Gå til innhold

Kjærlighet ved første blikk?

lerke

Anbefalte innlegg

Har alltid vert i tvil om dette er noe jeg tror på eller ikke.. Men det må da være noe i det?? At det går ann liksom?? :hjerter:

Og hva er egentlig kjærlighet ved første blikk?? Hvordan vet man at det er det?? Noen tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplevde det med kjæresten min, men hvorfor og hvordan? Jeg bare visste det, det finnes nødvendigvis ingen logisk forklarer på akkurat hvorfor, jeg bare visste.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det en gang, går ikke an og forklare nei. Men for oss så bare så vi på hverandre og resten av verden sto bare stille. Var liksom bare oss der og ingen andre. Selv om det var jo flere der. Utrolig følelse.

Håper virkelig jeg får oppleve det igjen, men tror kanskje ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EmilyLane

Har ikke opplevd ved første blikk (tror i grunnen ikke på det), men har opplevd noe uforklarlig sterkt noen dager inn i forholdet. Er det merkeligste jeg noen gang har opplevd, varte noen minutter og har aldri opplevd det siden (er fremdeles sammen med samme fyren). Hverken han eller jeg har noensinne kunnet forklare det, begge kjente det fysisk på kroppen. Merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er egentlig kjærlighet ved første blikk??

Når begge parter mottar og sender ut signaler som trykker på alle de riktige knappene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*

Tror jeg nettopp har hatt en sånn opplevelse...Utrolig deilig følelse!

Bare så på han og visste at han der må jeg ha. Og han tenkte det samme om meg.

Sjukt!

Kjent han i snart tre uker nå, han bor langt vekke(traff han på ferie), og han har allerede vært her jeg bor på besøk... Stormforelska begge to.

Men hvordan det går herfra vet man ikke...blir spennende og være med på fortsettelsen :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd tiltrekning ved første blikk, men ikke kjærlighet. For meg er kjærlighet noe annet og mye mer omfattende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke på kjærlighet ved første blikk. Man må nesten kjenne en person for å kunne oppleve den slags type kjærlighet. Men tror absolutt på attraksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_xxx_*

Kjærlighet ved første blikk er omtrent umulig, for det skal så mye mer til for å oppleve ekte kjærlighet. Men jeg har følt en utrolig sterk tiltrekning, kjemi og et sterkt bånd med en fyr svært tidlig. Jeg hadde ikke snakket mye med han, men tiltrekningen var der fra første blikk og det tok bare en date før jeg kunne ligge og stirre han inn i øynene og kjenne virkelig sterke følelser. Og det var gjensidig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gutt_*

Det spørs hvordan kjærlighet defineres, men personlig tror jeg det er helt mulig å finne dama i ditt liv bare ved ett blikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...