Gå til innhold

Skruer eller rundinger?

jamie

Anbefalte innlegg

I Maarud Sprø Mix pakken er det skruer og rundinger.

Hva liker du best og hvorfor?

Jeg liker best de runde fordi de er lettest å tygge.

Kom an, la oss få igang en heftig debatt om hva som er best! :roll:

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viktig debatt. :ler:

De beste er uten tvil de runde, ganske enkelt fordi de er tynnere, sprødere og dermed bedre enn skruene.

...også kan man ikke tre skruene på fingrene... (veldig viktig) :blunke:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker skruene best, for de kan skrus inn i munnen... :ler:

Egentlig liker jeg bare posene med kun skruer. De smaker best. :P

Runding på fingeren - metoden har jeg også prøvd, men får ikke det store kicket ut av det... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adina Madeleine

Å, så glad jeg ble da jeg så denne tråden!

Nå skal dere høre... Jeg har en "greie" fordi jeg syns at de runde smaker MYE bedre enn skruene. Jeg vet jo at de er lagd av samme "deigen", men likevel..... Alle ler av meg når jeg sier dette, men det er heeeeelt sant. Syns ikke de smaker likt *setter hendene i siden med en oppstansig blikk*.

Adina M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra det ikke bare er meg som er så engasjert i denne saken!

*Tommelen opp for RINGENE!*

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamila

ENDELIG er det noen som er interessert i å høre om folks synspunkter i en så viktig sak! ;-)

Jeg er også en ringe-dame. De smaker bedre, men det viktigste er nok tre-på-fingrene-og-pynte-seg egenskapen. Ja til flere ringer i mixposen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også en ringe-dame. De smaker bedre, men det viktigste er nok tre-på-fingrene-og-pynte-seg egenskapen. Ja til flere ringer i mixposen!

Me too :oops:

Mosomt å spise skruer, når du har tredd ringer på alle fingrene :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang skruer og ringer i hver sin pose (vet ikke om ringer finnes i egen pose lenger) er jeg litt sånn "hver til sin tid". liker begge deler. men i de blanda posene syns jeg ringene er myyye bedre. noe med at paprikaen setter seg litt for mye i skruene tror jeg. smaken er i alle fall helt forskjellig.

spennende innlegg. er en brennende "skrue"-entusiast (da tenker jeg skruer som fellesbetegnelse for denne typen chips)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt ringene. De er sååå gode. Skruene er litt hardere liksom og så blander deg seg så masse krydder inn i skruene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringene :o For noe tøys! Skruene - for de kan knaskes av en liten bit om gangen. Gjør du det med ringene så detter de i mange biter og smuler utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes ringene er best.. og det er bare å bite forsiktig så holder den seg "hel" og ikke smuldrer opp så det så (så vet du det tusenfryd!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ringene:) liker ikke skruene. jeg er litt rar da, men jeg liker ikke RIFLET chips, for det SMAKER annerledes. alle bare ler av meg når jeg sier det, men det GJØR det!!!!!! samme med pasta, jeg liker ikke skruer, baaaaare spaghetti og til nøds penne.

klem fra rare Iset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
 Jeg er litt rar da, men jeg liker ikke RIFLET chips, for det SMAKER annerledes. Alle bare ler av meg når jeg sier det, men det GJØR det!!!!!!

Jeg vet hva du mener!!!

Jeg liker ikke krabbe for det smaker stripete!!!

Men jeg synes som Milly86,

de smaker best når en skre er skrudd inn i en ring......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...