Gå til innhold

Sjekking av attraktive gutter

Gjest Gjest_Ine_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ine_*

Hei,

Hender det at dere ser den kjekke gutten på byen, og dere tenker at han har dere ikke sjangs på? Hvor går grensen for kjekkhet før dere vegrer dere for å ta kontakt eller blir avvisende (les: usikker) hvis gutten tar kontakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Hender det at dere ser den kjekke gutten på byen, og dere tenker at han har dere ikke sjangs på? Hvor går grensen for kjekkhet før dere vegrer dere for å ta kontakt eller blir avvisende (les: usikker) hvis gutten tar kontakt?

Nei aldri. Liker ikke for kjekke mannfolk. Har dessuten aldri (eller svært svært sjelden)truffet noen jeg synes er overmåte kjekk. Enrique Iglesias kunne kanskje vært noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lignet litt på eksen.....men huff for en personlighet.

Hva mener du? De som er kjekke har da ikke noen dårligere personlighet fordi de er kjekke? Det er bare en myte mange liker å trøste seg med. Noen er nok litt høye på pæra, men det er nok av mindre pene mennesker som er bitre og har en dårlig personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? De som er kjekke har da ikke noen dårligere personlighet fordi de er kjekke? Det er bare en myte mange liker å trøste seg med. Noen er nok litt høye på pæra, men det er nok av mindre pene mennesker som er bitre og har en dårlig personlighet.

Helt enig!!!! Men min eks personlighet stod ikke i stil til utseendet. Men det var vel ikke det man skulle diskturere her. Nei, jeg synes ikke det er mange kjekke menn ute på byen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser man en utrolig attraktiv gutt så utskiller hjernen andre hormoner enn om det en mindre attraktiv gutt. Tror det kan sammenlignes med at kroppen utskiller lykkehormoner, har jeg lest et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da mange pene mennesker som har en motbydelig personlighet, og det er også mange med det motsatte. Mitt inntrykk er at pene mennesker enten har en ekkel personlighet eller en veldig fin personlighet. Virker som de har en tendens til å bli enten eller når det gjelder personlighet. Pene mennesker har en tendens til å enten bli veldig anspente, selvhevden og klysete eller avslappet, vennlige og sympatiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cynthia
Hei,

Kommer an på personligheten. Hvis den er bra, så hvorfor ikke gi det en sjanse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen med 3 gutter som var langt over middels kjekke . Kun en av de var selvopptatt (jobbet som modell), og ingen av dem hadde en motbydelig personlighet. Det var ikke jeg som sjekket opp dem. Det var de som sjekket opp meg.

Dette er lenge siden, og jeg faller ikke lenger for gutter som ser ut som modeller. Siste kjæresten min lignet på Joshua French, slik han ser ut på dette bildet: http://www.dagbladet.no/2009/08/07/nyheter...enriks/7557135/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen med 3 gutter som var langt over middels kjekke . Kun en av de var selvopptatt (jobbet som modell), og ingen av dem hadde en motbydelig personlighet. Det var ikke jeg som sjekket opp dem. Det var de som sjekket opp meg.

Dette er lenge siden, og jeg faller ikke lenger for gutter som ser ut som modeller. Siste kjæresten min lignet på Joshua French, slik han ser ut på dette bildet: http://www.dagbladet.no/2009/08/07/nyheter...enriks/7557135/

Hvordan klarer du å gå fra modellnivå til gutta i Kongo-nivå? Antar at du selv er meget attraktiv, da du klarte å kapre 3 modellgutter. Faller du nå bare for menn som er usikre på seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pastafisk

hva eller hvem som er kjekk er jo veldig individuelt da.

jeg sjekker de menn jeg liker utseende, personlighet og som jeg har kjemi med. men etter å ha vært i et forhold med en som la på seg 25 kilo på noen måneder, aldri tok vare på seg selv med engang han havnet i et forhold, og som aldri ville være med på noen slags fysisk aktivitet, har jeg satt klare grenser for at jeg ikke dater menn som ikke tar vare på egen helse.....så en sofasliter vil være uaktuelt uansett hvor kjekk han måtte være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faller du nå bare for menn som er usikre på seg selv?

Hvis du tenker på Congo gutta, så tror jeg ikke man ser spesielt usikker på seg selv om man ferdes rundt i jungelen i det østlige Congo helt uten videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan klarer du å gå fra modellnivå til gutta i Kongo-nivå? Antar at du selv er meget attraktiv, da du klarte å kapre 3 modellgutter. Faller du nå bare for menn som er usikre på seg selv?

Hahaha..er gutta i Kongo usikre på seg selv? De er jo megakjekke etter min mening. Ser jo ut som modeller begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hahaha..er gutta i Kongo usikre på seg selv? De er jo megakjekke etter min mening. Ser jo ut som modeller begge to.

Hva i pokker er det du mener!!! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vaarsang
Han ser ut som en skoletaper, bølle og skikkelig drittsekk.

Hvorfor mener du det?

http://models.com/work/hercules-magazine-a...d-of-magic/2863

Jeg synes han virker snill jeg. Fant han forresten på Youtube, virket ganske sympatisk.

http://www.youtube.com/watch?v=8wISbheT7DE

Du har for mange fordommer! Hvordan folk ser ut har ingenting med hvordan de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MannMedMeninger

Er ikke rart dere ikke finner kjekke mannfolk så høyt som dere har satt lista. Man ser jo jenter som er 3ere og 4ere som sjekker opp 10-erne av det motsatte kjønn, og tror de har sjangs.

Nei skjerpings, mange av dere er virkelighetsfjerne og tror dere ligger på et mye høyere nivå enn dere faktisk gjør. Sikkert mange 4-ere som får seg et dypp av de beste gutta, men det er kun ons. Dere vil ikke få innledet forhold til disse uansett hvis dere ikke er 10ere selv, så slutt og drøm.

Mener ikke å være stygg, men det er utrolig mange kvinnfolk som trenger en liten oppvekker på dette feltet. Uansett sitter dere på en gullgruve. Det er utrolig vanlig å se jenter som er sammen med gutter på en mye høyere sjønnhetsskala enn seg selv, så dere får bare stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i pokker er det du mener!!! :skratte:

Hva er det DU mener? De er jo skikkelig typete begge to. Og de kan da ikke være usikre når de reiser rundt i Afrika slik. De ser heller ikke ut til å ta det særlig tungt det de nå er utsatt for. Disse er både tøffe og flotte menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...