Gå til innhold

Bodø og omegn..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Kan vi ikke ha en liten opptelling av hvor mange av KGs brukere som bor i Bodø og omegn? Jeg bor en liten kjøretur unna Bodø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble nervøs nå jeg....hvor langt er en liten kjøretur fra Bodø???

Kanskje du er naboen, eller noen jeg jobber sammen med, eller dama på butikken, eller ..... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bodd i Bodø hele mitt liv, men flytta for snart et år siden. Er hjemme så ofte jeg kan, dessverre ikke så ofte som jeg vil. Var der forresten nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

I første omgang til Lofoten, så får vi se da... Prøver å få meg jobb, så da er jeg flyttbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bor også i nærheten av Bodø, vel det blir faktisk et godt stykke unna. Men har ingen problemer med å komme til Bodø. Så det blir vel i omegnen. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flytter nordover igjen, om kort tid - en kort kjøretur unna etter nordnorsk målestokk...

Vil i alle fall ikke ha alvorlige problemer med å komme meg til Bodø.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Siden Nsb og jernbanen går til Bodø, hurtigruta osv. - så har Bodø en utmerket forbindelse til de fleste steder...

Ja - hva er omegn? Noen som kan definere?

(Jeg har ikke bodd i området tidligere...så jeg kan ikke uttale meg, egentlig...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg veldig nysgjerrig....

Vega lurer på hva "omegn" er....Tja, det må vel bli hele Salten-området eller hva Tiit? Kan jo nevne kommuner som Beiarn, Skjerstad, Sørfold, Fauske, Saltdal, Hamarøy m.fl.

Nå begynner jeg liksom å lure på om der er noen av dere jeg pleier å møte på butikken eller noe sånt, eller vi kanskje jobber på samme sted???

*...hm...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ørnes og sånn da? Og Gildeskål. Saltstrømmen. Rognan. osv.

Vi har hytte i Saltdal. Veldig fint der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du er naboen, eller noen jeg jobber sammen med, eller dama på butikken, eller .....

Uff ja, Lavendel, jeg syns også det hadde vært nifst å finne ut at noen av jentene her var naboen.... Dette er liksom mitt fristed! :wink:

Når det er sagt, jeg har ikke engang vært i Bodø, så det var en mer generell refleksjon.... :P

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også Nord-Norge da - hvor det ikke bor så mange mennesker. Alt er mer gjennomsiktig enn lenger sør.

Alle kjenner en som kjenner en som ....

Hvis det ikke er frisørdama di eller henne på butikken, så er det helt sikkert kusina eller tremenningen eller hun som er gift med naboen til fetteren din...

Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...