Gjest Tiit Skrevet 8. august 2003 #1 Del Skrevet 8. august 2003 Kan vi ikke ha en liten opptelling av hvor mange av KGs brukere som bor i Bodø og omegn? Jeg bor en liten kjøretur unna Bodø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 9. august 2003 #2 Del Skrevet 9. august 2003 Ble nervøs nå jeg....hvor langt er en liten kjøretur fra Bodø??? Kanskje du er naboen, eller noen jeg jobber sammen med, eller dama på butikken, eller ..... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 9. august 2003 #3 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg bor i Bodø. Men det var jo ingen overraskelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. august 2003 #4 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg har bodd i Bodø hele mitt liv, men flytta for snart et år siden. Er hjemme så ofte jeg kan, dessverre ikke så ofte som jeg vil. Var der forresten nettopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2003 #5 Del Skrevet 9. august 2003 Bor i Bodø i ca. 6 dager til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 9. august 2003 #6 Del Skrevet 9. august 2003 Bor i Bodø i ca. 6 dager til... Hvor skal du da,Julienne?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2003 #7 Del Skrevet 9. august 2003 I første omgang til Lofoten, så får vi se da... Prøver å få meg jobb, så da er jeg flyttbar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 9. august 2003 #8 Del Skrevet 9. august 2003 jeg bor også i nærheten av Bodø, vel det blir faktisk et godt stykke unna. Men har ingen problemer med å komme til Bodø. Så det blir vel i omegnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 10. august 2003 #9 Del Skrevet 10. august 2003 Blir jo så nyssgjerrig på alle som bor nærme Bodø...??!!!?? Tenk om du er nabokjerringa..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 10. august 2003 #10 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg flytter nordover igjen, om kort tid - en kort kjøretur unna etter nordnorsk målestokk... Vil i alle fall ikke ha alvorlige problemer med å komme meg til Bodø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scampi Skrevet 10. august 2003 #11 Del Skrevet 10. august 2003 Alt etter hvor fort man kjører bor vel også jeg innen rimelig nærhet sånn egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 11. august 2003 #12 Del Skrevet 11. august 2003 Bor i byen jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 11. august 2003 #13 Del Skrevet 11. august 2003 Bor i byen jeg :D Nå blir jeg også litt nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 11. august 2003 #14 Del Skrevet 11. august 2003 Definèr "omegn"... *host* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 11. august 2003 #15 Del Skrevet 11. august 2003 Siden Nsb og jernbanen går til Bodø, hurtigruta osv. - så har Bodø en utmerket forbindelse til de fleste steder... Ja - hva er omegn? Noen som kan definere? (Jeg har ikke bodd i området tidligere...så jeg kan ikke uttale meg, egentlig...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 15. august 2003 #16 Del Skrevet 15. august 2003 Nå blir jeg veldig nysgjerrig.... Vega lurer på hva "omegn" er....Tja, det må vel bli hele Salten-området eller hva Tiit? Kan jo nevne kommuner som Beiarn, Skjerstad, Sørfold, Fauske, Saltdal, Hamarøy m.fl. Nå begynner jeg liksom å lure på om der er noen av dere jeg pleier å møte på butikken eller noe sånt, eller vi kanskje jobber på samme sted??? *...hm...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 15. august 2003 #17 Del Skrevet 15. august 2003 Ørnes og sånn da? Og Gildeskål. Saltstrømmen. Rognan. osv. Vi har hytte i Saltdal. Veldig fint der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 15. august 2003 #18 Del Skrevet 15. august 2003 Kanskje du er naboen, eller noen jeg jobber sammen med, eller dama på butikken, eller ..... _________________ Uff ja, Lavendel, jeg syns også det hadde vært nifst å finne ut at noen av jentene her var naboen.... Dette er liksom mitt fristed! Når det er sagt, jeg har ikke engang vært i Bodø, så det var en mer generell refleksjon.... Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 15. august 2003 #19 Del Skrevet 15. august 2003 Også Nord-Norge da - hvor det ikke bor så mange mennesker. Alt er mer gjennomsiktig enn lenger sør. Alle kjenner en som kjenner en som .... Hvis det ikke er frisørdama di eller henne på butikken, så er det helt sikkert kusina eller tremenningen eller hun som er gift med naboen til fetteren din... Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 15. august 2003 #20 Del Skrevet 15. august 2003 Hehe, jepp. Helt sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå