Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 #1 Del Skrevet 1. september 2009 Jenter er gjerne de som går rundt grøten, men jeg opplever at det er guttene som oftes gjør det. Andre som opplever det? Tenker på i forhold til å være interessert, like noen o.s.v. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 3. september 2009 #2 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg er faktisk litt enig. Jeg har inntrykk av at gutter syns ting er like vanskelig som oss jenter; men det stemmer jo ikke med det man "hører om at gutter er så rett fram og tar kontakt og initiativ UANSETT". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 4. september 2009 #3 Del Skrevet 4. september 2009 Gutter er ikke så flinke til å ta hint som jenter. Så når dere jenter har hintet og vinket i øst og vest, og tror dere har gjort riktig så mye for å få ham til å forstå hva dere vil, så går kanskje gutten og lurer på hva i all verden hun mente! Samtidig går dere og lurer på om han er interessert (selv om han gjerne har sagt det ved flere anledninger). Prøv å være litt mer direkte! Det dere oppfatter som "sikre hint", kan gjøre en gutt ganske usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 4. september 2009 #4 Del Skrevet 4. september 2009 Gutter er ikke så flinke til å ta hint som jenter. Så når dere jenter har hintet og vinket i øst og vest, og tror dere har gjort riktig så mye for å få ham til å forstå hva dere vil, så går kanskje gutten og lurer på hva i all verden hun mente! Samtidig går dere og lurer på om han er interessert (selv om han gjerne har sagt det ved flere anledninger). Prøv å være litt mer direkte! Det dere oppfatter som "sikre hint", kan gjøre en gutt ganske usikker. Veeet deet:P Men det er så mye tryggere å hinte og sånn hvis han ikke skulle være interessert. haha vet vi er ganske teite. Men uansett; når jenter da driver med denne hintinga si, og gutten blir usikker; kan det da resultere i at han ikke tar alt det initiativet som vi hører at dere skal gjøre hele tiden? For dere er vel bare mennesker som ikke tør gjøre sånn hvis dere er maks usikre på jenta dere heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 4. september 2009 #5 Del Skrevet 4. september 2009 Enig med deg. De klarer ikke si hva de mener, og når de først sier noe mener de noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barskstudent21 Skrevet 5. september 2009 #6 Del Skrevet 5. september 2009 Enig med deg. De klarer ikke si hva de mener, og når de først sier noe mener de noe annet. Skremmende godt observert! Tror du en ung-gutt som er ny innenfor dette feltet kan bli forvirret eller? Med tiden har det blitt noe lettere å tolke såkalte "hint", men jeg gleder meg til den dagen jeg greier å skjønne hva jenter mener... Har opplevd at den samme jenta kan være ærlig og direkte flere ganger, også plutselig ut av det blå sier hun noe og mener det motsatte. Har også opplevd motsatt tilfelle, der motsatt betydning er hovedregelen... også plutselig snur det etterhvert som vi blir bedre kjent. Oppstår endel missforståelser når dere bytter mellom ærlig og "pyntet sannhet"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 5. september 2009 #7 Del Skrevet 5. september 2009 Men uansett; når jenter da driver med denne hintinga si, og gutten blir usikker; kan det da resultere i at han ikke tar alt det initiativet som vi hører at dere skal gjøre hele tiden? For dere er vel bare mennesker som ikke tør gjøre sånn hvis dere er maks usikre på jenta dere heller? Det er akkurat det det kan! Det har ihvertfall skjedd meg flere ganger, men nå sist bare sa jeg det rett ut, at jeg hadde følelser for henne. Hun (min venninne) hadde drevet og hintet i flere måneder, og jeg hadde tenkt "kanskje hun liker meg....?", men hintene var så vage at jeg bare fortsatte som venner. Men når jeg sa det til henne, viste det seg at hintene stemte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. september 2009 #8 Del Skrevet 6. september 2009 Tja, kan nok være noe i det, samtidig så var det faktisk jeg som kysset først i forholdet, så jeg vet ikke helt jeg. Vi var like sjenerte, så vi gikk like mye om grøten kan man si. Uansett, jeg vet ikke hvor jeg fikk motet fra, men plutselig hadde jeg plantet et kyss på munnen hans før han fikk sukk fra seg på vår andre date. Jeg rødmer når jeg tenker på det den dag i dag. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. september 2009 #9 Del Skrevet 6. september 2009 plutselig hadde jeg plantet et kyss på munnen hans før han fikk sukk fra seg på vår andre date. Ja, kvinner er ikke til å stole på, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. september 2009 #10 Del Skrevet 6. september 2009 Ja, kvinner er ikke til å stole på, nei Vel, jeg var vel like overrasket som han tror jeg. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 7. september 2009 #11 Del Skrevet 7. september 2009 Dere er nå søte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå