Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #21 Del Skrevet 31. august 2009 Man fanger flere fluer med honning enn med eddik... (Kvinner har visst helt glemt kunsten å forføre) Tips: Får du mannen kåt nok så gjør han alt du ber han om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 31. august 2009 #22 Del Skrevet 31. august 2009 Du liker å tilfredsstille damer, jeg tilfredsstiller damer jeg liker. Mener trådstarter at jeg burde bli mer som Steinar40? Haha, den var sykt dårlig. Håper ikke du bruker den for mye. Som kvinne har man all rett til å si hva man vil om menn, tydligvis, men om vi forsøker det samme - da kommer ottar inn i bildet. Må være deilig å være kvinne. Bare ligge der som en potetsekk og nyte, mens vi må stå på og samtidig forsøke vårt beste på å holde oss til hun er fornøyd. Tror ikke dere har mye å klage på, gitt Siden det er så mange kvinner som hinter, skal jeg gjøre noe klinkende klart for deg: Dersom kvinnen ligger der som en potetsekk betyr det at hun ikke nyter det. Hun kjeder seg og håper du er ferdig snart. Og, en ting til, hvis du ærlig talt tror at kvinner som ligger der som en potetsekk nyter, kan du ikke ha videre med erfaring innenfor emnet. Og, vær så snill, dropp klagingen. Inntil du gjør en skikkelig jobb i senga, er det lite som er mer turn off enn en mann som klager over innsatsen han må gjøre mens dama ligger og ønsker at han snart er ferdig. K-O-M-M-U-N-I-K-A-S-J-O-N Man fanger flere fluer med honning enn med eddik... (Kvinner har visst helt glemt kunsten å forføre) Tips: Får du mannen kåt nok så gjør han alt du ber han om. Hæ? Menn gjør da alt man ber dem om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaptein Kaos Skrevet 31. august 2009 #23 Del Skrevet 31. august 2009 Man fanger flere fluer med honning enn med eddik... (Kvinner har visst helt glemt kunsten å forføre) Tips: Får du mannen kåt nok så gjør han alt du ber han om. Ja, vise ord! Hvis damene i dette landet hadde brukt mer tid på å forføre oss menn, fremfor å tenke seg forvirrede og drive å spille hard-to-get/want spillet, er jeg helt sikker på at vi menn hadde vært langt hyggeligere ikke vært så "egoistiske" som noen prøver å hevde. Men selvsagt, dette er jo alt for innlysende og lettvint til at en dame skulle kunne komme til å ta det for god fisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #24 Del Skrevet 31. august 2009 Dersom kvinnen ligger der som en potetsekk betyr det at hun ikke nyter det. Hun kjeder seg og håper du er ferdig snart. Så fortell oss, Sherlock. Hvilken stilling ligger kvinner i når de nyter sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 1. september 2009 #25 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Så fortell oss, Sherlock. Hvilken stilling ligger kvinner i når de nyter sex? Du kan jo begynne med å spørre den akutelle kvinnen? Ellers vil jeg våge å påstå: alle stillinger som inkluderer at den aktuelle kvinnen ikke virker som en potetsekk. Potetsekk = ikke bra. Mvh Sherlock (sign.) Edit: tårer og ordet "nei" er også ofte et tegn på at hun ikke trives Endret 1. september 2009 av stjernekyss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 1. september 2009 #26 Del Skrevet 1. september 2009 Ja, vise ord! Hvis damene i dette landet hadde brukt mer tid på å forføre oss menn, fremfor å tenke seg forvirrede og drive å spille hard-to-get/want spillet, er jeg helt sikker på at vi menn hadde vært langt hyggeligere ikke vært så "egoistiske" som noen prøver å hevde. Men selvsagt, dette er jo alt for innlysende og lettvint til at en dame skulle kunne komme til å ta det for god fisk! Huh! Prøv å forføre en mann, og da er du en billig forførerske som man kan ha sex med, men ikke være kjæreste med. Er ikke så lett, nemlig. Når det er sagt så støtter jeg flere av Sherlocks utsagn. Kommunikasjon. Sist, men ikke minst. Man bør være opptatt av å tilfredsstille hverandre. Jeg blir kåt av at han er kåt. Enkelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. september 2009 #27 Del Skrevet 1. september 2009 Huh! Prøv å forføre en mann, og da er du en billig forførerske som man kan ha sex med, men ikke være kjæreste med. Er ikke så lett, nemlig. Når det er sagt så støtter jeg flere av Sherlocks utsagn. Kommunikasjon. Sist, men ikke minst. Man bør være opptatt av å tilfredsstille hverandre. Jeg blir kåt av at han er kåt. Enkelt... Nøkkelordet er god kommunikasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 #28 Del Skrevet 1. september 2009 Du kan jo begynne med å spørre den akutelle kvinnen? Det gjør jeg, hver gang jeg vil pule eller få en sugejobb. Problemet er bare at hun ikke er så glad i å spørre meg om å gjøre det hun har lyst til, men å klage på et webforum til fremmede i håp om at jeg ser det og forstår hva hun vil er hun veldig glad i. Ellers vil jeg våge å påstå: alle stillinger som inkluderer at den aktuelle kvinnen ikke virker som en potetsekk. Potetsekk = ikke bra. Og det er mitt ansvar som mann å få henne ut av potetsekk-stillingen? Nei, passive potetsekk-jenter bruker jeg til å tømme meg i. Og det synes jeg er helt i orden så lenge jenta har sex med meg av egen frie vilje. Vil jeg ha et ekte samleie, hvor begge parter deltar aktivt som levende mennesker, finner jeg meg heller noen som allerede kan å nyte sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 1. september 2009 #29 Del Skrevet 1. september 2009 Huh! Prøv å forføre en mann, og da er du en billig forførerske som man kan ha sex med, men ikke være kjæreste med. Er ikke så lett, nemlig. Når det er sagt så støtter jeg flere av Sherlocks utsagn. Kommunikasjon. Sist, men ikke minst. Man bør være opptatt av å tilfredsstille hverandre. Jeg blir kåt av at han er kåt. Enkelt... Kan ikke du love meg at du tenner på menn lavere enn deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
generalen Skrevet 1. september 2009 #30 Del Skrevet 1. september 2009 Huh! Prøv å forføre en mann, og da er du en billig forførerske som man kan ha sex med, men ikke være kjæreste med. Er ikke så lett, nemlig. Hvis du gjør det på byen, ja. Det er vel ikke utelukkende en diskusjon om dårlige ONS det her heller. Finnes mye dårlig sex i faste parforhold tror jeg. Å forføre partneren din er ikke billig. Du får starte forføringen etter dere har havnet i sengs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 1. september 2009 #31 Del Skrevet 1. september 2009 Det gjør jeg, hver gang jeg vil pule eller få en sugejobb. Problemet er bare at hun ikke er så glad i å spørre meg om å gjøre det hun har lyst til, men å klage på et webforum til fremmede i håp om at jeg ser det og forstår hva hun vil er hun veldig glad i. Og det er mitt ansvar som mann å få henne ut av potetsekk-stillingen? Nei, passive potetsekk-jenter bruker jeg til å tømme meg i. Og det synes jeg er helt i orden så lenge jenta har sex med meg av egen frie vilje. Vil jeg ha et ekte samleie, hvor begge parter deltar aktivt som levende mennesker, finner jeg meg heller noen som allerede kan å nyte sex. Jøje meg så amper, er sjokkert over at det i det hele tatt blir noe på deg.. Skjønner at du ikke tar meldingen min. Så da skriver jeg den igjen jeg! Kan jo ikke slutte å håpe K-O-M-M-U-N-I-K-A-S-J-O-N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 1. september 2009 #32 Del Skrevet 1. september 2009 Her, jeg skal hjelpe deg litt på vei: Kommunikasjon er den prosessen der en person, gruppe eller organisasjon (sender) overfører informasjon til en annen person, gruppe eller organisasjon (mottaker) og der mottaker(ne) får en viss forståelse av budskapet (Kaufmann & Kaufmann, 2003: 286). Når mennesker kommuniserer med hverandre, spiller også den ikke-verbale delen av kommunikasjonenen en avgjørende rolle. Både assosiasjoner, ideer, holdninger, følelser påvirker hvordan informasjonen blir oppfattet og tolket av dem som kommuniserer (Jacobsen & Thorsvik, 2007: 251). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 #33 Del Skrevet 1. september 2009 K-O-M-M-U-N-I-K-A-S-J-O-N Du mener sånn som å poste youtube-videoer på kvinneguiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 1. september 2009 #34 Del Skrevet 1. september 2009 Du mener sånn som å poste youtube-videoer på kvinneguiden? Jeg vet ikke hva som er på youtube-klippet, jeg gadd ikke å se det. Nei, jeg mener det som står skrevet i linken i det forrige innlegget mitt. Men jeg begynner å få en forståelse av hvorfor jenter ligger som potetsekker sammen med deg. Du er f*** meg treig i nøtta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 #35 Del Skrevet 1. september 2009 Men jeg begynner å få en forståelse av hvorfor jenter ligger som potetsekker sammen med deg. Du er f*** meg treig i nøtta Jeg skaffer meg sex og kommer i mål, så så treig kan jeg da ikke være. Men det er nok en passende beskrivelse for alle potetsekkene der ute som ligger og vrir seg i frustrasjon mens mannen snorker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 2. september 2009 #36 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg skaffer meg sex og kommer i mål, så så treig kan jeg da ikke være. Du klager. Det gjør deg negativ per definisjon. Om du humper løs på noen kvinnfolk som ligger der og kjeder seg er fint og flott for deg, kanskje, men jeg synes nå det er mest trist da. Alle disse kvinnene som forlater leiligheten sin med gru over det dårlige ligget de nettopp har hatt. Men jeg skjønner at du er langt forbi redning, så jeg skal ikke snakke mer om kommunikasjon med deg. Du får bare gå gjennom livet og være et dårlig ligg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 2. september 2009 #37 Del Skrevet 2. september 2009 Hvis du gjør det på byen, ja. Det er vel ikke utelukkende en diskusjon om dårlige ONS det her heller. Finnes mye dårlig sex i faste parforhold tror jeg. Å forføre partneren din er ikke billig. Du får starte forføringen etter dere har havnet i sengs A) ONS trenger ikke være dårlig. B) Sex i parforhold trenger ikke være dårlig C) Jeg har ikke sagt at det er billig å forføre partner D) Hvis man først er i senga så er vel forføring litt overflødisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 2. september 2009 #38 Del Skrevet 2. september 2009 Kan ikke du love meg at du tenner på menn lavere enn deg selv? Kjemi og seksuell attraksjon ligger ikke i centimeter verken her eller der, kjekken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #39 Del Skrevet 2. september 2009 Du klager. Nei, det er de som klager, på youtube, på kvinneguiden og til alle sine venninner, alle unntatt den det gjelder (ikke at klaging vil gitt meg mer godvilje, det er ikke det jeg sier). Om du humper løs på noen kvinnfolk som ligger der og kjeder seg er fint og flott for deg, kanskje, men jeg synes nå det er mest trist da. Alle disse kvinnene som forlater leiligheten sin med gru over det dårlige ligget de nettopp har hatt. Du får bare gå gjennom livet og være et dårlig ligg Jeg bryr meg ikke om rykter, så hersketeknikken din preller rett av. Jeg kommer til å fortsette å ha god sex med de som vil og kan ha god sex, og fortsette å tømme meg i potetsekker jeg ikke bryr meg om. Det er ikke mitt ansvar å lære opp andre til å ha sex, og det er ikke mitt problem at de ikke blir tilfredsstilt når innsatsen deres er tilnærmet 0. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 2. september 2009 #40 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Lily Allen har funnet seg en tøffelhelt som ikke duger i senga, hun få komme seg ut på kjøttmarkedet igjen, hun fortjener da god sex Endret 2. september 2009 av Inx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå