Gjest navn Skrevet 28. august 2009 #1 Del Skrevet 28. august 2009 Ok, det har seg slik at jeg flyttet til en annen by for å studere på en høskole. Jeg har vært singel leeeenge fordi jeg sjeldent finner noen med matchende kjemi og like verdier som meg. Men der første skoledag i klassen, får jeg øyepå han. Det skulle ikke mer til en ET blikk og jeg skjønte at han ville være noe for meg. Sist uke hadde vi en klassefest og jeg tenkte det var en gylden anledning til å komme i kontakt med han så jeg dro på den. vi kom i prat og jeg fikk bekreftet at han var slik jeg hadde oppfattet han gjennom utstrålingen: snill, forståelsesfull, empatisk, nydelige øyne og ikke minst fant vi tonen! Men så, helt pluttselig (I en naturlig sammenheng) nevnte han dama si! Og han gjentokk det i en annen settning også. Og det er her det hele fikk en ny vri, jeg som hadde sett han ut som mister perfect, for det er han for meg! Gjett om ikke skuffelsen var stor! det var som å få en stein inn i hjerte, ja det var tungt, blir vel for evig singel jeg...der røk den sjangsen. Men jeg er fortsatt betatt og forelsket i han, hva skal jeg gjøre? er så veldig lei meg, og samtidig litt sint fordi jeg aldri treffer noen som matcher, jeg er skuffet og frustrer, har lyst til å skrike, rive ned rommet, gråte og legge meg under dyna og ja dere vet...bare bli der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #2 Del Skrevet 28. august 2009 Du er forelsket etter så kort tid??? Tror du heller bare er betatt og en smule desperat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. august 2009 #3 Del Skrevet 28. august 2009 Du opplever problemene vi har som ikke tar den første og beste som beveger på seg hehe Det gjør ikke akkurat kjærligheten noe enklere. Hørte på en sang i dag, ganske treffende tekst faktisk Love is a hunger that burns in my soul But you never notice the pain Love is an anchor that won't let me go ........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 28. august 2009 #4 Del Skrevet 28. august 2009 Du er forelsket etter så kort tid??? Tror du heller bare er betatt og en smule desperat Huff ja, føler meg jo samtidig litt dum, og prøver å tenke at uansett hvor perfekt han synes å være, så er det nok en annen som er ment for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 28. august 2009 #5 Del Skrevet 28. august 2009 Du opplever problemene vi har som ikke tar den første og beste som beveger på seg hehe Det gjør ikke akkurat kjærligheten noe enklere. Hørte på en sang i dag, ganske treffende tekst faktisk Love is a hunger that burns in my soul But you never notice the pain Love is an anchor that won't let me go ........... Lurer stadig på hvorfor kjærligheten er en dans på roser for noen og en tragedie for andre...noen finner seg støtt og stadig noen, mens andre ALDRIG finner noen som en føler en klaffer med...Selv om jeg ikke unner noen å være i situasjonen er det jo litt godt å vite at en ikke er alene om det, men at det er finnes flere som sliter med å finne den rette. Får bare litt angst når det synes som om at alle de bra fyrene er opptatte...eller at det hvertfall er veldig få igjen av dem, og da er de jo vanskelige å finne. er så sykt redd for at jeg aldri vil finne han og oppleve ekte ubetinget kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 28. august 2009 #6 Del Skrevet 28. august 2009 Meg TS her igjen...hørte på sangen over, mange poenger der ja, selv trøster jeg meg med James Blunt og beautiful... http://www.youtube.com/watch?v=RlG99v4_kXQ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. august 2009 #7 Del Skrevet 28. august 2009 Lurer stadig på hvorfor kjærligheten er en dans på roser for noen og en tragedie for andre...noen finner seg støtt og stadig noen, mens andre ALDRIG finner noen som en føler en klaffer med...Selv om jeg ikke unner noen å være i situasjonen er det jo litt godt å vite at en ikke er alene om det, men at det er finnes flere som sliter med å finne den rette. Får bare litt angst når det synes som om at alle de bra fyrene er opptatte...eller at det hvertfall er veldig få igjen av dem, og da er de jo vanskelige å finne. er så sykt redd for at jeg aldri vil finne han og oppleve ekte ubetinget kjærlighet Du kommer sikkert til å finne din "rette" Bare ta det litt med ro og ha et åpent sinn. Det skjer som klisjeen sier - når du minst aner det hehe Men regn ikke med noen dans på roser - sånn fungerer det i hvert fall ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. august 2009 #8 Del Skrevet 28. august 2009 Meg TS her igjen...hørte på sangen over, mange poenger der ja, selv trøster jeg meg med James Blunt og beautiful... http://www.youtube.com/watch?v=RlG99v4_kXQ Ja, nydelig sang Og teksten setter jo fingeren på noe som ofte kan skje. Men livet må gå videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #9 Del Skrevet 28. august 2009 TS - hvor gammel er du? I og med at du er student, så regner jeg med at du er under 30 - og da synes jeg ikke synd på deg om du ikke har funnet den store kjærligheten enda.... er du derimot 50 så skal du få min medfølelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå