Salt Skrevet 11. august 2003 #21 Del Skrevet 11. august 2003 Det skal være skruer, de er så morsomme å spise! Jeg spiser "etasje for etasje" (kom ikke på noe bedre ord på morgenkvisten, beklager), og slik varer de mye lenger. Men for all del, jeg sier ikke nei takk til ringer heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 11. august 2003 #22 Del Skrevet 11. august 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 12. august 2003 #23 Del Skrevet 12. august 2003 hysterisk!! morsomt! jeg satt og lo og lo av hele denne tråden! fordi den er teit?? neida, fordi sånn er det bare: at ringene er best fordi de kan tres på fingren og fordi de ganske enkelt bare smaker bedre:) Før pleide jeg tilogmed å nekte å spise skruer og så måtte sambogutt spise alle skruene og jeg alle ringene.. (hvis det bare var oss to da) men om jeg spiser fra en pose med kun skruer, spiser jeg etasjevis og det er også morsomt:) var det forresten flere som fikk sykelig lyst på Mix-ringer akkurat nå? CeNedra-vann i munn og kanskje litt på tastaturet også.... - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. august 2003 #24 Del Skrevet 12. august 2003 Satte til livs en pose med Kims 2. lov igår, de der nye hjertene..... Mmmmmmm..........nam nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 12. august 2003 #25 Del Skrevet 12. august 2003 var det forresten flere som fikk sykelig lyst på Mix-ringer akkurat nå? JA!! Bortsett fra at det skal være skruer da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilletrollet Skrevet 12. august 2003 #26 Del Skrevet 12. august 2003 Det må jo bli skruene! De er best fordi det er i dem alt det gode krydderet setter seg fast på. Alltid den som plukker ut chipsflakene eller skruene med mest krydder på. Poenget er jo at de skal smake, ikke sant? De skal spises etasje for etasje, det er viktig ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 13. august 2003 #27 Del Skrevet 13. august 2003 Og jeg som trodde jeg var den eneste som sverget til rundingene, jeg skal aldri dele MIX-pose med dere nei . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ra|cer Skrevet 15. august 2003 #28 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg går for ringene jeg! Og de smaker ikke like godt! Ringene har best smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 16. august 2003 #29 Del Skrevet 16. august 2003 Ringene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 16. august 2003 #30 Del Skrevet 16. august 2003 Ringene uten tvil, remymannen liker best skruene, for de har mest krydder sier han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 16. august 2003 #31 Del Skrevet 16. august 2003 I Maarud Sprø Mix pakken er det skruer og rundinger. Hva liker du best og hvorfor? Liker ingen av dem, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 16. august 2003 #32 Del Skrevet 16. august 2003 Ringene, fordi dem er lettest å få tak i Genial diskusjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 17. august 2003 #33 Del Skrevet 17. august 2003 Neimen gi dere, da! At ringene skal være best?? :o :o :o Skruene er vinneren hos meg, bare så det er helt klart! Og de skal spises etasje for etasje. Mye morsommere enn ringene. Synes ikke det er noe gøy å tre ringene på finger'n. da vil jeg jo heller spise dem så jeg kommer raskere fram til skruene. Sånn er det med den saken! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå