Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #1 Del Skrevet 30. august 2009 Til alle menn som føler seg troffet, eller ikke har selvinnsikt nok til å skjønne at de er det!: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #2 Del Skrevet 30. august 2009 Er jenter virkelig så svake at de må lage sanger for å fortelle kjæresten sin hvordan de vil ha det i senga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #3 Del Skrevet 30. august 2009 sangen handler ikke om hvordan jenter vil ha det i senga, men om egoistiske gutter som bare er ute etter å tilfredsstille seg gjennom sex og derfor bruker jenta for alt hun er verdt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melchizedek Skrevet 30. august 2009 #4 Del Skrevet 30. august 2009 Hva med kvinner som trenger og lære og bli god i senga. Finnes det noen sanger der de kan lære og bli gode i senga ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #5 Del Skrevet 30. august 2009 det kan jo du finne ut av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. august 2009 #6 Del Skrevet 30. august 2009 Artig sang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agatha Skrevet 30. august 2009 #7 Del Skrevet 30. august 2009 Men bør jo skjerpe seg i dette landet...tro at asiatiske kvinner er som norske blir jo feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 30. august 2009 #8 Del Skrevet 30. august 2009 Artig sang Er du alltid like positiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. august 2009 #9 Del Skrevet 30. august 2009 Er du alltid like positiv? Jeg syns i hvert fall at det er veldig viktig at dama også får tilfredsstillelse i senga hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #10 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg syns i hvert fall at det er veldig viktig at dama også får tilfredsstillelse i senga hehe Hvorfor er det viktig? Er du redd for å få rykte på deg for å være dårlig i senga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 31. august 2009 #11 Del Skrevet 31. august 2009 Hvorfor er det viktig? Er du redd for å få rykte på deg for å være dårlig i senga? Jeg bare liker det. Er ikke det samme ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #12 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg bare liker det. Er ikke det samme ellers. Du liker å tilfredsstille damer, jeg tilfredsstiller damer jeg liker. Mener trådstarter at jeg burde bli mer som Steinar40? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #13 Del Skrevet 31. august 2009 Det er de erfarne mennene på 40 - 55 som vet hvordan kvinner liker det i sengen. Yngre menn har ikke peiling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 31. august 2009 #14 Del Skrevet 31. august 2009 sangen handler ikke om hvordan jenter vil ha det i senga, men om egoistiske gutter som bare er ute etter å tilfredsstille seg gjennom sex og derfor bruker jenta for alt hun er verdt! Kanskje den bare illustrerer jpå en selvironisk måte hvor lite ansvar jenter flest tar for sin egen nytelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 31. august 2009 #15 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg syns i hvert fall at det er veldig viktig at dama også får tilfredsstillelse i senga hehe Det tror jeg alle normale menn synes, og kvinner likeså. Men det er nå faen meg ikke bare mannen som skal ha ansvar for sengekosen? I mitt hode er man to som er sammen, to som gifter seg og blir samboere, to som rydder i sokke-skuffen og to som elsker. Jeg håper virkelig kvinnen i mitt liv liker å vite at jeg nyter også, men jeg lager ikke en sang om hvor dårlig hun er hvis jeg ikke har det så godt som jeg kunne hatt det, da sier jeg det heller til henne på en måte som gjør at hun får lyst å gjøre ting jeg liker. Kvinner er vel like dårlige tankelesere som menn, sånn generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MannMedMeninger Skrevet 31. august 2009 #16 Del Skrevet 31. august 2009 Som kvinne har man all rett til å si hva man vil om menn, tydligvis, men om vi forsøker det samme - da kommer ottar inn i bildet. Må være deilig å være kvinne. Bare ligge der som en potetsekk og nyte, mens vi må stå på og samtidig forsøke vårt beste på å holde oss til hun er fornøyd. Tror ikke dere har mye å klage på, gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 31. august 2009 #17 Del Skrevet 31. august 2009 Må være deilig å være kvinne. Bare ligge der som en potetsekk og nyte, mens vi må stå på og samtidig forsøke vårt beste på å holde oss til hun er fornøyd. Tror ikke dere har mye å klage på, gitt Men når en spør mannen om det ikke blir kjedelig for ham, svarer han alltid, "nei da, absolutt ikke". Så mannen bør kanskje lære seg å si i fra da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #18 Del Skrevet 31. august 2009 Er det noen som skal lære seg å si fra så er det jentene. Går selvsagt ikke ned på dama om hun ikke spør om det, om jeg da ikke er ekstra kåt eller hun ikke er veldig deilig. Det er ikke ofte jeg er så kåt, og så flotte damer får jeg ikke. Ergo må du spør om det for at det skal skje, akkurat som jeg må spørre deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 31. august 2009 #19 Del Skrevet 31. august 2009 Til alle menn som føler seg troffet, eller ikke har selvinnsikt nok til å skjønne at de er det!: Dette føyer seg inn i rekken av eksempler om hvordan det er lov å mobbe og latterliggjøre menn. Hurra for "likestillingen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
generalen Skrevet 31. august 2009 #20 Del Skrevet 31. august 2009 Men når en spør mannen om det ikke blir kjedelig for ham, svarer han alltid, "nei da, absolutt ikke". Haha, tro om igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå