Gå til innhold

Betatt av 2, hvem velger jeg?

Gjest osloj 22

Anbefalte innlegg

Gjest osloj 22

Jeg har klart å bli betatt av to stykker, og dater dem vel delvis begge to. Har ikke gjort noe mer enn å rote med dem, men føler at jeg nå må bestemme meg for en hvis jeg skal gå videre med noen av dem. Jeg har aldri hatt kjæreste fordi jeg er redd for forpliktelser, så nå tror jeg at jeg tviholder på begge, fordi det gir meg en unnskylding til å ikke måtte forplikte meg, det føles ikke så seriøst for meg da.. Men merker at tålmodigheten til guttene begynner å ta slutt, jeg har jo vinglet rundt i 2 måneder allerede.. Så på tide å gjøre noe, men jeg klarer ikke tenke eller se klart hvem jeg liker best. Så kanskje om jeg forteller litt om den her, jeg klarer å sortere egne tanker og noen av dere kanskje klarer å lese gjennom linjene hvem jeg bør velge?

Fyr 1:

Han er noen år eldre meg, utrolig mye mer erfaren enn meg. VELDIG frempå når det gjelder det fysiske, sier rett ut hva han vil gjøre med meg osv, noe som gjør meg enda mer usikker på om jeg kan måle opp til forventningene hans. Pluss jeg får en følelse av at han kanskje bare er ute etter en ting. Han sier at han ikke klarer å slutte å tenke på meg, og skulle ønske at jeg var kjæresten hans. Vi snakker greit sammen, men kan ikke se for meg de mest dype og fortrolige samtalene. Men jeg er vanvittig tiltrekt av denne mannen, selv om jeg føler han er et usikkert kort å satse på så får jeg han ikke ut av hodet! Han er ikke svigermors drøm.

Fyr 2:

Er yngre enn meg, men likevel mer erfaren enn meg. En skikkelig kjærestegutt som stortrives i forhold. Han er snill som bare det og sender daglig meldinger om at han savner meg og vil ha meg der, noe som selvfølgelig er søtt :) Men i det siste har ikke de meldingene påvirket meg like mye. Lurer på om det er fordi jeg ikke savner han, eller fordi at jeg er lei alle meldingene hans eller fordi jeg er mer betatt av han andre..? Men når han ikke sender meldinger, så savner jeg meldingene. Det føles som at denne karen ville ha gjort ALT for meg. Og vi snakker også bra sammen, selv om samtalene heller ikke er så dype. Når vi er sammen er stemningen mer romantisk ift han andre, hvor det er mer ren tiltrekningskraft.

Jeg hadde bestemt meg for å satse på fyr 2, og i helgen skulle jeg snakke med fyr 1, men klarte ikke kutte han ut av livet mitt. Men tror jeg likevel indirekte gjorde det. Jeg var litt drittsekk mot han, føler jeg selv :( Og siden det klarer jeg ikke tenke på annet enn han, jeg har nesten ikke orket å være med fyr 2 fordi jeg føler meg mer opphengt i fyr 1 nå. Føler jeg må velge mellom hjertet og fornuften. Hjertet sier fyr 1, fornuften sier fyr 2.

Jeg merker at jeg saboterer for meg selv, at jeg kommer til å ende opp med ingen av dem. Det har skjedd før, jeg vil ikke det skal skje nå også!!

Hvem ville dere valgt?

Og mange av dere synes sikkert jeg er drittsekk som holder på med to på en gang, det er derfor jeg skriver her nå. Jeg vil ikke det lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_sunglasses

Litt typisk at jenter blir mer tiltrukket til badboys, slik fyr 1 høres ut til å være...

Jeg skjønner godt at du er forvirret, kjære trådstarter! Hva med å ta avstand fra begge to en god stund og treffe andre? Se så hvordan du føler deg i forhold til dem.

Endret av sunglasses
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville også tatt avstand fra begge to for å se om du kommer til å savne en av dem. Hvis ikke, så har du fått svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta avstand fra de begge og finn deg andre, hva slags råd er det å gi?! Ville valgt fyr 2 jeg, han virker som et fint kjæresteemne. Ser for meg at han fyr 1 kan ende opp med å såre deg.

Håper du finner ut av det og velger den rette :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sunglasses

Gjest: Slike råd gir man til en som er rådvill, som ts. Jeg snakker ikke for ts nå, men det hadde neppe vært noe problem for henne å velge hvilken type hun ønsket dersom en av dem var "den rette".

Jeg syns også at fyr nr 2 høres helt super ut, men det må ts finne ut av selv. Det kommer flere supre fyrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klart å bli betatt av to stykker, og dater dem vel delvis begge to. Har ikke gjort noe mer enn å rote med dem, men føler at jeg nå må bestemme meg for en hvis jeg skal gå videre med noen av dem. Jeg har aldri hatt kjæreste fordi jeg er redd for forpliktelser, så nå tror jeg at jeg tviholder på begge, fordi det gir meg en unnskylding til å ikke måtte forplikte meg, det føles ikke så seriøst for meg da.. Men merker at tålmodigheten til guttene begynner å ta slutt, jeg har jo vinglet rundt i 2 måneder allerede.. Så på tide å gjøre noe, men jeg klarer ikke tenke eller se klart hvem jeg liker best. Så kanskje om jeg forteller litt om den her, jeg klarer å sortere egne tanker og noen av dere kanskje klarer å lese gjennom linjene hvem jeg bør velge?

