Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 #1 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg har sittet og tenkt litt på været i dag. I dag er det litt overskyet, ganske sterk, men mild vind, med litt sol i ny og ned. Så kom jeg til å tenke på det været jeg liker best. Jeg liker best når det er helt overskyet uten noe sol, nærmest blågrå himmel, med litt mild vind. Nesten ltt sånn "stille før stormen" vær. Folk virker også å være mye roligere når det er slikt vær. Folk i gatene er så stille og beherskede. Noen som også føler det sånn? Eller hva er ditt favorittvær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. september 2009 #2 Del Skrevet 1. september 2009 Stille-før-stormen vær er helt herlig, veldig enig med deg. Mitt favorittvær er sol, sol og atter sol. Jeg hater kulde og kunne godt tenkt meg å bodd i et land der det er varmt hele året. Ellers må jeg jo innrømme at å sitte inne under et teppe i varmen mens det regner apekatter og blåser stikker og strå ute er herlig - en gang i blant. På min kant av landet blir dette dessverre 75% av året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 1. september 2009 #3 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg synes det stille-før-stormen-været vi har idag er skikkelig ekkelt og trykkende. Mitt favorittvær er lettskyet, pent vær (mest sol), lett/frisk bris og ca 20 varmegrader. Nest etter dette kommer solsprakende, friske høstdager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. september 2009 #4 Del Skrevet 1. september 2009 Liker at det er sånn som idag! Det er varmt men litt kaldt, stille i lufta, overskya men litt sol Høstvær :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 1. september 2009 #5 Del Skrevet 1. september 2009 Tordenvær, relativt varmt, før det begynner å regne. Og iskalde skyfrie vinterdager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melchizedek Skrevet 1. september 2009 #6 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Av en eller annen grunn liker jeg godt kraftig snøvær. Men ikke for mye vind. Endret 1. september 2009 av Melchizedek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 1. september 2009 #7 Del Skrevet 1. september 2009 Liker også tordenvær når det har vært varmt, deilig med litt kjølende regn. Også er jeg altfor fascinert av lyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 #8 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg liker best når det er sånn knirkekaldt, vindstille, og store snøflak daler Liker også følelsen av den første friske kalde høstluften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 1. september 2009 #9 Del Skrevet 1. september 2009 Liker nok all slags vær jeg. Er så gla jeg bor i et land med mye "vær". :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cipheria Skrevet 2. september 2009 #10 Del Skrevet 2. september 2009 Eg likar og den stille- før- stormen. Min absolutte favoritt er ausande regn. Då er eg nøydt ut for å trene! Men det byrjar ofte å lyne, det er vel ikkje heilt trygt, så då må eg inn att. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 2. september 2009 #11 Del Skrevet 2. september 2009 Mitt favorittvær er den friske høstvinden. Opphold, friskt, kjølig og høstvinden som suser gjennom håret og trærne. Perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. september 2009 #12 Del Skrevet 2. september 2009 Hvis jeg må velge en, så blir det en skikkelig høststorm. Da snakker jeg lyn, torden, hagl, store regnbyger, storm osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 2. september 2009 #13 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Det lyner her i dag Endret 2. september 2009 av Hinata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 11. september 2009 #14 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg liker høstværet, når det er kaldt og bakken ryker og sola likevel er fremme. En kan ha på lue og votter og solbriller! Liker også når det blåser masse, å stå ute i vinden da er hærli:) Og de perfekte sommerdagene, da det blåser akkurat nok til at det ikke blir for varmt. Og de sene høstkveldene en kan sitte ute lenge mens det er lyst enda og tulle et pledd rundt seg. Liker masse vær jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Involvert Skrevet 11. september 2009 #15 Del Skrevet 11. september 2009 Overskyet og regn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 11. september 2009 #16 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg liker vedlig godt høstvær med regn. Jeg er veldig glad i regn. Og ikke bare for å kunne sitte inne under teppe med kopp med te. Jeg liker å gå ute når det regner. Jeg elsker å høre regnet mot paraplyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BrennheteBadeand Skrevet 11. september 2009 #17 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg klarer ikke bare velge en, er så glad i forskjellige årstider og vær. Om sommeren liker jeg sol, skyfri himmel og varme. Høsten liker jeg litt variert som den er, med høststormer og noen fine dager som får frem alle fargene. Vinteren liker jeg kalde dager med sol som får alt ute til å glitre, klare netter med stjernehimmel. Å dagene hvor det laver ned snø. Våren er jeg nok aller mest glad i solen, se all snøen smelte å høre det renne i bekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheRose Skrevet 11. september 2009 #18 Del Skrevet 11. september 2009 Favorittværet er sol! Liker er egentlig ikke vinteren så godt, men varme vinterdager med strålende sol er utrolig fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 11. september 2009 #19 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg er veldig glad i forskjellige versjoner av regn. Synes det er herlig når regnet plasker ordentlig ned, så hardt at det spretter opp fra bakken. Digger å gå under paraplyen min i støvler og se på hvor fort det blir tomt for mennesker i gatene. Lufta lukter så godt og er så frisk etter det! Liker også duskregn, slik at det kjennes ut som om man får spraya en fuktighetsspray i ansiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 11. september 2009 #20 Del Skrevet 11. september 2009 Kalde, klare høstdager med høy himmel hvor alle de fantastske fargene bare gløder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå