Bentebent Skrevet 8. august 2003 #1 Del Skrevet 8. august 2003 I dag kjøpte vi oss leilighet Er så glad, så glad!!! Så nå skal vi bli gjelds slaver. Men det er den fineste leiligheten vi har sett! Han som selger er bygnings ingeniør, og har pusset opp hele leiligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 8. august 2003 #2 Del Skrevet 8. august 2003 Den så fin ut Gratulerer så masse med ny leilighet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 8. august 2003 #3 Del Skrevet 8. august 2003 Kjempelekker leilighet, gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 8. august 2003 #4 Del Skrevet 8. august 2003 Gratulerer, den var jammen flott! :D Skjønner godt at du er i 100. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 8. august 2003 #5 Del Skrevet 8. august 2003 Gratulerer med ny leilighet! Den var fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 8. august 2003 #6 Del Skrevet 8. august 2003 Den så kjempefin ut Gratulerer så masse med ny leilighet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentebent Skrevet 8. august 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 8. august 2003 Takk skal dere ha alle sammen. Gleder meg veldig til å flytte inn om en mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 8. august 2003 #8 Del Skrevet 8. august 2003 Gratulerer ! Skjønner godt at forventningen er på topp. Det er rett og slett deilig å flytte inn i sitt eget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 8. august 2003 #9 Del Skrevet 8. august 2003 Gratulerer! :D Den så kjempefin ut! Også så "luftig" utsikt! Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 8. august 2003 #10 Del Skrevet 8. august 2003 Den var bare rålekker, blir rent misunnelig! Utsikt har dere fått også. Gratuler så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilla Skrevet 8. august 2003 #11 Del Skrevet 8. august 2003 Gratulerer så mye Så heldig dere var som fant en leilighet med så fint bad og kjøkken. Håper jeg er like heldig på min rekkehus jakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 8. august 2003 #12 Del Skrevet 8. august 2003 Flott leilighet! Gratulerer med kjøpet og lykke til med innflyttingen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 12. august 2003 #13 Del Skrevet 12. august 2003 Hmm, er det jeg som er blank nå, men har du lagt ut en link som jeg ikke finner? Tror jeg vet hvilken leilighet du tenker på da, er vel ikke tilfeldigvis den som det var en artikkel om i REDE, avisa til TOBB forrige gang? uansett, grattis med ny leilighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå