Gå til innhold

frekke gutter

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har ei venninne som er ekstermt pen. Jeg er litt over midt på treet, sjarmerende, blid og bra kropp. Men gutter kan være så frekke. De har en tendens til å dytte meg unna og gi meg sånn ha det vekk blikk for å komme i kontakt med venninde. Det er så ubehagelig, skjønner ikke dere gutta hva dette gjør med selvbildet til jenter og eier dere ikke samvittighet? Jeg vil jo bare ha en trivelig kveld, orker jo ikke å dra ut om det skal være sånn! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_perle_*

Takk for at du tok opp et viktig tema! ;) Har det også slikt, er skikkelig sårende egentlig, føler meg som en dritt og vil bare sny og dra hjem igjen :(

Jenter kan være ekle, men det kan sannelig gutter også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du tok opp et viktig tema! ;) Har det også slikt, er skikkelig sårende egentlig, føler meg som en dritt og vil bare sny og dra hjem igjen :(

Jenter kan være ekle, men det kan sannelig gutter også!

Har det sånn at jeg får lyst til å dra hjem også :/ Nei, gutter er absolutt ikke noe bedre! Eller hva sier gutta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det sånn at jeg får lyst til å dra hjem også :/ Nei, gutter er absolutt ikke noe bedre! Eller hva sier gutta?

Mange som ikke har oppdragelse dessverre. Og fyll inn, vett ut! Blir ikke noen bedre oppførsel av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en ting på byn som er irriterrende så er det venninnen som drar dama du snakker med vekk fra deg. Det har du nokk årsaken til stygge blikk ;) osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hogwash_*

Slutt å dra på "kjøttmarkeder" hvis dere ikke vil bli behandlet som kjøtt ;)

Er veldig forskjell fra utested til utested hvordan folk oppfører seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det en ting på byn som er irriterrende så er det venninnen som drar dama du snakker med vekk fra deg. Det har du nokk årsaken til stygge blikk ;) osv.

Det bruker jeg aldri å gjøre, heller omvendt. Det er ingen annen grunn til at gutter er overfladiske har jeg funnet ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, men vet du ikke hva det betyr?!

I disse tilfellene har jenta du snakker med sendt et "redd meg"-blikk, evt mimet "HJELP", til venninnen, som da kommer som unnsetning.

Jo, sånn er det.

Jo, det er det.

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei venninne som er ekstermt pen. Jeg er litt over midt på treet, sjarmerende, blid og bra kropp. Men gutter kan være så frekke. De har en tendens til å dytte meg unna og gi meg sånn ha det vekk blikk for å komme i kontakt med venninde. Det er så ubehagelig, skjønner ikke dere gutta hva dette gjør med selvbildet til jenter og eier dere ikke samvittighet? Jeg vil jo bare ha en trivelig kveld, orker jo ikke å dra ut om det skal være sånn! :roll:

Uff, det var ille. Mine kondolanser.

Vi galante menn konverserer den middelmådige og spanderer gjerne en drink på henne før vi tar den pene med oss hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, men vet du ikke hva det betyr?!

I disse tilfellene har jenta du snakker med sendt et "redd meg"-blikk, evt mimet "HJELP", til venninnen, som da kommer som unnsetning.

Det kan være slik, men ikke nødvendigvis. Det er like vanlig at venninnene som ikke blir sjekket opp prøver å ødelegge fordi de kjeder seg.

Løsningen er å inkludere dem i samtalen, men det er slitsomt når man i utgangspunktet bare er interessert i én av jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg bare skal pule og har valget mellom en pen og overlegen jente og en halvpen dame som blir dritkåt av komplimenter fra fremmede som meg så velger jeg nok hun siste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være slik, men ikke nødvendigvis. Det er like vanlig at venninnene som ikke blir sjekket opp prøver å ødelegge fordi de kjeder seg.

Løsningen er å inkludere dem i samtalen, men det er slitsomt når man i utgangspunktet bare er interessert i én av jentene.

I 100% av de ganske mange tilfellene jeg med mine venninner har vært i, har det vært slik. Sorry to burst your bubble :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom jeg er med en venninne på byen som snakker med en gutt, lar jeg dem snakke i fred og blander meg ikke i samtalen. Prater med noen andre i steden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville aldri skjedd i min krets. Vil ikke ha sånne mennesker i min krets heller. I min krets unner vi hverandre glede og spenning. Og vi passer på hverandre om det ikke er glede eller spenning som dukker opp dersom man begynner å snakke med noen. Så da sender vi signaler og henter hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange gutter som bare durer fram når de har fått deg et par øl under bordet. Og sorry gutter, men når den "mindre pene venninnen" drar vekk den "pene venninnen", så er det garantert fordi hu nærmest roper om hjelp.

Det som derimot er veldig lurt er å prate med begge jentene, og eventuelt hooke den jenta du ikke vil ha med hjem med en kompis av deg. Det er ekstremt lite tiltrekkende med gutter som ignorerer venninnene, eller ser stygt på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg ooplever bare at den pene venninna kommer og drar vekk den mindre pene venninna, for så insistere på min oppmerksomhet. Hvorfor det :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...