Gå til innhold

Skostørrelse

Nuffen

Anbefalte innlegg

Jeg bruker for det meste str 38 i sko, men av og til str 37..

Jeg har ganske brede føtter med høy vrist haha, også har jeg fotballlegger så når det gjelder støvletter passer ikke alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker str 40-42 alt etter hvilke sko/støvler det er. Er egentlig godt fornøyd med føttene mine. Er knappe 180 høy så det harmonerer greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_annika_*
Jeg har str 40.

Bruker ALDRI lyse sko. Og sliter veldig med å finne støvletter som passer da jeg både er lav og tynn.

Har ikke vokst mye siden jeg var liten. Hadde str 38 da jeg var 8 år gammel... Det var verre da :(

jeg føler med deg. jeg har det samme problemet! jeg håper jeg blir høyere en dag, eller et nr. større i klær. jeg er en 34-36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EmilyLane

36.5

Utrolig irriterende, 37 er litt for stort og 36 litt for lite. Husker jeg brukte 39 på ungdomsskolen, ante ikke at føtter krympa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36.5

Utrolig irriterende, 37 er litt for stort og 36 litt for lite. Husker jeg brukte 39 på ungdomsskolen, ante ikke at føtter krympa!

Skulle tro det var meg selv som har svart her allerede hehe. Havner vanligvis på strl 36, kanskje 37 hvis skoene er små på strl.

På ungdomskolen brukte jeg strl 38 og jeg kan heller ikke skjønne hvordan det er mulig?

Må ha hatt et veldig feil syn på hvordan sko skulle passe, men så gikk jeg for det meste i sko som var litt løse :P

Litt kjekt med strl 36 siden mange barnesko går til til strl og er billigere, som sandaler og joggesko :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lillefot_*

Bruker 35 i sko. Jeg synes selv jeg har pene føtter, hehe, men det er umulig å finne sko som passer. Jeg kjøper "vanlige" sko i 36 om de ikke har mindre, de kan jo snøres igjen på et vis. Det er verre med høye hæler og andre typer pensko. Kjøpte nylig et par hæler i 35 på Bianco, også de var for store. Virker ofte som de modellene som går ned til 35, er store på størrelsene, og dermed utgjør 35 i slike sko egentlig 36. Sånn er det hvert fall med Vans og Converse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...