Fyr 1:

Han er noen år eldre meg, utrolig mye mer erfaren enn meg. VELDIG frempå når det gjelder det fysiske, sier rett ut hva han vil gjøre med meg osv, noe som gjør meg enda mer usikker på om jeg kan måle opp til forventningene hans. Pluss jeg får en følelse av at han kanskje bare er ute etter en ting. Han sier at han ikke klarer å slutte å tenke på meg, og skulle ønske at jeg var kjæresten hans. Vi snakker greit sammen, men kan ikke se for meg de mest dype og fortrolige samtalene. Men jeg er vanvittig tiltrekt av denne mannen, selv om jeg føler han er et usikkert kort å satse på så får jeg han ikke ut av hodet! Han er ikke svigermors drøm.

Fyr 2:

Er yngre enn meg, men likevel mer erfaren enn meg. En skikkelig kjærestegutt som stortrives i forhold. Han er snill som bare det og sender daglig meldinger om at han savner meg og vil ha meg der, noe som selvfølgelig er søtt :) Men i det siste har ikke de meldingene påvirket meg like mye. Lurer på om det er fordi jeg ikke savner han, eller fordi at jeg er lei alle meldingene hans eller fordi jeg er mer betatt av han andre..? Men når han ikke sender meldinger, så savner jeg meldingene. Det føles som at denne karen ville ha gjort ALT for meg. Og vi snakker også bra sammen, selv om samtalene heller ikke er så dype. Når vi er sammen er stemningen mer romantisk ift han andre, hvor det er mer ren tiltrekningskraft.

Jeg hadde bestemt meg for å satse på fyr 2, og i helgen skulle jeg snakke med fyr 1, men klarte ikke kutte han ut av livet mitt. Men tror jeg likevel indirekte gjorde det. Jeg var litt drittsekk mot han, føler jeg selv :( Og siden det klarer jeg ikke tenke på annet enn han, jeg har nesten ikke orket å være med fyr 2 fordi jeg føler meg mer opphengt i fyr 1 nå. Føler jeg må velge mellom hjertet og fornuften. Hjertet sier fyr 1, fornuften sier fyr 2.

Jeg merker at jeg saboterer for meg selv, at jeg kommer til å ende opp med ingen av dem. Det har skjedd før, jeg vil ikke det skal skje nå også!!

Hvem ville dere valgt?

Og mange av dere synes sikkert jeg er drittsekk som holder på med to på en gang, det er derfor jeg skriver her nå. Jeg vil ikke det lenger.

Når jeg var 18, så var jeg vel fyr nr 2 for ei dame. Jeg orket ikke det og trakk meg bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke noen av dem høres ut som den rette. Men det er mulig du kan ha masse bra sex med nummer 1. Så jeg ville tatt han som elsker i en periode. Du er ung og trenger å leve livet litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ærlig talt ikke at man kan komme i en slik situasjon. Jeg møter aldri to kvinner samtidig som jeg liker like mye. Dersom det sier pang med en annen kvinne når jeg dater den første, er det da en selvfølge at jeg tar et valg der og da, i stedet for å fortsette med å date begge to, og leke med begges følelser. Bare fordi jeg er en dårlig beslutningstaker.

Men dette er selvsagt drømmesituasjonen for mange kvinner. En bad-guy på si og en godgutt som står for tryggheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 2 høres definitivt ut som den beste kandidaten for meg. Men jeg er jo ikke deg, så jeg vil forsøke å øse av min erfaring som langvarig singel da jeg var i 20-årene. (Er over 30 og i et godt forhold nå.)

Likevel; slik du beskriver deg selv er jeg ikke sikker på om du passer sammen med noen av dem. Bad boys som nr 1 skal man holde seg unna, for det kommer sjelden noe godt ut av forhold med slike. Dvs, hvis en er ute etter et kort og intenst fysisk forhold der sexen er fantastisk kan det jo være ok, men i lengden pleier ikke slike karer å være gode kjærester.

Siden du er en commitment phobic høres nr 2 egentlig litt klengete ut for deg. Kan hende er han egentlig ikke så klengete, men han innebærer en del forpliktelser som du tidligere ikke har ønsket og ikke er vant til.

Når du er i en situasjon med to så ulike kandidater, er det stor fare for at du ikke blir tilfreds med noen av dem. Hvis du bestemmer deg for den ene, kan det godt være at du vil lure mye på hvordan et forhold til den andre ville vært, og det vil gå ut over forholdet du er i.

Derfor: ta det litt med ro og kjenn etter om du savner noen av dem.

Prøv også å finne ut av hva du egentlig vil med et forhold. Siden de er så ulike, er behovene de fyller også veldig forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke noen av dem høres ut som den rette. Men det er mulig du kan ha masse bra sex med nummer 1. Så jeg ville tatt han som elsker i en periode. Du er ung og trenger å leve livet litt. :)

hæ? hvor gamle er dere som legger inn svar her egentlig? har dere fått med dere hva slags råd hun spør etter eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har selv vært i samme situasjon som deg for litt siden.. Og slet veldig med hvem jeg skulle velge. Han ene var 8 år eldre enn meg og han andre var 2 år eldre..

Jeg valgte å gå for fornuften min og endte med han jeg er sammen med i dag, vi har vært sammen nå i 2 år :)

Gå etter fornuften, det er det beste.. Følg hjertet og sinnet.

Lykke te

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Dersom man må velge mellom to menn, er ingen av dem den rette. Ta en pause og finn nye kandidater.

Enig...prøv det da vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyr 1:

Fyr 2:

Hvem ville dere valgt?

nr 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Så hvis flertallet på singelforumet på KG svarer nr 2, velger du han? Eller nr 1, hvis flest her mener det?

Jaja, hva med å kjenne etter hva du virkelig føler selv, og ta en avgjørelse ut fra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...