Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #21 Skrevet 5. oktober 2009 Noen som vet om det er mulig å se episodene på nett?
Gjest 71N Skrevet 5. oktober 2009 #22 Skrevet 5. oktober 2009 Noen som vet om det er mulig å se episodene på nett? Joda, på http://maxdome.no Men det koster dessverre penger...
*Heart* Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #23 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg håper Trine kommer langt.
Gjest spell levende nissemor Skrevet 28. oktober 2009 #24 Skrevet 28. oktober 2009 Og jeg håper kvinnehater'n og skrytepaven (uten grunnlag) Jan Tore kommer kort! Og det gjør han nok også.
Gjest n:) Skrevet 28. oktober 2009 #25 Skrevet 28. oktober 2009 Synd at Andreas måtte dra:( Han var bra å se på. Nå heier jeg på Hallgeir.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #26 Skrevet 31. oktober 2009 Men jeg synes det er så sært at intervjuene hjemme hos deltakerne er midt på sommeren. De snakker om hvordan de lever, jobb, og hvordan de skal vinne 71 grader nord osv. Når innspillingen er i mai, blir det litt rart å snakke om taktikk osv når vinneren er kåret for lengst. Da kunne de heller ha intervjuet deltakerne før turen startet.
Christal Skrevet 2. november 2009 #27 Skrevet 2. november 2009 En liten etterlysning. I den episoden hvor de skulle overnatte på fjellet såg vi et bittelite klipp av noen av jentene som hadde en rosa termokopp. Noen som vet hva slags kopp dette er og hvem som er produsent?
Mischa Skrevet 3. november 2009 #28 Skrevet 3. november 2009 Men jeg synes det er så sært at intervjuene hjemme hos deltakerne er midt på sommeren. De snakker om hvordan de lever, jobb, og hvordan de skal vinne 71 grader nord osv. Når innspillingen er i mai, blir det litt rart å snakke om taktikk osv når vinneren er kåret for lengst. Da kunne de heller ha intervjuet deltakerne før turen startet. Enig Men det samme gjorde de jo i fjor, en av deltagerne måtte klippe av seg håret under innspillingen og presentasjonen av deltageren var opplagt filmet etter hårklippen, altså etter at de var ferdig med å spille inn..
punkyB Skrevet 3. november 2009 #29 Skrevet 3. november 2009 En liten etterlysning. I den episoden hvor de skulle overnatte på fjellet såg vi et bittelite klipp av noen av jentene som hadde en rosa termokopp. Noen som vet hva slags kopp dette er og hvem som er produsent? Jeg så ikke koppen men kan det være herfra ? http://www.strandco.no/hXGYCm2BzG4l.7.idium Ligger liste over utstyrsleverandører på hjemmsiden til programmet så kan være noen av de andre også
Gjest Mann 37 Skrevet 3. november 2009 #30 Skrevet 3. november 2009 Håper på at en person over 35 vinner i år, for de har tidligere år alltid blitt stemt ut tidlig. Så jeg håper Hallgeir, Jan Tore eller Trine tar det. Men det lukter Tarjei lang vei....
Christal Skrevet 5. november 2009 #31 Skrevet 5. november 2009 Jeg så ikke koppen men kan det være herfra ? http://www.strandco.no/hXGYCm2BzG4l.7.idium Ligger liste over utstyrsleverandører på hjemmsiden til programmet så kan være noen av de andre også Takk for tipset, men det var ikke hos strandco. Har vært inne på de andre leverandørene også, men ikke alle har kataloger. Har sendt epost, men selvfølgelig er det ikke alle som orker å svare typisk. Kanskje jeg får ta turen til nærmeste sport1 butikk og høre der. Sabla synd det er så langt unna sport1 svarer heller ikke på epost..
punkyB Skrevet 5. november 2009 #32 Skrevet 5. november 2009 Takk for tipset, men det var ikke hos strandco. Har vært inne på de andre leverandørene også, men ikke alle har kataloger. Har sendt epost, men selvfølgelig er det ikke alle som orker å svare typisk. Kanskje jeg får ta turen til nærmeste sport1 butikk og høre der. Sabla synd det er så langt unna sport1 svarer heller ikke på epost.. Har du sendt mail til TvNorge og spurt ? Vet ikke om det står mailadresse til deltagerne - men TvNorge kan jo evnt. sende mail videre. For personen selv må jo hvertfall vite hvilken kopp det var - kunne jo være privat kopp. Du kan jo også slå opp i telefonkatalogen på vedkommende og se om det er mailadresse nevnt der.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #33 Skrevet 5. november 2009 Men jeg synes det er så sært at intervjuene hjemme hos deltakerne er midt på sommeren. De snakker om hvordan de lever, jobb, og hvordan de skal vinne 71 grader nord osv. Når innspillingen er i mai, blir det litt rart å snakke om taktikk osv når vinneren er kåret for lengst. Da kunne de heller ha intervjuet deltakerne før turen startet. Er det er sånn det fungerer? Jeg trodde påmeldingene, valget av deltakere og intervjuene foregikk lenge før innspillingene.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #34 Skrevet 5. november 2009 Er det er sånn det fungerer? Jeg trodde påmeldingene, valget av deltakere og intervjuene foregikk lenge før innspillingene. Øhh, det er jo klart at påmeldingene og valget av deltakere skjer før innspillingen..... Men ja, intervjuene hjemme hos deltakerne skjer i etterkant av innspillingen, og derfor er det sært at de snakker om vinnertaktikk osv. når de vet utfallet av konkurransen.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #35 Skrevet 5. november 2009 Jeg skjønner ikke hvorfor Lena/Lene er med. Hun syter jo hele tiden.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #36 Skrevet 15. november 2009 71 grader nord går ut i morgen, pga unicef sin humorkveld
Gjest sint! Skrevet 16. november 2009 #37 Skrevet 16. november 2009 71 grader nord går ut i morgen, pga unicef sin humorkveld nei, FYTTI KATTA!!!! her har jeg bakt muffins og vi satte oss til og skulle se 71' nord.... visste ingenting om dette før plutselig jeg kom på at jeg måtte inn her å se om noen visste og hadde kommentert noe... :gjeiper: hoff.....nedtur...
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #38 Skrevet 16. november 2009 FAEN! Unicefs humorkveld?? Hva er det for slags toskerier??
Sekretæren Skrevet 7. desember 2009 #40 Skrevet 7. desember 2009 Tråden er ryddet iht reglene Mrs Shorty, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå