Gå til innhold

Loftstue = spisestue?

Fremhevede innlegg

Gjest Blondie65
Skrevet
Og hvorfor skal ikke han få ha sine greier i stua? Renger med at det er like mye hans hjem som ditt?

Veldig enig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og hvorfor skal ikke han få ha sine greier i stua? Renger med at det er like mye hans hjem som ditt?

Han vil ikke det selv, fordi det koster huoghei mange tusen og med små barn løpende i stua sier seg selv :lur:

Skrevet

Så hva mener du han skal gjøre med disse tingene som koster så mye når du kaster ham ut fra der han har det nå da? :lete:

Skrevet
Så hva mener du han skal gjøre med disse tingene som koster så mye når du kaster ham ut fra der han har det nå da? :lete:

Det lurer jeg også på.

Skrevet

:ler: <Kjekleberter!

Kaster han ikke ut, frivillig tvang kalles det :ler:

Han likte ideen om å lage seg en ekstra kjellerdel (bunkers) og lage seg en kinosal med tilhørende bar :-) Da kan han kose seg og spille så høyt han bare vil uten at det plager noen :-) :ler:

Skrevet

Litt på kanten av hva trådstarter spør om her men jeg greier ikke dy meg - så fremt trådstarter ikke har eget "jenterom" til egne hobbyer, hvorfor i alle dager skal mannen ha et eget rom til sine greier på bekostning av et fellesrom (spisestue) som begge kan ha glede av?

Jeg ser denne holdningen mer og mer rundt om (venner/bekjente og nå også her inne), og kjenner det provoserer litt. Er det fordi jenter (om man skjærer alle over én kam) er mer opptatt av/liker bedre å dille med interiør og å gjøre det hyggelig rundt seg enn gutter (igjen - alle skjært over samme kammen), slik at hele huset regnes som hennes domene og gutta dermed "fortjener" sin egen hule? I så fall er jeg dypt uenig...

Svar på trådstarters opprinnelige spørsmål - kjør på! så lenge du har spisemuligheter i samme etasje som kjøkken i det daglige, tror jeg ikke det spiller noen rolle om du har spisestue "på loftet" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...