Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er mulig å se episodene på nett?

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Skrevet

Jeg håper Trine kommer langt.

Gjest spell levende nissemor
Skrevet

Og jeg håper kvinnehater'n og skrytepaven (uten grunnlag) Jan Tore kommer kort! Og det gjør han nok også.

Skrevet

Synd at Andreas måtte dra:( Han var bra å se på.

Nå heier jeg på Hallgeir.

Skrevet

Men jeg synes det er så sært at intervjuene hjemme hos deltakerne er midt på sommeren. De snakker om hvordan de lever, jobb, og hvordan de skal vinne 71 grader nord osv. Når innspillingen er i mai, blir det litt rart å snakke om taktikk osv når vinneren er kåret for lengst. Da kunne de heller ha intervjuet deltakerne før turen startet.

Skrevet

En liten etterlysning.

I den episoden hvor de skulle overnatte på fjellet såg vi et bittelite klipp av noen av jentene som hadde en rosa termokopp.

Noen som vet hva slags kopp dette er og hvem som er produsent?

Skrevet
Men jeg synes det er så sært at intervjuene hjemme hos deltakerne er midt på sommeren. De snakker om hvordan de lever, jobb, og hvordan de skal vinne 71 grader nord osv. Når innspillingen er i mai, blir det litt rart å snakke om taktikk osv når vinneren er kåret for lengst. Da kunne de heller ha intervjuet deltakerne før turen startet.

Enig :Nikke:

Men det samme gjorde de jo i fjor, en av deltagerne måtte klippe av seg håret under innspillingen og presentasjonen av deltageren var opplagt filmet etter hårklippen, altså etter at de var ferdig med å spille inn..

Skrevet
En liten etterlysning.

I den episoden hvor de skulle overnatte på fjellet såg vi et bittelite klipp av noen av jentene som hadde en rosa termokopp.

Noen som vet hva slags kopp dette er og hvem som er produsent?

Jeg så ikke koppen men kan det være herfra ?

http://www.strandco.no/hXGYCm2BzG4l.7.idium

Ligger liste over utstyrsleverandører på hjemmsiden til programmet så kan være noen av de andre også

Gjest Mann 37
Skrevet

Håper på at en person over 35 vinner i år, for de har tidligere år alltid blitt stemt ut tidlig. Så jeg håper Hallgeir, Jan Tore eller Trine tar det.

Men det lukter Tarjei lang vei....

Skrevet
Jeg så ikke koppen men kan det være herfra ?

http://www.strandco.no/hXGYCm2BzG4l.7.idium

Ligger liste over utstyrsleverandører på hjemmsiden til programmet så kan være noen av de andre også

Takk for tipset, men det var ikke hos strandco. Har vært inne på de andre leverandørene også, men ikke alle har kataloger. Har sendt epost, men selvfølgelig er det ikke alle som orker å svare :jepp::ler::nei: typisk.

Kanskje jeg får ta turen til nærmeste sport1 butikk og høre der. Sabla synd det er så langt unna :ler: sport1 svarer heller ikke på epost.. :nei:

Skrevet
Takk for tipset, men det var ikke hos strandco. Har vært inne på de andre leverandørene også, men ikke alle har kataloger. Har sendt epost, men selvfølgelig er det ikke alle som orker å svare :jepp::ler::nei: typisk.

Kanskje jeg får ta turen til nærmeste sport1 butikk og høre der. Sabla synd det er så langt unna :ler: sport1 svarer heller ikke på epost.. :nei:

Har du sendt mail til TvNorge og spurt ?

Vet ikke om det står mailadresse til deltagerne - men TvNorge kan jo evnt. sende mail videre. For personen selv må jo hvertfall vite hvilken kopp det var - kunne jo være privat kopp.

Du kan jo også slå opp i telefonkatalogen på vedkommende og se om det er mailadresse nevnt der.

Skrevet

Er det er sånn det fungerer? Jeg trodde påmeldingene, valget av deltakere og intervjuene foregikk lenge før innspillingene.

Skrevet
Er det er sånn det fungerer? Jeg trodde påmeldingene, valget av deltakere og intervjuene foregikk lenge før innspillingene.

Øhh, det er jo klart at påmeldingene og valget av deltakere skjer før innspillingen.....

Men ja, intervjuene hjemme hos deltakerne skjer i etterkant av innspillingen, og derfor er det sært at de snakker om vinnertaktikk osv. når de vet utfallet av konkurransen.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor Lena/Lene er med. Hun syter jo hele tiden.

• 2 uker senere...
Skrevet

71 grader nord går ut i morgen, pga unicef sin humorkveld :frustrert:

Skrevet
71 grader nord går ut i morgen, pga unicef sin humorkveld :frustrert:

nei, FYTTI KATTA!!!! her har jeg bakt muffins og vi satte oss til og skulle se 71' nord.... :kjefte: visste ingenting om dette før plutselig jeg kom på at jeg måtte inn her å se om noen visste og hadde kommentert noe... :gjeiper: hoff.....nedtur... :sukk:

Skrevet

FAEN! Unicefs humorkveld?? Hva er det for slags toskerier??

• 3 uker senere...
Skrevet

Tråden er ryddet iht reglene

Mrs Shorty, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...