Gå til innhold

Merkelig melding..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har i de siste dagene mottat personsvar meldinger på mobilen min, uten at de har ringt først. Altså jeg har mottatt en beskjed hvor det står at jeg har mottatt en meldig på telefonsvareren min. Da jeg ringer inn for å høre på den er det bare noen som legger på. Men i går var det masse hamre eller klaskelyder og noen som lagde noen merkelige lyder med munnen.

Hvordan kan det la seg gjøre å legge igjen meldig på telefonsvarern min uten å ringe først? Synes dette er veldig merkelig og litt skummelt... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bare meg

Hvis vedkommende kjenner mobil-/personsvarnummeret ditt, kan han ringe direkte dit, uten at det ringer på mobilen først.

Har du NetCom, og telefonnummer 920 12 345, er personsvarnummeret 921 12 345.

Har du Telenor, kan man finne mobilsvarnummeret ditt ved å sende en SMS til 1999. Husker ikke helt hvordan, men tror det er MS <telefonnummer>, så får man mobilsvarnummeret ditt i retur.

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du NetCom' date=' og telefonnummer 920 12 345, er personsvarnummeret 921 12 345.[/quote']

Det var slik, det er ikke slik lenger. De har vel gått tom for nummer. Eller kanskje det bare er sånn fordi jeg har portert mitt nummer fra Telenor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...