Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #41 Del Skrevet 2. september 2009 D) Hvis man først er i senga så er vel forføring litt overflødisk Da har du ikke forstått noenting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 2. september 2009 #42 Del Skrevet 2. september 2009 Nei, det er de som klager, på youtube, på kvinneguiden og til alle sine venninner, alle unntatt den det gjelder (ikke at klaging vil gitt meg mer godvilje, det er ikke det jeg sier). Jeg bryr meg ikke om rykter, så hersketeknikken din preller rett av. Jeg kommer til å fortsette å ha god sex med de som vil og kan ha god sex, og fortsette å tømme meg i potetsekker jeg ikke bryr meg om. Det er ikke mitt ansvar å lære opp andre til å ha sex, og det er ikke mitt problem at de ikke blir tilfredsstilt når innsatsen deres er tilnærmet 0. I rest my case... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #43 Del Skrevet 2. september 2009 I rest my case... Alt du gjør er å latterliggjøre. Du kommer ikke med noen argumenter. Enten er du en idiot, eller så har du bare en veldig dårlig sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 2. september 2009 #44 Del Skrevet 2. september 2009 Alt du gjør er å latterliggjøre. Du kommer ikke med noen argumenter. Enten er du en idiot, eller så har du bare en veldig dårlig sak. Hvis du føler deg latterliggjort beklager jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
generalen Skrevet 2. september 2009 #45 Del Skrevet 2. september 2009 A) ONS trenger ikke være dårlig. B) Sex i parforhold trenger ikke være dårlig C) Jeg har ikke sagt at det er billig å forføre partner D) Hvis man først er i senga så er vel forføring litt overflødisk A) Jeg trodde heller aldri at du mente det, mener heller ikke det selv B) Jeg trodde heller aldri at du mente det, mener heller ikke det selv C) Jeg trodde heller aldri at du mente det, mener heller ikke det selv D) Hallo?! Hvorfor er det så vanskelig å forstå innlegget mitt? Les på nytt, og prøv igjen... I rest my case... Hvor har du lært å diskutere? Gjesten du diskuterer med bruker saklige argumenter og har gode poenger. Du har ingenting av det, tvert imot, og det virker mer som du er ute etter å provosere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 2. september 2009 #46 Del Skrevet 2. september 2009 Hvor har du lært å diskutere? Gjesten du diskuterer med bruker saklige argumenter og har gode poenger. Du har ingenting av det, tvert imot, og det virker mer som du er ute etter å provosere. Jeg er ikke enig i at gjesten bruker saklige dokumenter (som feks "potetsekker bruker jeg kun til å tømme meg i"). Jeg har allerede beklaget overfor gjesten dersom han har følt seg latterliggjort, ingen grunn til at du skal ta det videre. Jeg står fortsatt for det jeg mener, at kvinner som ligger der som potetsekker med stor sannsynlighet ikke nyter det som foregår, og at det hele kan forbedres ved god kommunikasjon. Men jeg forstår det sånn at det er for sårbart for dere å få kommentarer på dette. Det bringer meg forsåvidt tilbake til poenget mitt, god kommunikasjon, men siden det ikke virker som om det går inn på noen punkter, trekker jeg meg heller ut av denne tråden, for dette begynner å bli trøttsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. september 2009 #47 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Men jeg forstår det sånn at det er for sårbart for dere å få kommentarer på dette. Det bringer meg forsåvidt tilbake til poenget mitt, god kommunikasjon, men siden det ikke virker som om det går inn på noen punkter, trekker jeg meg heller ut av denne tråden, for dette begynner å bli trøttsomt. Jeg er helt enig med deg. God kommunikasjon er det avgjørende Problemet er bare at ikke alle klarer å kommunisere - og det gjelder både kvinner og menn. Endret 2. september 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 2. september 2009 #48 Del Skrevet 2. september 2009 Kjemi og seksuell attraksjon ligger ikke i centimeter verken her eller der, kjekken! *Notere flittig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
generalen Skrevet 2. september 2009 #49 Del Skrevet 2. september 2009 (som feks "potetsekker bruker jeg kun til å tømme meg i"). Det er ikke et argument?! trekker jeg meg heller ut av denne tråden, for dette begynner å bli trøttsomt. Trøttsomt? Hittill har diskusjonen gått i provokasjon fra din side, men når noen sier fra og det ikke er er lov lenger, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #50 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg står fortsatt for det jeg mener, at kvinner som ligger der som potetsekker med stor sannsynlighet ikke nyter det som foregår, og at det hele kan forbedres ved god kommunikasjon. 1) Feilsluttningen ligger i at du ser på dette som mannens problem og ikke kvinneliket! 2) Dette handler ikke som du tror om at jeg prøver så godt jeg kan, men likevel ligger hun der som et kadaver. Nei, jeg gidder ikke prøve, fordi hun er kjedelig i senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyou Skrevet 3. september 2009 #51 Del Skrevet 3. september 2009 Hvis noen er i tvil http://www.youtube.com/watch?v=NXh-A-_nYKs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_fix_* Skrevet 3. september 2009 #52 Del Skrevet 3. september 2009 sangen handler ikke om hvordan jenter vil ha det i senga, men om egoistiske gutter som bare er ute etter å tilfredsstille seg gjennom sex og derfor bruker jenta for alt hun er verdt! Egentlig lærer man seg aldri å bli god i senga. Enten har man lidenskapen eller så har man den ikke. Man kan lære seg teknikker, men det gjør deg ikke god i senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå