lillemeg123 Skrevet 30. august 2009 #1 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg har nemlig i fylla klart å sende en mld til min eks sjef hvor jeg skrev at jeg likte han. Han svarte ikke på den, og svarer ikke på andre mld. Hvordan skal jeg få rette på denne bommerten? Blir så flaut om jeg ser han. Og er det en lov som sier at han da må si ifra høyere opp om at jeg sendte han mld? Er jo ikke lov med forhold på jobben mellom sjef og kollega o.l. Men må han si ifra pga en mld som ble sendt i fylla? *nervøs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #2 Del Skrevet 30. august 2009 Tror nok du må mer borti ham enn som så for at det skal omfattes av noe regelverk, bare ikke gjør det til en vane. Og, forsiktig med alkohol på julebordet, ellers kan du ligge an til flauere saker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg123 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 30. august 2009 Tror nok du må mer borti ham enn som så for at det skal omfattes av noe regelverk, bare ikke gjør det til en vane. Og, forsiktig med alkohol på julebordet, ellers kan du ligge an til flauere saker Jaja, selvfølgelig Men ble litt mer beroliget nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 30. august 2009 #4 Del Skrevet 30. august 2009 Fnis. Sorry..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #5 Del Skrevet 31. august 2009 skriv en melding å si at den var feilsendt, at en venninne skrev den, at den ikke betyr noe eller at du ikke tenkte deg riktig godt om e.l. og at du beklager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 31. august 2009 #6 Del Skrevet 31. august 2009 Au da Men er det sant da? Liker du han? Han er jo tross alt din ekssjef, så her er det da ikke et problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 31. august 2009 #7 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Si at meldingene skulle til ham som sto over eks-sjefen på telefonlisten din. De har jo nesten samme navn. Dette er jo noe som lett kan skje. Etter fire flasker vin... Endret 31. august 2009 av Hilde K S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eggbert Skrevet 31. august 2009 #8 Del Skrevet 31. august 2009 Det som jeg stusser over, er hvorfor TS fremdeles har nummeret til sin tidligere sjef lagret fremdeles... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 31. august 2009 #9 Del Skrevet 31. august 2009 Om en har tråkket i salaten så er det en ting en aldri skal gjøre; Prøve å forklare seg! Hold kjeft, lat som ingenting og la livet gå vidre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå