Gå til innhold

Mannlig gynekolog

Gjest Gutt_22

Anbefalte innlegg

Herregud fant ikke det innlegget der. Hvem var det som sa det? Utrolig at en mann kan si det på en så påståelig måte. Hva f vet vel en mann om hva som skjer under en slik undersøkelse? For en jævla idiot.

Cuckold, i blått over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop28

Cuckold, i blått over.

Huff ja cuckold ja. Kommer mye rart ut av han. Ingen vits å diskutere med cuckold. Merkelige ting foregår oppi hodet hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som ufrivillig barnløs i ivf-sirkuset tør jeg påstå at jeg har god erfaring med gynekologiske undersøkelser av ulike slag. For mitt vedkommende er legens kjønn totalt likegyldig, og mannen min bryr seg null og niks så lenge det er en lege som vet hva h*n driver med. Noen av undersøkelsene har også mannen vært med på, så han har faktisk sett hvordan det foregår uten å reagere på det. Jeg må si at jeg er veldig glad for å være gift med en mann som er så trygg på forholdet og seg selv at dette ikke er noe problem for ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forundret over slike 'menn' som Frank Williams i denne tråden. De oppfører seg som kjerringer.

Selvfølgelig finnes det en gynekolog som blir opphisset av GU, på samme måte som det sikkert finnes en tannlege som blir opphisset under tanntrekking.

Men dere 'menn' oppfører dere helt latterlig irrasjonelt, dere er jo mer sjalu enn noe kvinnfolk jeg har hørt om. Kjønn er helt irrelevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forundret over slike 'menn' som Frank Williams i denne tråden. De oppfører seg som kjerringer.

Selvfølgelig finnes det en gynekolog som blir opphisset av GU, på samme måte som det sikkert finnes en tannlege som blir opphisset under tanntrekking.

Men dere 'menn' oppfører dere helt latterlig irrasjonelt, dere er jo mer sjalu enn noe kvinnfolk jeg har hørt om.

Pass deg, så du ikke få kvinnene imot deg her nå. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frank Willliams

Det å ha en kjæreste som lege går fint an å bruke som eksempel. Hva om kjæresten til en dame er gynekolog, da burde jo dama etter din logikk ha like mye grunn for å være sjalu som at du blir sjalu om dama di går til en mannlig gynekolog.

Hvis min store kjærlighet hadde hatt et såå stort problem med det hadde han ikke blitt min store kjærlighet

Hva du syns er rart er revnende likegyldig for denne diskusjonen ettersom hva man synes er rart er høyst subjektivt.

At veldig mange jenter er hysterisk sjenerte. Hva vet vel du om det? Tror ikke det jeg. Er litt sjenert, men hysterisk sjenert vil jeg ikke påstå jeg er. Men uansett sjenert eller ikke. GU må man likevel og da kan man ikke annet enn å bite tenna sammen og få det overstått uansett hva sags kjønn det er på legen.

Det var ikke jeg som skrev dette, men jeg svarer likevel.

1. Nei, det er absurd å bruke lege som kjæreste som eksempel. Om du ikke ser forskjellen så er det ditt problem.

2. Og hvis du hadde oppdaget dette etter at han ble din store kjærlighet? Det er mest sannsynlig. Skulle du dumpet han av en slik grunn? Er det såå viktig å skreve ut for en mannlig lege? Unnskyld uttrykket, men det er nå engang det jenter gjør i en GU.

3. Det er høyst relevant. Slike ting blir brukt ustanselig i denne tråden, og det er naturlig å kunne forklare dette for å forklare kvinners natur omkring dette.

4. Jeg skrev ikke at alle jenter er hysterisk sjenerte, men du klarte ikke lese det. Og her kommer det igjen: må bite tenna sammen uansett hva slags kjønn det er på legen. Det må dere vel ikke. Dere har valg på kjønn, de fleste har det. Og jeg vet svært godt hvor sjenerte jenter normalt er, og det er altså høyst relevant å kunne forklare den ufattelige forskjellen der på hvor sjenerte jenter er overfor vanlige menn sammenlignet med hos lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frank Williams

Men dere 'menn' oppfører dere helt latterlig irrasjonelt, dere er jo mer sjalu enn noe kvinnfolk jeg har hørt om. Kjønn er helt irrelevant.

Pøh, du er neppe en mann. Dette er typisk argumentasjon fra en av jentene her inne. Tannlege og tanntrekking opp mot å kikke inn i musa. Jada, stor grunn til å sammenligne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ex mente at legen/gynekologen min havnet i listen over antall sexpartnere. Fordi han brukte en sånn ultralyd sak (nesten dildo-formet). Og jeg kommenterte litt på spøk at det var godt og at legen var ung og pen.

Dermed kunne man jo regne det som sex. I følge han!

hahahahahaha:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, du er neppe en mann. Dette er typisk argumentasjon fra en av jentene her inne. Tannlege og tanntrekking opp mot å kikke inn i musa. Jada, stor grunn til å sammenligne.

Syntes han hørtes veldig mannelig ut i forhold til deg i allefall! Makan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ex mente at legen/gynekologen min havnet i listen over antall sexpartnere. Fordi han brukte en sånn ultralyd sak (nesten dildo-formet). Og jeg kommenterte litt på spøk at det var godt og at legen var ung og pen.

Han heter ikke tilfeldigvis Frank?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her kommer det igjen: må bite tenna sammen uansett hva slags kjønn det er på legen. Det må dere vel ikke. Dere har valg på kjønn, de fleste har det.

Jasså, må vi ikke det?! Det vi prøver å si med den setningen der, er at det er ubehagelig og pinlig å ligge i GU-stolen UANSETT HVA SLAGS KJØNN LEGEN HAR. Det kan da ikke være så vanskelig å forstå. Men for oss er ikke verre om legen er en mann istedet for en dame. Begge deler er en lege, og det er legetjenester jeg har bruk for der og da.

Jeg har sagt det før, og sier det igjen: Vi kvinner som ikke bryr oss om kjønn på legen, gjør det fordi for oss er det først og fremst en lege. Ikke en mann eller en dame. Omtrent som om jeg ikke ville latt kjønn bestemme hvilken snekker jeg skulle velge. det er utdannelsen, erfaringen og godt rykte som bestemmer valget - ikke kjønn.

Og for dere menn som har denne irrasjonelle sjalusien, er det motsatt. Dere tenker på personen som først og fremst kjønn (mann). Det at han er lege, har utdannelsen, erfaringen og et godt rykte, kommer tydeligvis langt ned på listen for dere.

Ganske merkelig, at kjønn skal veie mer enn om en fagperson har et godt rykte eller ikke. Det høres latterlig ut når vi snakker om snekkere og rørleggere, men når det kommer til helse, og holde den eneste kroppen vi har, frisk - nei DA er kjønn plutselig det viktigste. Tullete, er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cipheria

Hva, skal liksom lege som kjæreste kunne sammenlignes med trådens tema??

Dersom kjæresten er lege så vil jo han se mange pupper og underliv. Noen ganger må han vel ta på de og.

Det aller verste må være en bifil legekjæreste.

Neivel, så du hadde ikke byttet selv om det var din store kjærlighet og hans eneste problem i livet var at du gikk til en mannlig lege for GU. Lykke til, sier jeg bare.

Han ville ikke hatt noen logiske argumenter, og ville derfor ikke kunne overbevist meg. Om han vil gå av den grunn, så er det greit. Der er mange store kjærligheter i livet, heldigvis.

Det er idiotisk å vise til vepsestikkhistorien, han fikk fram etterpå hva han mente og det var et godt poeng. Veldig mange jenter er ellers nesten hysterisk sjenerte, og ville aldri latt en mann få se dem nakne. Om ikke de kunne komme til lege så ville de i hvert fall ikke latt en mann se på problemet. Men med det samme de ser en mannlig lege så er det å skreve ut uten sjenanse. I hvert fall ikke med mer sjenanse enn for kvinnelige leger. Det er RART, og det kan f.... ikke bortforklares.

Ja, jeg stoler mer på en fagperson enn en tilfeldig mann i gata. Syns ikke det er rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva, skal liksom lege som kjæreste kunne sammenlignes med trådens tema??

Hvorfor ikke? Hvis dere synes det er normalt og helt greit å bli sjalu fordi dama deres får utført en GU hvert 3. år hos en mannlig lege. Så må det vel da være helt normalt at en dame blir sjalu hvis mannen hennes bruker 8 timer hver dag på å utføre GU på damer også? Mannen hennes får da til og med tatt på damene! Og i følge logikken deres, så vil mannen hennes ha ereksjon 8 timer hver dag - og da ikke fordi han tenker på hun som sitter hjemme!

:skratte: dere er helt utrolige i logikken deres.

Neivel, så du hadde ikke byttet selv om det var din store kjærlighet og hans eneste problem i livet var at du gikk til en mannlig lege for GU. Lykke til, sier jeg bare

Han hadde vært ferdig hos meg, ja. Uansett. Hvorfor? Fordi å ha et så stort problem med at jeg tilfeldigvis har mannlig fastlege (som dermed utfører mine GU), så tyder det på at han har større problemer enn det kanskje ser ut til. En slik sjalusi er for meg irrasjonell, og tyder på at mannen er svært usikker på seg selv og sin seksualitet. Litt "skrudd" kan du vel si. Og så lenge det finnes menn der ute som evner å se en GU for det det er - nemlig en legeundersøkelse, og som derfor ikke viser tegn til ekstrem usikkerhet, irrasjonell sjalusi, kontrollbehov eller mangel på respekt for at enkelte valg er og blir private selv om man er i et forhold... så velger jeg heller en slik mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboern min kunne jo prøvd å diktere hvilken lege jeg skulle velge meg. Nå har jeg riktignok skaffet meg kvinnelig lege nettopp pga GU men det var mitt eget valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frank Williams

Syntes han hørtes veldig mannelig ut i forhold til deg i allefall! Makan...

Har du ikke mer fornuftig å komme med er det like greit du lar være. Makan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Frank Williams

Ikke noe i nærheten av sex. Men dere er totalt blinde om dere ikke forstår at det ikke nødvendigvis er det kjekkeste som finnes å få høre at det er slik undersøkelsen foregår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frank Williams

Jasså, må vi ikke det?! Det vi prøver å si med den setningen der, er at det er ubehagelig og pinlig å ligge i GU-stolen UANSETT HVA SLAGS KJØNN LEGEN HAR. Det kan da ikke være så vanskelig å forstå. Men for oss er ikke verre om legen er en mann istedet for en dame. Begge deler er en lege, og det er legetjenester jeg har bruk for der og da.

Jeg har sagt det før, og sier det igjen: Vi kvinner som ikke bryr oss om kjønn på legen, gjør det fordi for oss er det først og fremst en lege. Ikke en mann eller en dame. Omtrent som om jeg ikke ville latt kjønn bestemme hvilken snekker jeg skulle velge. det er utdannelsen, erfaringen og godt rykte som bestemmer valget - ikke kjønn.

Og for dere menn som har denne irrasjonelle sjalusien, er det motsatt. Dere tenker på personen som først og fremst kjønn (mann). Det at han er lege, har utdannelsen, erfaringen og et godt rykte, kommer tydeligvis langt ned på listen for dere.

Ganske merkelig, at kjønn skal veie mer enn om en fagperson har et godt rykte eller ikke. Det høres latterlig ut når vi snakker om snekkere og rørleggere, men når det kommer til helse, og holde den eneste kroppen vi har, frisk - nei DA er kjønn plutselig det viktigste. Tullete, er det.

Nei, det er ikke vanskelig å forstå. Men det er rimelig søkt å sammenligne en undersøkelse av underlivet med hvilken snekker mann velger. Underlivet er, som skrevet før, i alle andre situasjoner tilknyttet seksuallivet. Det er det du ellers kun viser til kjæresten i seksuelle situasjoner. Så uansett om det ikke er seksuelt for deg der og da kan du ikke trekke bort at det er en seksuell del av kroppen din.

Det er ikke irrasjonell sjalusi for oss som har det.

En snekker har gjerne ikke noe med slike deler av kroppen din å gjøre.

Som en annen skrev her, det høres mer naturlig ut å først velge ut fra det man ellers er mest sjenert for. Altså først velge bort det motsatte kjønn dersom man er normalt sjenert. Og så når det er gjort, velge ut fra den man er komfortabel med. Dette er skrevet før, bedre enn det jeg gjør, så det er unødvendig å gjenta det.

Det finnes ikke tullete. Det er klar og ren tankebane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frank Williams

Dersom kjæresten er lege så vil jo han se mange pupper og underliv. Noen ganger må han vel ta på de og.

Det aller verste må være en bifil legekjæreste.

Han ville ikke hatt noen logiske argumenter, og ville derfor ikke kunne overbevist meg. Om han vil gå av den grunn, så er det greit. Der er mange store kjærligheter i livet, heldigvis.

Ja, jeg stoler mer på en fagperson enn en tilfeldig mann i gata. Syns ikke det er rart.

Til første del av innlegget. Nei, det har ikke noe med tråden å gjøre. Jeg forstår hvor du vil, man la oss holde oss til tråden og argumentere ut fra den. Sidespor som skal vise hvor tullete jeg er holder ikke, da får du vise det i trådens tema. Klarer du det ikke der, så la være å skriv noe.

Siste del av innlegget. Det var snakk om dersom det ikke var fagperson til stede. Da ville "alle" valgt kvinne til nødhjelp. Når dere trår innenfor et legekontor velger dere oftest menn i snitt. Definitivt rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frank Williams

Samboern min kunne jo prøvd å diktere hvilken lege jeg skulle velge meg. Nå har jeg riktignok skaffet meg kvinnelig lege nettopp pga GU men det var mitt eget valg.

Har aldri vært snakk om å diktere, prøv å les litt bedre før du svarer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...