Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #1 Del Skrevet 28. august 2009 Har datetet en fyr som for det meste er mye opptatt. Mistenker at interessen har dalt...Har ikke hørt fra han på en uke, da var det han som tok kontakt, men ikke med noe initiativ til at vi skulle treffes. Jeg har lyst til å treffe han, og vurderer å sende en sms. Hva skal jeg skrive for ikke å høres desperat ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HulaHoop Skrevet 28. august 2009 #2 Del Skrevet 28. august 2009 Nå vet jeg ikke hvor lenge dere har datet, men kan du ikke bare spørre om dere skal finne på noe en dag? Da får du jo enten ja eller nei, og får du et nei, så vet du hvor landet ligger. Jeg personlig velger å bare høres desperat ut, for jeg liker best å vite hvor jeg står. Så jeg spør gjerne rett ut, om interessen ikke er der lengre, og at jeg syns det er fint å få vite det, slik at jeg ikke trenger tenke noe mer på han. Men jeg ser det selvfølgelig litt an. Kommer jo helt an på hvor god kontakt dere har hatt hittil da. Ellers husker jeg noe som KateW skrev her en gang; "Skal jeg som et overanalyserende kvinnfolk tolke fraværet av kontakt som at du ikke ønsker mer av nettopp det?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 28. august 2009 #3 Del Skrevet 28. august 2009 Du skriver" hei! Lyst å finne på noe en dag/kveld?" Så avventer du svar, og får du ikke svar så nei vel. Da har du i alle fall fått et svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jenny_* Skrevet 29. august 2009 #4 Del Skrevet 29. august 2009 "Hei, har du lyst til å bli med på en gåtur rundt...." :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå