starie Skrevet 8. august 2003 #21 Del Skrevet 8. august 2003 Gratulerer så mye chimp! Håper dagen din blir kjempefin :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 8. august 2003 #22 Del Skrevet 8. august 2003 GRATTIS CHIMPIDOO!!!!! Skal vi tippe på deg også nå? Var det ikek nok med vingleMaiken som har tidsmskin hjemmei stua... Vel, jeg tipper du er..... 29... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #23 Del Skrevet 8. august 2003 Gratulerer snuppa!!!![/color] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 8. august 2003 Forfatter #24 Del Skrevet 8. august 2003 Tusen takk for alle bursdagshilsenene. SÅ kjempekos!!! Dere kan gruble på d m alderen en stund til....hvis dere gidder! Nå tar jeg ferie, drar på hytta og er ikke tilbake før neste søndag! Så da skal dere få en pause fra alt ullballet mitt! Ønsker dere alle en kos helg og en fin neste uke! Koooz fra chimpe-dimpy-doooo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 8. august 2003 #25 Del Skrevet 8. august 2003 Hmmmm er hun dratt?... Ok! Hør... Jeg tror hun er 34.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 8. august 2003 #26 Del Skrevet 8. august 2003 Gratulerer så masse med dagen Chimp. Håper den blir fantastisk!!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 8. august 2003 #27 Del Skrevet 8. august 2003 gratulerer så mye med dagen. måtte du feire deler av den inne her på kg sammen med oss andre. ellers får du kose deg og nyte dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 8. august 2003 #28 Del Skrevet 8. august 2003 Gratulerer så masse med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. august 2003 #29 Del Skrevet 8. august 2003 Grattis chimpen! (limer inn flott bursdagssmily fra emotipad, ikke si det til noen) Er du gammel nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 8. august 2003 #30 Del Skrevet 8. august 2003 Happy birthday!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 8. august 2003 #31 Del Skrevet 8. august 2003 Gratulerer med dagen ! Og si meg ; er det utrolig mange løver her inne eller er det bare at det oppmerksomhetskrevende stjernetegnet er flinkere til å annonsere bursdagene ? Minner samtidig om min egen ( og MariannE sin ) bursdag neste fredag ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 8. august 2003 #32 Del Skrevet 8. august 2003 HÆPPI BØØØØØRSDEI!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 9. august 2003 #33 Del Skrevet 9. august 2003 Lister meg stille inn her og gratulerer Chimp med dagen som var i går koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2003 #34 Del Skrevet 9. august 2003 Gratulerer så mye med dagen som var! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 9. august 2003 #35 Del Skrevet 9. august 2003 Vel, bedre sent enn aldri Gratulerer med dagen i forigårs! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 10. august 2003 #36 Del Skrevet 10. august 2003 Litt sent her og, men Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 19. august 2003 #37 Del Skrevet 19. august 2003 Venter i spenning jeg Chimp!!! Alderen var???.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 19. august 2003 #38 Del Skrevet 19. august 2003 Venter i spenning jeg Chimp!!! Alderen var???.... Vi er alle 29.... Blir simpelthen ikke eldre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. august 2003 Forfatter #39 Del Skrevet 19. august 2003 Lasse, nå er du overmåte nysgjerrig!!! *fniser* Men Lisa-Beth har så absolutt et poeng! *regner etter* Da var jeg bare 16 når avkommet ble født.....altså 15 v unnfangelsen i dusjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå