Miko Skrevet 29. august 2009 #21 Del Skrevet 29. august 2009 40. For dere som sliter med å finne store nok sko; her skal det visstnok være bra utvalg i store str.: http://www.designershoes.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 29. august 2009 #22 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg bruker 36. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2009 #23 Del Skrevet 29. august 2009 35. Savner større utvalg i butikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 29. august 2009 #24 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg bruker 39-40, og jeg finner stort sett sko i min størrelse (damesko i butikkene går som regel opp til 40, så moren min som bruker 41-42 pleier å være misunnelig på de "små perfekte føttene" mine jaja...) Problemet er vel heller å finne høye støvletter, siden jeg har legger på størrelse med..ja. Uff. Har dog planer om å snart kjøpe meg noen snasne støvletter fra duoboots, som jeg oppdaget for ikke lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 30. august 2009 #25 Del Skrevet 30. august 2009 Bruker str. 40 i sko. Kan absolutt anbefale DuoBoots. Har selv to par støvletter derifra (ett penpar og ett til hverdags), og så herlig det er å kunne ta på seg støvletter som passer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. august 2009 #26 Del Skrevet 30. august 2009 Mellom 40-42, kommer helt an på skoen. Lengdemessig tilsvarer foten min en str 40, men pga bred rist og tykke ankler må jeg ofte opp i 41-42. Støvletter som går opp på leggen kan jeg bare glemme. Mvh Yvonne Har litt sånne ben som meg du da, bare motsatt! Jeg bruker str 36 eller 37 i pensko ol. og str 38 - 39 i joggesko :-) Har ganske smale fotblad og må ha små str i sko som må sitte som et skudd, for at jeg ikke skal skli gjennom de og at de ikke skal falle av. Mens i joggesko må jeg ha str 38 - 39 for at de ikke skal bli for korte, sikkert fordi foten min beveger seg så mye nede i skoen fordi de blir store over vristen... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 30. august 2009 #27 Del Skrevet 30. august 2009 39-39,5 Synes også jeg har store føtter, og liker best sko som får dem til å se mindre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #28 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg har str. 37 for det meste. I sandaler har jeg str. 36, og vinterstøvler kjøper jeg gjerne i str. 38 for å ha plass til såler og tjukke sokker. Egentlig er venstrefoten min str. 37 og høyrefoten min 36,5... Da jeg var liten ble jeg ertet fordi jeg hadde så små føtter, mens nå er mange misunnelige...av en eller annen grunn...det er bare føtter, tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sia444 Skrevet 31. august 2009 #29 Del Skrevet 31. august 2009 Har størrelse 39-40. Synes det er helt greit. Problemet mitt er risten og leggene mine. Ikke så mange støvletter som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aftensol Skrevet 31. august 2009 #30 Del Skrevet 31. august 2009 Mellom 40-42, kommer helt an på skoen. Lengdemessig tilsvarer foten min en str 40, men pga bred rist og tykke ankler må jeg ofte opp i 41-42. Støvletter som går opp på leggen kan jeg bare glemme. Mvh Yvonne Som om jeg skulle ha skrevet det selv! Både jeg og mamma har såkalte fotball legger... Rett og slett umulig å finne støvletter! Men jeg har faktisk et par! De har snøring fra risten og helt opp, så beina mine ser både kjempe små ut, og glidelåsen går igjen oppover leggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 31. august 2009 #31 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg tror det er 41, alt fra 40-42 kanskje. Jeg har ikke noe problem med å finne sko, men så er jeg ganske kresen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaconda Skrevet 31. august 2009 #32 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg syns det er skrekkelig fint med små føtter. Ahh, enig..tær er jo ikke direkte lekkert i utgangspunktet, så for min del kunne de ha vær minst mulig Bruker selv 39-40, mest det siste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joykillr Skrevet 31. august 2009 #33 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg bruker str 42-44, har tynne legger og smale fotblad. Man kan si det er litt vanskelig å finne fine sko som faktisk passer...Ender ofte opp med å kjøpe sko i str 41, selv om jeg er fullstendig klar over at det bare er selvpining. Fant Payless Shoesource da jeg var i Canada - super butikk! Bare utrolig synd de ikke sender til Norge. Kjenner ei som er i nedre delen av kvinnestørrelsene, og vel så det, og hun tror det er verre å ha store føtter enn små. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane F. Skrevet 31. august 2009 #34 Del Skrevet 31. august 2009 alt fra 39 til 41, har lang smal fot og høy rist... dårlig konstruert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LitaPia Skrevet 31. august 2009 #35 Del Skrevet 31. august 2009 37 eller 38, men oftest 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola^ Skrevet 31. august 2009 #36 Del Skrevet 31. august 2009 Bruker vanlegvis 42...har funnet ein butikk som har greit utvalg. Fann eit par Gabor støvletter der på salg ein gang...Fjorårets modell. Kjempefine...og halv pris :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiyo Skrevet 31. august 2009 #37 Del Skrevet 31. august 2009 Som regel 37 men det kan være jeg finner noe i 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 1. september 2009 #38 Del Skrevet 1. september 2009 Mange som klager over at det er vanskelig å finne støvletter som er store/vide nok i leggene - jeg har det motsatt, jeg! Har så smale legger at jeg svømmer i alt. Hvorfor finnes det ikke i større variasjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 #39 Del Skrevet 1. september 2009 Mange som klager over at det er vanskelig å finne støvletter som er store/vide nok i leggene - jeg har det motsatt, jeg! Har så smale legger at jeg svømmer i alt. Hvorfor finnes det ikke i større variasjoner? Samme her, frem til jeg begynte å lese på Kvinneguiden visste jeg ikke at det fantes noen som fant støvletter for smale i leggen. Jeg har lange, smale føtter og smale legger, noe som gjør at jeg 'vasser' i alle støvletter jeg finner, Hunter-støvler inkludert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah_83 Skrevet 1. september 2009 #40 Del Skrevet 1. september 2009 Det kommer litt ann på høyden til folk syns nå jeg. Selv er jeg 178 cm og bruker størrelse 38 i sko. Hver gang jeg er i en skobutikk og prøver sko, kommenterer de som finner frem sko ofte at jeg har små ben til høyden min. Jeg er veldig fornøyd med størrelsen på føttene mine jeg Jeg syns det er sexy med små føtter, men folk kan jo ikke noe for hvis man har store føtter heller. Men da ville jeg tenk på hva slags sko jeg gikk med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå