Gjest No wonder woman Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Kan du tenke deg en verden uten menn? Ingen forbrytelser og massevis av lykkelige, overvektige kvinner.
Suzy Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Og et utvalg overlykkelige lesbiske + noen realt frustrerte heterofile
Gjest Melchizedek Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Kan du tenke deg en verden uten menn? Ingen forbrytelser og Beklager men jeg må bare le av deg. Siden om du hvirkelig tro at det ikke ville vært noen forbrytelser om det bare hadde vært kvinner i verden ja da kan du ikke ha mye mellom ørene ok nå skal ler jeg av deg
Gjest No wonder woman Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 og Beklager men jeg må bare le av deg. Siden om du hvirkelig tro at det ikke ville vært noen forbrytelser om det bare hadde vært kvinner i verden ja da kan du ikke ha mye mellom ørene ok nå skal ler jeg av deg Så fint at du fikk deg en latter. Forøvrig skrives virkelig uten h. Ps. sjekk opp hvor denne tråden ligger.
aline Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 Kan du tenke deg en verden uten menn? Ingen forbrytelser og massevis av lykkelige, overvektige kvinner. Nei kjære min, en verden uten menn hadde gjort meg gal, på så mange måter!!! Jeg trenger menn rundt meg, og jeg er ustyrtelig glad for at de finnes, og er endle av livet mitt. Forbrytelser hadde det vært uansett, og min erfaring med f.eks bedrifter der det "bare" jobber kvinner, så er vel det mange sier at de skulle hatt noen mannfolk der. kvinnfolk er kvinnfolk værst, verden ville vært annerledes, men ikke bedre.
Gjest nei Skrevet 1. september 2009 #7 Skrevet 1. september 2009 Kan du tenke deg en verden uten menn? Ingen forbrytelser og massevis av lykkelige, overvektige kvinner. Jeg vil gjerne ha menn i min verden jeg da, jeg vil ha alle i min verden. Både de tykke og de smale osv. Jeg skal dog innrømme at enkelte menn kunne jeg unnvært men det gjelder også enkelte kvinner.
Gjest No wonder woman Skrevet 1. september 2009 #8 Skrevet 1. september 2009 Hei Jeg tenkte engentlig at jeg skulle få mest tilbakemeldinger på denne tjukkasgreia?
Gjest KateW Skrevet 1. september 2009 #9 Skrevet 1. september 2009 En verden uten pikk? Nope! Jeg hadde gått på veggene skulle jeg kun hatt østrogen og følerier rundt meg.
Gjest Gjest_Oskar_* Skrevet 1. september 2009 #10 Skrevet 1. september 2009 -Da hadde nok all kvinnesolidaritet forduftet. -Intet fiendebilde å samles mot lenger. -Det hadde nok blitt kvinnekamp uansett, men nå mot barn eller tynne kontra tykke o.s.v. -Noen ville nok fått skylden for at hun ikke fikk det hun mener fortjener. -Verden hadde gått til grunne på grunn av intriger.
NoAngel Skrevet 1. september 2009 #11 Skrevet 1. september 2009 Kan du tenke deg en verden uten menn? Ingen forbrytelser og massevis av lykkelige, overvektige kvinner. fikk et artig bilde i hodet mitt da jeg leste dette
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #13 Skrevet 2. september 2009 Verden uten menn ville vært en steinalderverden. Damene hadde bodd i huler og det hadde bare vært sladder og baksnakking. Ingen damer hadde funnet på verktøy, hjul osv. Det ville ikke vært noen som helst utvikling.
Gjest Ba'al Skrevet 2. september 2009 #14 Skrevet 2. september 2009 Ja, det kan jeg tenke meg... etterlivet som kjønnsregulert, et sted hvor alle er lik, men hvorfor denne hast til kirkegården?
Gjest Thelastman Skrevet 3. september 2009 #15 Skrevet 3. september 2009 Er laget ein teikneserie om at menn dør ut...er 1 som overlever. Y the last man. Den blir film og. Er ikke bare dans på roser nei.
Babyrus Skrevet 3. september 2009 #16 Skrevet 3. september 2009 Hehe, det tror jeg ikke ville vært en morsom verden å leve i :gjeiper:
Gjest milkyway Skrevet 3. september 2009 #17 Skrevet 3. september 2009 Uten mannen hadde jeg vært underernært, eventuelt blakk fordi jeg kjøpte ferdigmat. :-O
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2009 #18 Skrevet 3. september 2009 Hva har overvektige kvinner med dette å gjøre, trådstarter? Finnes da sannelig mange lykkelige overvektige kvinner rundt omkring, som har med både en pen mann og barn. Det er mange menn som faktisk FORETREKKER litt større kvinner. Er faktisk litte grann lubben selv og det er alltid KVINNER som har kritisert utseendet mitt. Kvinner er da mer enn bare sin vekt?! Skulle heller ønske meg en verden uten heterofile kvinner (og homser). Kun lesbiske kvinner og heterofile menn, takk.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2009 #19 Skrevet 3. september 2009 Jeg skulle gjerne hatt en verden uten menn, om jeg fikk beholde typen min. Men da måtte jeg vel holdt ham innelåst for at han ikke skulle bli overfalt av alle de tjukke, lykkelige kvinnene
Anglofil Skrevet 3. september 2009 #20 Skrevet 3. september 2009 For en kjedelig verden er den første tanken som slår meg. Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå