jente86 Skrevet 31. august 2009 #1 Del Skrevet 31. august 2009 ja..etter at jeg flytta t samme by som en go kompis a eksen (som jeg har gått ett halvt år i klasse med og har snakka litt med) begynner vi og sende smser..han hjelper meg med litt praktiske ting, og jeg og en felles venninne a oss drar på fest t han....vi havner til sengs på festn, og sier til henne at vi ble borte (i en og en halv time(!)) pga vi prata om eksen min, og så sovna vi..(dette trur hu på)..grunnen t løgnen er at han hadde no på gang m hu venninnas beste venninne for ca ett år siden, og han kompisn min vil verken at hu eller xn min skal finne det ut...etter sexn snakka vi om å holde d hemmelig, men kanskje gjøre det igjen...personli vil jeg si det t eksen som en slags hevn (han dumpa meg for ei blond bimbo)...men vil samtidig beholde han kompisn som en "kosekompis"...noen råd?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 31. august 2009 #2 Del Skrevet 31. august 2009 Han dumpet deg for en blomd bimbo, sier du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 31. august 2009 #3 Del Skrevet 31. august 2009 @ Hilde K S *flire* Bare pul kompisen så mye du bare vil, men han er faen meg ikke mye til kompis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 31. august 2009 #4 Del Skrevet 31. august 2009 Han dumpet deg for en blomd bimbo, sier du? Dette var dagens høydare! *fnise* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #5 Del Skrevet 31. august 2009 ja..etter at jeg flytta t samme by som en go kompis a eksen (som jeg har gått ett halvt år i klasse med og har snakka litt med) begynner vi og sende smser..han hjelper meg med litt praktiske ting, og jeg og en felles venninne a oss drar på fest t han....vi havner til sengs på festn, og sier til henne at vi ble borte (i en og en halv time(!)) pga vi prata om eksen min, og så sovna vi..(dette trur hu på)..grunnen t løgnen er at han hadde no på gang m hu venninnas beste venninne for ca ett år siden, og han kompisn min vil verken at hu eller xn min skal finne det ut...etter sexn snakka vi om å holde d hemmelig, men kanskje gjøre det igjen...personli vil jeg si det t eksen som en slags hevn (han dumpa meg for ei blond bimbo)...men vil samtidig beholde han kompisn som en "kosekompis"...noen råd?? Høres ut som alle deltakerne i denne historien er like smarte. Ja ja, dere får bare holde på, dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå