Gjest Supermimz Skrevet 31. august 2009 #1 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Hei Folkens, Jeg er i gang med vekktap! I dag stikker jeg å handler nye joggeklær, fordi jeg ønsker å bli mere aktiv. Jeg burde egentlig ha noen skikkelig gode joggesko også og en god vindjakke. I tillegg skal jeg kjøpe en badevekt, og logge inn fremgangen uke for uke her i min dagbok. Lunch i dag var salat med gulrot,agurk,skinke,paprika og oliven. Middagen i dag blir etterhvert kyllinggryte med grønsaker, ovnsbakt i leirgryte. Endret 3. september 2009 av Supermimz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supermimz Skrevet 1. september 2009 #2 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Jeg elsker å spasere rundt på meny å bare titte..mye rart og spennende der. Jeg fant meg noen rimelige men gode treningsklær i går, og snart kommer jeg i gang meg jogging på ettermiddagen..bare jeg blir frisk først. Endret 3. september 2009 av Supermimz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 6. september 2009 #3 Del Skrevet 6. september 2009 Utrolig hva nye treningsklær gjør med motivasjonen altså! Akkurat som om det åpner seg en helt ny treningsverden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå