Gå til innhold

Syk mann!

Gjest Syk mann!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så heldig du var, TS. At dette var en sint mann, og ikke en syk en, som kunne være troende til å ommøblere ansiktet ditt, sånn at du selv fikk oppleve hvordan det føles når folk peker. Du vet det finnes folk som liker den knasende lyden av pekefingre som knekker. De er ikke syke, bare litt skrudde. De syke vil du helst slippe å møte på. Særlig om du har vært litt flåkjefta. De syke får de feteste overskriftene... :twisted:

Ikke mat trollet!!
Jooo, dette var jo så lite og nusselig, atte! :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron
Det er da for pokker forskjell på å le litt og baksnakke lavt i jenteflokken enn at vedkommende fillerister deg psykisk foran en stor forsamling!!

NEI, det er da for pokker overhode ingen forskjell, og du fikk som fortjent!!

Hva i he..... tror du gir deg (og hele fillejenteflokken din) rett til å snakke fordømmende dritt om et totalt fremmed menneske, så høyt at dette mennesket i tillegg hører det??? Og etter å ha fått vedkommedes høyst forståelige reaksjon, skriver her og syter og klager over at han "skjelte deg ut"??? MAKAN!!

Her har det visst i høyeste grad skortet på oppdragelse, eller så har det gått sport i å utvise det absolutte lavmål av folkeskikk, respekt og uforskammethet.

Beklager vesla, her får du NULL forståelse. Gå tilbake til start, og lær deg forståelsen av ordene "normal folkeskikk" !! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg er ei jente på 19 som går vgs midt i sentrum av byen. I friminuttene bruker jeg og vennindene mine å dra på en nærliggende café. Vi satt der ute, også så vi en stygg fyr som passerte oss. Jeg begynte og hviske til vennindene mine om han, og han hørte det. Plutslig snur han og skjeller meg ut foran alle. Han sa at jeg var feit og blek, og at jeg brudte gå hjem og skamme meg. Jeg ble satt helt ut, men klarte å holde meg fra å gråte.

Kan man forvente dette? Jeg tør aldri si noe om noen lenger etter dette. Greit nok at jeg ikke akkurat sa noe pent om denne fæle drittsekken, men det var jo ikke menngen at han skulle høre det, og selv om han skulle ha hørt det ville jeg trodd at han bare ville ignorert det.

Jeg har jo kommentert folk før, uten at de har reagert på denne måten. Herregud, lever vi ikke i et demokrati da? Man må jo få lov til å mene noe om andre uten at de skal drite deg ut foran alt og alle!

Fortvilt:(

Unskyld at jeg sier det men DU er en d-sekk.

Jeg brukte å være den mannen, eller dama i mitt tilfelle, som fikk slengt det ene og det andre etter meg av fremmede, uten at jeg hadde gjort dem noe.

Nå kjenner jeg ikke til hele bakgrunnen og svarer kun etter hva du selv skrev.

Kanskje den mannen har opplevd grov mobbing av andre og nå hadde han fått nok?

Jeg turte aldri å si fra, det gleder meg at den mannen faktisk gjorde det.

Hvorfor må du komentere andre?

Mulig du er et troll, jeg vet ikke, men jeg vet at det er folk som oppfører seg akkurat som deg så jeg håper virkelig at dette her er sant (uheldigvis). Etter hvordan jeg tolker ditt innlegg så høres det ut som du ble såret av det han sa.

Fint.

Kanskje du nå slutter å viske om andre så er vi en "mobber" mindre her i verden.

Mobbing, det kan faktisk ødelegge et helt liv. Tenk deg om neste gang, vær så snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du er et troll, jeg vet ikke, men jeg vet at det er folk som oppfører seg akkurat som deg så jeg håper virkelig at dette her er sant (uheldigvis). Etter hvordan jeg tolker ditt innlegg så høres det ut som du ble såret av det han sa.

Fint.

Kanskje du nå slutter å viske om andre så er vi en "mobber" mindre her i verden.

Mobbing, det kan faktisk ødelegge et helt liv. Tenk deg om neste gang, vær så snill.

Dette er nok et troll. Det er dessverre helt unntaksvis at mobbeoffere gir igjen med samme mynt. Og selv i tvillingtråden [post=http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=434535]Så forbanna lei er det mange jenter som krever at mobbeofferet skal "heve seg over det" og i hvert fall ikke ta igjen - for da er han jo ikke bedre selv ifølge disse menneskenes logikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok et troll. Det er dessverre helt unntaksvis at mobbeoffere gir igjen med samme mynt. Og selv i tvillingtråden [post=http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=434535]Så forbanna lei er det mange jenter som krever at mobbeofferet skal "heve seg over det" og i hvert fall ikke ta igjen - for da er han jo ikke bedre selv ifølge disse menneskenes logikk.

Hadde det på følelsen ja. Men mener egentlig at, om det er et troll eller ikke, så bør man vise sin avsky så andre ser at mobbing ikke aksepteres (selv om man burde vite så pass). Kanskje en bobber selv ser det og tenker seg om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man forvente dette? Jeg tør aldri si noe om noen lenger etter dette. Greit nok at jeg ikke akkurat sa noe pent om denne fæle drittsekken, men det var jo ikke menngen at han skulle høre det, og selv om han skulle ha hørt det ville jeg trodd at han bare ville ignorert det.

Jeg har jo kommentert folk før, uten at de har reagert på denne måten. Herregud, lever vi ikke i et demokrati da? Man må jo få lov til å mene noe om andre uten at de skal drite deg ut foran alt og alle!

Fortvilt:(

Dustehue!

Han må da få mene det han vil om deg og din oppførsel, vi lever jo i et demokrati :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...