Steinar40 Skrevet 29. august 2009 #21 Del Skrevet 29. august 2009 Snakket bare ut fra egne erfaringer jeg. Kanskje jeg har vært ekstra heldig med type menn, siden de alle har vært veldig oppriktige og redelige - samtidig med at de er menn som "forfølger sine interesser". Kvinner og menn som "forfølger sine interesser" passer ikke til å leve i et parforhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 29. august 2009 #22 Del Skrevet 29. august 2009 Nå blander du meg og Stjernekyss. Hehe, ok, det forklarer saken. Hun ville noe annet enn deg, du må tåle ærlighet du også. Noen jenter ser etter etter et ligg, andre noe helt annet. Selv ville jeg ha snudd på flekken om det hadde vært meg, men så var jeg alltid ute etter noe mer da jeg var singel. Det handler nødvendigvis ikke om at hun ikke taklet din ærlighet, men hun ville noe annet enn deg. Kanskje ble hun bare glad for at du avklarte det så tidlig, så slapp hun å "kaste vekk" tid på en som ikke ville det samme som henne selv. Mvh Yvonne Det kan være det éne, det kan være det andre. Poenget er at selv om jenta ikke er som deg (bare vil ha sex med potensielle kjærester) kunne hun nok likevel oppleve det som litt ubehagelig å få en sånn beskjed presentert rett før man skal hoppe til sengs. Det er mange andre tidspunkt som ville passet bedre, og mange måter å få sagt sånt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 29. august 2009 #23 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Det kan være det éne, det kan være det andre. Poenget er at selv om jenta ikke er som deg (bare vil ha sex med potensielle kjærester) kunne hun nok likevel oppleve det som litt ubehagelig å få en sånn beskjed presentert rett før man skal hoppe til sengs. Det er mange andre tidspunkt som ville passet bedre, og mange måter å få sagt sånt på. Ja, og jeg har heller ikke sagt meg uenig i dette, jeg er faktisk enig i det du skriver, jeg bare presenterte et alternativ. Det kan godt være hun følte begge deler for den saks skyld. Mvh Yvonne Endret 29. august 2009 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Cecilia_* Skrevet 29. august 2009 #24 Del Skrevet 29. august 2009 Det kan være det éne, det kan være det andre. Poenget er at selv om jenta ikke er som deg (bare vil ha sex med potensielle kjærester) kunne hun nok likevel oppleve det som litt ubehagelig å få en sånn beskjed presentert rett før man skal hoppe til sengs. Det er mange andre tidspunkt som ville passet bedre, og mange måter å få sagt sånt på. Her er jeg helt enig med deg. Som jente har jeg noen ganger vært interessert i noe mer med gutten, og andre ganger ikke. I begge tilfeller ville en slik kommentar vært en turn-off. På den ene siden fordi gutten antyder at jeg skulle være ute etter han som kjæreste; at han er innbilsk. På den andre siden at han avslører at han ikke ser på meg som en han kan tenke seg å bli sammen med. Så jeg føler meg rett og slett devaluert på to måter ved å få en slik kommentar. Mens jeg kanskje i forrige øyeblikk følte meg som dronning. Da blir man gjerne kald på et sekund. Men heldigvis har jeg aldri opplevd en slik kommentar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 29. august 2009 #25 Del Skrevet 29. august 2009 Ærlighet varer ikke lengst! Du hadde to valg her, enten å holde kjeft og få pult, elelr det du faktisk gjorde. Håper du har lært. Du skuffer aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå