ikke lenger den beste som vinner .. tvert imot så er det den mest utspekulerte som vinner. Den beste blir bare brukt til hjelp på veien, så blir vedkommende stemt hjem lenge før finalen.

Snakker ikke om årets serie - da jeg kun har sett en halv episode. Serien var noe av det beste som gikk på TV - fordi det satte krav til innsats både fysisk og psykisk ..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet
Jeg har helt sluttet å se 71 grader nord. Synes programmet har tapt seg helt utrolig mye. Er så lei av allianser - det er ikke lenger den beste som vinner .. tvert imot så er det den mest utspekulerte som vinner. Den beste blir bare brukt til hjelp på veien, så blir vedkommende stemt hjem lenge før finalen.

Snakker ikke om årets serie - da jeg kun har sett en halv episode. Serien var noe av det beste som gikk på TV - fordi det satte krav til innsats både fysisk og psykisk ..

I 71 grader er det minimalt med krangling og juging, som f.eks. i Robinson. Noe allianser, men en ekstremt "clean" og fin realityserie.

Og i år har det vært veldig snillt.

Tipper Tarjei er den beste av dem alle og han er fortsatt med.

Men håper Lene vinner, hun er både smart og rask, og veldig søt jente.....

Skrevet

Men det blir jo feil når de beste blir luket ut fordi de er trusler for de som er flinke til å konspirere.

Det er ikke i realiteten den aller sterkeste og dyktigste som står igjen som vinner da, men den sleipeste og slueste...

Har ikke sett på langt nær alle episodene i år, men håper det i tilfelle blir Tarjei som vinner.

Skrevet
Den som vinner er:

Tarjei

hvis det stemmer, så er det bra.

Gjest Gjest_han_*
Skrevet

jeg håpte på søte lille Lene i det lengste, men :cry:

vet det høres dumt ut men jeg er blitt forelsket i henne underveis i høst.

Skrevet

Fan av serien gjennom mange år og liker den fremdeles godt. Også litt lei av at de gode blir luket ut - men Tarjei var absolutt en verdig vinner.

Synes de kunne være litt mer kreative i finalen hvor det samme går igjen. De skal finne et sted som de bare spør en eller annen ansatt om og får svaret med en gang. Så skal de klatre i tauet.

Gjest Gjest_hildur_*
Skrevet

Nå må alle jenter som melder seg på 71 grader Nord til senere sesonger se til å LÆRE SEG KART, KOMPASS OG GPS. :nei:

Skrevet
Nå må alle jenter som melder seg på 71 grader Nord til senere sesonger se til å LÆRE SEG KART, KOMPASS OG GPS. :nei:

Ja, dårlig av Lene det. Det MÅ man kunne for å si det sånn, elementært. Men flere jenter har vel vunnet 71 de par-tre siste åra.

Skrevet

Utrolig irriterende at de viste klippet av Tarjei som satt og gråt helt i starten av finaleprogrammet, var jo enkelt å forstå hvem som vant da :snurt:

Skrevet

Tarjei var en verdig vinner, syns jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...