Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #1 Del Skrevet 30. august 2009 lurer på om hvem som mest sannsynlig pleier å spørre om mailen til en av den motsatte kjønn? hvem tør først å ta kontakten på chat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gul3 Skrevet 3. september 2009 #2 Del Skrevet 3. september 2009 Tror de fleste spør om mobil/telefon nummer for det meste... Den som er mest interessert/"tøffest" er den som spør, gutt eller jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 5. september 2009 #3 Del Skrevet 5. september 2009 Tror de fleste spør om mobil/telefon nummer for det meste... Den som er mest interessert/"tøffest" er den som spør, gutt eller jente. dvs. gutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barskstudent21 Skrevet 6. september 2009 #4 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) dvs. gutten. I 99% av alle tilfeller, ja... er jenta den mest interesserte, later hun som hun ikke er interessert i det hele tatt, eller i det minste ønsker hun ikke å virke for direkte. Dette er iallefall min erfaring med jenter så langt! Edit: Bruk av hinting tells ikke da det tok meg mange år å skjønne hva dette betydde. Selv åpenbare hint som: "Ååå.. det er mye bråk her, vil du bli med ut en tur" eller "Hei! Jeg er alene hjemme i helgen... blir sikkert kjedelig" var ikke forståelige for meg som 16-17 åring... når jeg tenker tilbake må jeg ha vært tidenes dummeste og kåteste tenåring :D Tenk hvor mye lettere det hadde vært om unge jenter kunne være mer direkte... eller i det minste inkluder tolkning av hinting som del av ungdomsskolepensum eller noe! Tenk all frustrasjonen jeg hadde sluppet gjennom hele ungdomsskolen og store deler av videregående (ja enda, i mange tilfeller). Forbedrer seg forhåpentligvis med årene (både hvor direkte jentene er og min forståelse av hinting). Endret 6. september 2009 av Barskstudent21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå