Gjest Alive Skrevet 8. august 2003 #1 Del Skrevet 8. august 2003 Hvilken kommentar har gjort deg knust? Blir så nyskjerrig jeg... :oops: Håper det går bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #2 Del Skrevet 8. august 2003 Denne kommentaren tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 8. august 2003 #3 Del Skrevet 8. august 2003 Åååå...det så ikke bra ut! Blås i det, jeg følger med på skribleriene dine Tex, og liker dem ::plukker sammen det knuste og ser deg smile igjen:: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 8. august 2003 #4 Del Skrevet 8. august 2003 Du Merete du Merete, du er så kjapp alltid... :blunke: Joda, jeg ligger sorgtynget med migrene her i sengen og vet ikke min arme råd..... Takk for plukkingen Alive!! :blunke: Klem *tårevåt Tex* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 8. august 2003 #5 Del Skrevet 8. august 2003 *Tex holder seg på magen og ler seg fillete av signaturen til Alive* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 8. august 2003 #6 Del Skrevet 8. august 2003 he, he...takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 8. august 2003 #7 Del Skrevet 8. august 2003 Å hallo da.. Noen har en dårlig dag.. Finner man ikke noe bedre enn å skrive slikt, sliter man.. Ser ut som om Tex ikke tok det alvorlig, og det er bra! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 8. august 2003 #8 Del Skrevet 8. august 2003 Tex har det bra som du ser av signaturen.... Er selvsagt dypt inne i en smertestillende pillerus..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 8. august 2003 #9 Del Skrevet 8. august 2003 Se der... Tilbake i riktig tankegang Blir det diamanter på deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 8. august 2003 #10 Del Skrevet 8. august 2003 Blir det diamanter på deg da? Jepp. Jeg har verdens greieste mann!!! (Vi fortjener hverandre..... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 8. august 2003 #11 Del Skrevet 8. august 2003 Ja det tror jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #12 Del Skrevet 8. august 2003 Kjapp og kjapp fru blom... *Maratonløper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 8. august 2003 #13 Del Skrevet 8. august 2003 Har fortsatt mer kake, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 8. august 2003 #14 Del Skrevet 8. august 2003 Du vet du har sittet for lenge foran PC'n når du dobbeltklikker tampongen opp i... Dagens signatur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 8. august 2003 #15 Del Skrevet 8. august 2003 Dagens signatur Dere kan le dere Tenk på den stakkars dama som opplevde det :o Okæi, Enig med Hege Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 8. august 2003 #16 Del Skrevet 8. august 2003 Din er igrunn ganske oppmuntrende den også, Cita.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 8. august 2003 #17 Del Skrevet 8. august 2003 Jo da, den er grei den. :oops: Begynner du å nærme deg vekten av kjøleskapet, så er det på tide å kjøpe større kjøleskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 8. august 2003 #18 Del Skrevet 8. august 2003 Begynner du å nærme deg vekten av kjøleskapet' date=' så er det på tide å kjøpe større kjøleskap. [/quote'] Lurer på om jeg ikke like godt kan kjøpe meg et dobbelt "amrikansk" et med en gang, jeg - ettersom vi først vurderer og bytte ...så har jeg litt og gå på, mener jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå