Gå til innhold

Kino = date?

Gjest Gjest_Lillemy_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lillemy_*

En jeg liker veldig godt sa her om dagen:

"Hva tenker du om at vi drar på kino en dag?" Noe jeg sa hørtes veldig hyggelig ut, og at jeg gledet meg til det.

Er jeg med dette invitert på en god gammeldags date eller? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke nødvendigvis.

Har invitert nye mennesker på kino og spandert selv, uten at dette var meningen å være en date =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

"Hva tenker du om at vi drar på kino en dag?" Noe jeg sa hørtes veldig hyggelig ut, og at jeg gledet meg til det.

Kommer vel litt an på hva slags forhold/historie dere to har.

Flørter dere?

Jeg har for det meste opplevd at kino = date, men i sjeldne tilfeller har det bare vært vennskapelig ment.

Hadde jeg spurt en mann om han ville bli med på kino, ville jeg absolutt ha tenkt datinghensikter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det høres sånn ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i alle dager skal man drive og definere det å møte folk hele tiden? Å bli spurt om man vil være med på kino er ikke noe mer enn at man blir spurt om å bli med på kino.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lillemy_*

Takk for svar :) Noen mener date, noen mener ikke. Jeg håper jo selvsgt det første, det er jo derfor jeg "spør".

Til deg som lurer på hvorfor man må drive og definere ting, så er det jo fordi at slike ting "skiller" situasjoner osv.

For meg, som er forelsket, betyr det mye om dette er å anse som en date.

På samme måte som lepper mot lepper kan være livreddende førstehjelp, så kan det også være en kjærlighetserklæring. Det betyr en hel del å skille mellom situasjoner, synes nå jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en gutt spurt meg om å bli med på kino, hadde jeg så klart sett på det som en date. Etttersom du lurer på det, har du dårlig selvtillit eller? Eneste grunnen til at det ikke skulle være en date er hvis du er en guttejente som er lite feminin. For da kan han jo finne på å se på deg som "en av gutta".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Noen mener date, noen mener ikke. Jeg håper jo selvsgt det første, det er jo derfor jeg "spør".

Til deg som lurer på hvorfor man må drive og definere ting, så er det jo fordi at slike ting "skiller" situasjoner osv.

For meg, som er forelsket, betyr det mye om dette er å anse som en date.

På samme måte som lepper mot lepper kan være livreddende førstehjelp, så kan det også være en kjærlighetserklæring. Det betyr en hel del å skille mellom situasjoner, synes nå jeg :)

Du er veeeeldig romantisk av deg, eller hva? "lepper mot lepper, kjærlighetserklæring"... Veldig poetisk. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...