Gjest Geirr Skrevet 30. august 2009 #1 Del Skrevet 30. august 2009 Hei. Noen flinke og snille piker her som kan hjelpe meg? Dama mi blir 30 snart og jeg må jo kjøpe en gave. Eneste jeg vet hun ønsker seg er sånn LV veske (tør ikke prøve å skrive det en gang). Men hva koster det og hvilken skal jeg kjøpe a? Trenger gode råd før jeg går dit... P.s hun har sånn vanlig derfra allerede, så må være en annen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 30. august 2009 #2 Del Skrevet 30. august 2009 'En sånn vanlig' regner jeg med er en Speedy, så hva med en Neverfull? Den koster ca. 4000,-, avhengig av str. Ellers har de jo mange lekre lommebøker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geirr Skrevet 30. august 2009 #3 Del Skrevet 30. august 2009 Hmm, tror nok det er sånn som den Speedy hun har ja. Tror egentlig hun ønsker seg en i en annen farge en den hun har. Mener hun har vist ett bilde av en som er "blank/skinnende". Men vet ikke om du skjønner hvilken det kan være. Prøvde å se på hjemme siden deres, men fikk hetta. Og er det jeg tror jeg får i det jeg går inn i butikken, så må vite hva jeg skal spørre etter... 4000 var jo ikke ille, hadde egentlig tenkt å bruke ca dobbelt så mye da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå