Gå til innhold

Wild Thing

Lilleba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Utrolig kjipt at du ikke svarer, Wild Thing!

Men du har kanskje ikke noe svar?

(Jeg har etterlyst reaksjoner på mitt svar til hans hyldningsliste over alt det fantastiske Terje Søviknes har utrettet i Os kommune de siste fire årene. Generell debatt- Hva stemte du ved stortingsvalget sist?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Så det ikke før nå. Det var aldri ment som noe hyllingsærklæring, jeg fraber meg at du kaller det slikt siden jeg ikke akkurat har noe stort tilhengerforhold til akkurat FrP. Noen politisk ordkamp gidder jeg rett og slett bare ikke følge med i, jeg bare konstaterer at de siste årene har det skjedd ting i Os som for få år siden hadde sett ut som et sinnsykt hardt prosjekt.

Jeg hadde ingen tro på mannen, og i likhet med mange andre nordmenn fant jeg avsløringene om hans ståhei i lakenene temmelig usmakelig. Alt dette til tross, jeg bøyer meg som sagt i støvet og innrømmer at mannen har fått det til. DERFOR er jeg villig til å la ham holde på noen ekstra år.

Min mening og mitt aller siste ord i denne saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke første gang en Frp-tilhenger bakker ut når han blir konfrontert med fakta. (Og du er en tilhenger, for du sa du skulle gi din stemme til Søviknes)

Men jeg skjønner godt at du ikke har lyst til å diskutere videre. Ikke lett å forsvare Frp nåtildags, nei! (Jf. det famøse innlegg i BA om "synlige innvandrere" )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...