Gå til innhold

Svære muskler og.. maskulinitet?

Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Ja, ingen tvil om at vi har ulik smak. Har du eksempel på hvordan du liker dem?

Her er et eksempel på et kult antrekk med jeans og boots:

http://www.truejeans.com/blog/image/jonathan_rhys_myers.jpg

synes den første linken din som du m ener er kjedelig, er stilig. Den siste kan jeg nok kanskje like, men egentlig er jeg nok ganske kjedelig ser jeg. ;)

dette er også noe jeg kan like. her er også mer slik jeg liker det.

men det er da til hverdags, til pynt, så kan det godt bli en stilig dressbukse (men ikke shiny!!!) og enten en nær t-skjorte med v-hals, eller skjorte eller liknende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss
synes den første linken din som du m ener er kjedelig, er stilig. Den siste kan jeg nok kanskje like, men egentlig er jeg nok ganske kjedelig ser jeg. ;)

dette er også noe jeg kan like. her er også mer slik jeg liker det.

men det er da til hverdags, til pynt, så kan det godt bli en stilig dressbukse (men ikke shiny!!!) og enten en nær t-skjorte med v-hals, eller skjorte eller liknende.

Enkel stil er greit, men jeg synes det er fascinerende når man tøyer grensene litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkel stil er greit, men jeg synes det er fascinerende når man tøyer grensene litt :)

jeg synes det kan være gøy selv, og hadde ikke løpt om kjærsten lekte litt (ville nok blitt rimelig sjokkert, men ikke løpt), men synes ikke det er det som gjør menn maskuline. For meg kommer maskulinitet og attraktivitet fra noe helt annet en klesstilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Får jeg meg kjæreste skal jeg definitivt kjøpe noen kule boots til han. Alt for få menn har kule vintersko.

Sitter visst og drømmer meg helt bort jeg :popcorn:

Endret av Stjernedryss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron
Jeg tror ikke jeg kan tenke meg mange av mine venninder, verken de med kjoler eller de uten, som hadde fallt veldig for jålete mannfolk... og jeg tror endel av dem ville vært enige i at gutta på bildet ditt, fremstår som jålete.

da måtte han i tilfelle kunne vise til en personlighet som veier opp for jåletheta...

velkledd kan være så mye mer en shiny dressbukser og stæsj.

Du vet, er man 25 og vanker på Aker Brygge må man vel nesten forvente at smaken er deretter, og at Jan Thomas er en kul og representativ type i motebildet.

Jeg tror hele diskusjonen om klessmak, enten det gjelder for kvinner eller menn, kulminerer i negativ grad pga altfor store aldersforskjeller blant brukerne her.

En velkledd, tiltrekkende mann/kvinne for en 25-åring bosatt midt i Oslogryta er naturligvis ikke en tiltrekkende, velkledd mann/kvinne for en 35-45-åring, enten han/hun bor i Oslo eller i Kautokeino.

Mao, en håpløs diskusjon...

KG burde helst vært delt opp i aldersgrupper, slik at man slapp alle generasjonskonfliktene i trådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
KG burde helst vært delt opp i aldersgrupper, slik at man slapp alle generasjonskonfliktene i trådene.

Er det ikke det som gjør det interessant å være her da? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet, er man 25 og vanker på Aker Brygge må man vel nesten forvente at smaken er deretter, og at Jan Thomas er en kul og representativ type i motebildet.

Jeg tror hele diskusjonen om klessmak, enten det gjelder for kvinner eller menn, kulminerer i negativ grad pga altfor store aldersforskjeller blant brukerne her.

En velkledd, tiltrekkende mann/kvinne for en 25-åring bosatt midt i Oslogryta er naturligvis ikke en tiltrekkende, velkledd mann/kvinne for en 35-45-åring, enten han/hun bor i Oslo eller i Kautokeino.

Mao, en håpløs diskusjon...

Jeg kan være enig i at nok både alder og livsstil helt klart er med på å definere hva man liker hos det annet kjønn, når det kommer til klessmak.

For min del, møtte jeg ham jeg er hodestups forelsket i, på treningshelg der vi stort sett KUN så hverandre i svett treningstøy.... hehehe... Det var DEN aline'n han fallt for, og det var den ham'en jeg fallt for. At han heldigvis har en casuel pen klesstil ellers, gleder meg. Og ditto.

Hadde jeg ikke hatt like krevende hobbyer, så hadde jeg kanskje likt noe helt annet en jeg gjør.

så ja, det blir ganske håpløst med diskusjoner som dreier seg om smak og behag, både på kvinner og menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk
Ja, ingen tvil om at vi har ulik smak. Har du eksempel på hvordan du liker dem?

Her er et eksempel på et kult antrekk med jeans og boots:

http://www.truejeans.com/blog/image/jonathan_rhys_myers.jpg

Jeg personlig liker stilen til han med den stripete genseren mye bedre, kort og greit pga at jeg ikke er spesielt begeistret for boots og den type skinnjakker.

Og jeg hadde heller tatt en nerd enn en turbobroiler. Menn skal ikke ha pupper, og six pack'en er best når den er kald og står i kjøleskapet. Ihvertfall når man begynner å snakke om de dimensjonene som broilerene har. ;) Men for all del, det finner en mellomting mellom meitemark og broiler. Litt muskler er deilig og pent å se på, men det finnes grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk

Det er også sånn 99% av de guttene jeg kjenner går kledd til vanlig. Bytt ut klærne med en feminin versjon, og du har klærne som 90% av jentene jeg kjenner går kledd i (inklusive meg selv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hogwash_*
Ja de fleste gjør det, sikkert derfor det blir kjedelig.

Jeg foretrekker å være kjedelig fremfor å gå kledd som på den første linken din (eller den med boots for den sags skyld)

Hvis konsekvensen er ett liv i sølibat er det fortsatt verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg foretrekker å være kjedelig fremfor å gå kledd som på den første linken din (eller den med boots for den sags skyld)

Hvis konsekvensen er ett liv i sølibat er det fortsatt verdt det :)

Tror verken menn eller kvinner skal være så veldig bekymret, alt jeg har lært i mitt liv tilsier ihvertfall at det er flust med kvinner og menn som ser etter helt andre ting en klesstil når det gjelder hva de finner attraktivt. Takk og lov.

jeg kommer ikke til å kle meg i kjoler og høye hæler når jeg skal ut å gå en time, til tross for at kona til en eller annen gjør det. Jeg kommer heller ikke til å endre stilen min, bare for at noen kg-menn sitter og mener at norske kvinner ikke er feminine fordi de ikke bruker skjørt/kjoler og høye hæler. Det betyr heldigvis ingenting for mitt kjærlighetsliv.

Den mann som velger stilen i linkene lenger opp, FOR å tilpasse seg kvinner, tror jeg bommer stygt... for skal man bære en slik stil, så må man faktisk føle seg vel i den stilen. Å kle seg fancy, og føle seg dust, er ikke spesiellt attraktivt verken for de som liker stilen eller de som liker annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott, for deg. Men da er det kanskje ikke like greit å innse at ikke kvinnfolk velger pga musklene heller da? Og det bør være helt greit, siden det ikke er derfor du trener.

Jeg synes (nei, jeg KREVER!! :) ) at kvinner faller for musklene som en bi-effekt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes (nei, jeg KREVER!! :) ) at kvinner faller for musklene som en bi-effekt. :)

dersom du jobber for å bli som de mennene du har lagt ut bilde av, så må jeg vel heller si at jeg som kvinne hadde krevd at du hadde hatt noe som gjorde at jeg fallt for deg TIL TROSS FOR musklene.

Den typen (for meg) overdimensjonert muskelmasse, er ikke ett pluss. å være stor er greit, og jeg tror nok jeg kunne fallt for en stor mann, dersom det var nok annet til å gjøre ham attraktivt. Musklene ville da vært en del av en mann man faller for, og dermed være endel av pakka.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hmm... må vi virkelig diskutere Konservativ manns muskler igjen - kan vi ikke diskutere noen andres for en gangs skyld. ;)

Nå diskuterte vi faktisk muskelmassen til verdens sterkeste mann (Pudzianowski) og Markus Rühl her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Tror ikke det er mye testosteron i de kroppene. De fleste på bildet er jo mer "kjerringer" enn de fleste hunnkjønn på KG. Maskuline my ass...

Han lengst til høyre er praktisk talt et intetkjønn! Jeg blir regelrett frustrert, oppgitt, provosert og forbannet over at noen kan finne på å være tiltrukket av slike groteskt ekle "femser"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bambi
Nå diskuterte vi faktisk muskelmassen til verdens sterkeste mann (Pudzianowski) og Markus Rühl her. :)

Lett å forveksle de med deg, KM!

:sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Han lengst til høyre er praktisk talt et intetkjønn! Jeg blir regelrett frustrert, oppgitt, provosert og forbannet over at noen kan finne på å være tiltrukket av slike groteskt ekle "femser"!

Men å blir tiltrukket av grotesk ekle muskelklumper er ok? Det er nemlig det som er ekkelt.

Endret av Stjernedryss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...