kamaliah Skrevet 31. august 2009 #1 Del Skrevet 31. august 2009 har det seg slik at sex på første date er en ulempe for videre intresse fra fyren sin side el er bare dette noe mange sier? jeg lurer selv litt på hva inntrykk man gir når man kaster seg i seng med en gang? og drar du ut sexen i 2-3 uker og han fremdeles er der, men forsvinner litt etter litt når han har fått sex, har han likt deg da el bare likt jakten? orker virkelig menn vente så lenge for å få ett napp? hva tenker dere andre om dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #2 Del Skrevet 31. august 2009 Menn orker å vente mye lenger enn 2-3 uker hvis de virkelig har tro på at jenta er noe å ha. Sex på første møte utløser en spenning, som dermed forsvinner som drivkraft, før han har blitt så godt kjent at han vet om det er noe som er verdt å gå videre med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 31. august 2009 #3 Del Skrevet 31. august 2009 Hahaha. Dersom en mann virkelig vil ha deg, spiller det ingen rolle om dere har sex første gang dere møtes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #4 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg har opplevd flere ganger at en mann har vært interessert selv om vi gikk til sengs første kvelden. Men så har jo ikke jeg vært interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaptein Kaos Skrevet 31. august 2009 #5 Del Skrevet 31. august 2009 Nå! Dette har vi da pratet om før, har vi ikke? Leke hard-to-get (laid) bare for å gjøre det er som å skyte seg selv i foten med spikerpistol - du blir stående bom fast uten å komme deg videre!! Ting må skje i en viss progresjon, noen ganger går det kjapt, andre ganger tar det tid, men aldri, ALDRI stans opp. Da er du på vei inn i en helvetes knipe som oftest ender i kaos, frustrasjon og at det ikke ble noe av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #6 Del Skrevet 31. august 2009 Hadde aldri hatt sex på føste date uansett- vil ikke ligge med en jeg ikke kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 31. august 2009 #7 Del Skrevet 31. august 2009 Om det ikke er puling i løpet av treff tre regner jeg med at hun har plassert meg i vennesone, og datingen avsluttes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #8 Del Skrevet 31. august 2009 Om det ikke er puling i løpet av treff tre regner jeg med at hun har plassert meg i vennesone, og datingen avsluttes. He he. Du går glipp av mange bra damer da, tenker jeg. Jeg kan godt vente til treff fem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_angie_* Skrevet 31. august 2009 #9 Del Skrevet 31. august 2009 Nå! Dette har vi da pratet om før, har vi ikke? Leke hard-to-get (laid) bare for å gjøre det er som å skyte seg selv i foten med spikerpistol - du blir stående bom fast uten å komme deg videre!! Ting må skje i en viss progresjon, noen ganger går det kjapt, andre ganger tar det tid, men aldri, ALDRI stans opp. Da er du på vei inn i en helvetes knipe som oftest ender i kaos, frustrasjon og at det ikke ble noe av! Enig med kapteinen her jeg! Jeg liker den spenningen man har før sex og har ikke noe imot å vente om det faller seg slik naturlig. Men om det faller seg naturlig å ha sex, om dere sitter der i sofaen med et par glass rødvin innabords og den intense seksuelle kjemien er til å ta og føle på, så ville jeg ikke dratt den "nei, jeg vil vente" for å være flink pike. Har du lyst har du lov. Å knipe beina sammen utelukkende fordi du vil følge noen regler kan godt føre til frustrasjon og usikkerhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #10 Del Skrevet 31. august 2009 2-3 uker, eller 3-5 dates som noen nevner her er jo absolutt ingenting. Du blir jo ikke i nærheten av kjent med en person på den tiden. Forsvinner han så fort fordi han må vente så "lenge" er han virkelig ikke verdt tiden din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå