Konservativ Mann Skrevet 24. august 2009 #21 Del Skrevet 24. august 2009 Ikke fra en bjørn en gang? Evt en sverm ill-sinte veps.... Nei, er man stor og sterk nok så står man bom stille og er sta som faen av prinsipp! Jeg hørte en gang om en kroppsbygger som hadde fått en aldeles vanvittig formkurve, delvis som følge av et betydelig inntak av anabole steroider. Etter en treningsøkt der han var helt i hundre var han overbevist om at nå kunne virkelig ingenting stoppe ham. Dette skulle han teste ut ved å storme ut av treningsstudioet og ned på motorveien der han skulle sette punktum finale for debatten om hvem som var sterkest i verdenshistorien ved å stoppe en personbil i fart. Han overlevde faktisk, og han verken løp (eller på andre måter beveget seg) en centimeter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 24. august 2009 #22 Del Skrevet 24. august 2009 Er man stor og sterk nok trenger man ikke å løpe. Hør... Jeg kunne kastet et eple i tryne på fyren og han ville aldri klart å gi meg juling. Ene og alene fordi han aldri ville klart å få tak i meg. Han har en meningsløs kropsform som er totalt ubrukelig. Ta deg en tur til Sogn og fjordane og oppsøk et par av gårdsgutta der. Der har du menn som ser ut som Menn. Han andre tusseladden der ser bare rar ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 24. august 2009 #23 Del Skrevet 24. august 2009 Nei, er man stor og sterk nok så står man bom stille og er sta som faen av prinsipp! Jeg hørte en gang om en kroppsbygger som hadde fått en aldeles vanvittig formkurve, delvis som følge av et betydelig inntak av anabole steroider. Etter en treningsøkt der han var helt i hundre var han overbevist om at nå kunne virkelig ingenting stoppe ham. Dette skulle han teste ut ved å storme ut av treningsstudioet og ned på motorveien der han skulle sette punktum finale for debatten om hvem som var sterkest i verdenshistorien ved å stoppe en personbil i fart. Han overlevde faktisk, og han verken løp (eller på andre måter beveget seg) en centimeter. Du trenger et elementært kurs i fysikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 24. august 2009 #24 Del Skrevet 24. august 2009 Nei, er man stor og sterk nok så står man bom stille og er sta som faen av prinsipp! Jeg hørte en gang om en kroppsbygger som hadde fått en aldeles vanvittig formkurve, delvis som følge av et betydelig inntak av anabole steroider. Etter en treningsøkt der han var helt i hundre var han overbevist om at nå kunne virkelig ingenting stoppe ham. Dette skulle han teste ut ved å storme ut av treningsstudioet og ned på motorveien der han skulle sette punktum finale for debatten om hvem som var sterkest i verdenshistorien ved å stoppe en personbil i fart. Han overlevde faktisk, og han verken løp (eller på andre måter beveget seg) en centimeter. for det første: At han overlevde er nå en ting, men vil tro at han ble rimelig skadet ja. for det andre: hva blir det neste tog? Han må være mindre smart - ærlig talt... og kvinner vil ha en mann som ialle fall har litt intellektuell motstand å by på. for det tredje: greit at han kan løfte ting opp og ned, men hvordan er det med statisk styrke, smidighet og fart ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 25. august 2009 #25 Del Skrevet 25. august 2009 Nei, er man stor og sterk nok så står man bom stille og er sta som faen av prinsipp! Jeg hørte en gang om en kroppsbygger som hadde fått en aldeles vanvittig formkurve, delvis som følge av et betydelig inntak av anabole steroider. Etter en treningsøkt der han var helt i hundre var han overbevist om at nå kunne virkelig ingenting stoppe ham. Dette skulle han teste ut ved å storme ut av treningsstudioet og ned på motorveien der han skulle sette punktum finale for debatten om hvem som var sterkest i verdenshistorien ved å stoppe en personbil i fart. Han overlevde faktisk, og han verken løp (eller på andre måter beveget seg) en centimeter. NÅja.. en av de første elementære tingene man lærer innen de fleste kampsporter er at før en går i kamp, skal en prøve å unngå kamp ved å løpe, så det er ikke spesielt imponerende med en stor klump som på død å liv skal stå bom stille for å sloss i alle mulige situasjoner. Det andre er at slike store klumper sjeldent er spesielt raske (har trent sammen med en) og er bare farlige dersom de klarer å få tak i deg. For det andre ville jeg ikke blitt spesielt imponert av en fyr som stadig vekk skal måle styrken sin mot personbiler. For det tredje vet jeg bare om en dame av alle damene jeg kjenner som kunne tenkt seg å ha den menneskelige utgaven av "Belgisk blå" som kjæreste, vi andre liker å ha dem mer funksjonelle. Det er heller de minst feminine damene som ser ut til å foretrekke overdrevne karikaturer av menn, de andre damene er feminine nok til å se damete ut ved siden av de aller fleste menn - selv uten sminke og høye hæler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 25. august 2009 #26 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Hør... Jeg kunne kastet et eple i tryne på fyren og han ville aldri klart å gi meg juling. Ene og alene fordi han aldri ville klart å få tak i meg. Han har en meningsløs kropsform som er totalt ubrukelig. Ta deg en tur til Sogn og fjordane og oppsøk et par av gårdsgutta der. Der har du menn som ser ut som Menn. Han andre tusseladden der ser bare rar ut... Markus Rühl er nok litt vel upraktisk i sin kroppsfasong, ja, men mitt store forbilde er jo verdens sterkeste mann - Mariuz Pudzianowski. Han løper rimelig kjapt (og har visstnok svart belte i karate også): http://s1.sendpic.ru/101706.jpeg Endret 25. august 2009 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 25. august 2009 #27 Del Skrevet 25. august 2009 for det første: At han overlevde er nå en ting, men vil tro at han ble rimelig skadet ja. for det andre: hva blir det neste tog? Han må være mindre smart - ærlig talt... og kvinner vil ha en mann som ialle fall har litt intellektuell motstand å by på. for det tredje: greit at han kan løfte ting opp og ned, men hvordan er det med statisk styrke, smidighet og fart ? Dette var ment som en artig anektdote og ikke som et eksempel til ettefølgelse. Det er for øvrig viktig å huske at styrketrening gir eksplosiv styrke, hvilket gjør mange muskelbunter svært raske. Jeg så en gang et filmklipp av en profesjonell kroppsbygger som ga en sprinter i verdensklasse hard kamp på 60-meteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 25. august 2009 #28 Del Skrevet 25. august 2009 Det andre er at slike store klumper sjeldent er spesielt raske (har trent sammen med en) og er bare farlige dersom de klarer å få tak i deg. Her løper den profesjonelle kroppsbyggeren Kevin Levrone mot sprinteren Dwain Chambers. Jeg synes det går unna i et rivende tempo, jeg: For det andre ville jeg ikke blitt spesielt imponert av en fyr som stadig vekk skal måle styrken sin mot personbiler. Nei, det kan jeg forstå. Som nevnt i et annet innlegg var dette mer ment som en artig anektdote enn som et eksempel til etterfølgelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 25. august 2009 #29 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg må si at den mannen jeg har hatt som så tilnærmet sånn ut, brukte mer tid på badet enn meg, han måtte vaske underlivet før og etter sex er sikker på at han tok tarmskyll også, han brukte en time på badet før sex for å tømme tarmen og for å kvitte seg med alt andre mener er naturlig. Han måtte tygge all mat i et kvarter, han kunne bare spise verdens sunneste proteinmat og vi kunne bare ha sex i stillinger hvor han kunne flekse diverse muskler jeg ikke visste om, eller brydde meg om fantes. Takke meg til en blekfet mann med glimt i øyet som kan pule meg over spisebordet før middagsgjestene kommer, som forstår at kropp og sex er naturlig og at feminine kvinner ikke trenger skulpturkropp for å bli tilfredsstilt, men noe som trigger hjernen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. august 2009 #30 Del Skrevet 25. august 2009 og vi kunne bare ha sex i stillinger hvor han kunne flekse diverse muskler jeg ikke visste om, eller brydde meg om fantes. glimrende.... ja, det er slike menn vi vil ha!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 25. august 2009 #31 Del Skrevet 25. august 2009 glimrende.... ja, det er slike menn vi vil ha!!! Bare le du... Dersom du fikk foredrag om trapesmuskelen mens du lå i omvendt-cowgirl-med lettere venstrevridnning og fare for nedbør i ytteregående strøk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #32 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg hørte historien om bodybuilderen som skulle stoppe en bil for litt over 20 år siden. Slik jeg husker den, skjedde det (selvfølgelig) ikke på motorveien. To muskelmenn kom ut fra gymmen etter en supertrening da en bil kom kjørende inn mot lyskrysset der de skulle gå over veien. Bilen hadde altså ganske lav fart. Det ene geniet ble da overbevist om at han ville klare å løpe mot bilen, løfte den opp, kaste den til side og fortsette løpingen rett frem. Han spratt noen meter bakover... Men døde ikke. Dog burde han absolutt blitt tildelt en Darwin-award-trøstepremie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jomfrua_* Skrevet 25. august 2009 #33 Del Skrevet 25. august 2009 Bare le du... Dersom du fikk foredrag om trapesmuskelen mens du lå i omvendt-cowgirl-med lettere venstrevridnning og fare for nedbør i ytteregående strøk... Like imponerende og avtennende som de som skal vise hvor mange stillinger de kan i et og samme samleie..... "se hva jeg kan ,no hands" jukk jukk .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. august 2009 #34 Del Skrevet 25. august 2009 Bare le du... Dersom du fikk foredrag om trapesmuskelen mens du lå i omvendt-cowgirl-med lettere venstrevridnning og fare for nedbør i ytteregående strøk... Like imponerende og avtennende som de som skal vise hvor mange stillinger de kan i et og samme samleie..... "se hva jeg kan ,no hands" jukk jukk .... Gud som jeg skal gjøre mitt beste for å tviholde på min tynne, nerdete kjæreste som ikke bryr seg om trapesmuskler verken mens vi har sex eller ellers... men som nok lett kunne tatt en liten "se hva jeg kan, no hands" jukk jukk...med latter i blikket. :D humor og sjarm er så undervurdert blant menn, skjønner de virkelig ikke at det kan få oss (ihvertfall meg) våtere en noen muskler bygget på ett treningssenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jomfrua_* Skrevet 25. august 2009 #35 Del Skrevet 25. august 2009 Gud som jeg skal gjøre mitt beste for å tviholde på min tynne, nerdete kjæreste som ikke bryr seg om trapesmuskler verken mens vi har sex eller ellers... men som nok lett kunne tatt en liten "se hva jeg kan, no hands" jukk jukk...med latter i blikket. :D humor og sjarm er så undervurdert blant menn, skjønner de virkelig ikke at det kan få oss (ihvertfall meg) våtere en noen muskler bygget på ett treningssenter? Med latter i blikket er det mye som går greiere i et forhold, også sexlivet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 25. august 2009 #36 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg hørte historien om bodybuilderen som skulle stoppe en bil for litt over 20 år siden. Slik jeg husker den, skjedde det (selvfølgelig) ikke på motorveien. To muskelmenn kom ut fra gymmen etter en supertrening da en bil kom kjørende inn mot lyskrysset der de skulle gå over veien. Bilen hadde altså ganske lav fart. Det ene geniet ble da overbevist om at han ville klare å løpe mot bilen, løfte den opp, kaste den til side og fortsette løpingen rett frem. Han spratt noen meter bakover... Men døde ikke. Dog burde han absolutt blitt tildelt en Darwin-award-trøstepremie. Jeg hørte at han ble kjørt over, men at bilen fikk bremset såpass at han overlevde (han ble ikke truffet av hjulene, men havnet midt under bilen). Slike vandrehistorier kan nok endre form og fasong fra 80-tallet og frem til i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 25. august 2009 #37 Del Skrevet 25. august 2009 humor og sjarm er så undervurdert blant menn, skjønner de virkelig ikke at det kan få oss (ihvertfall meg) våtere en noen muskler bygget på ett treningssenter? Jeg bygger muskler for min egen del og ikke for å tilpasse meg hva andre synes. Det skulle da også bare mangle, da jeg aldri har møtt ei jente som sier "hei! Hvordan kan jeg endre meg for å tilpasse meg dine ønsker og krav?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 25. august 2009 #38 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg bygger muskler for min egen del og ikke for å tilpasse meg hva andre synes. Det skulle da også bare mangle, da jeg aldri har møtt ei jente som sier "hei! Hvordan kan jeg endre meg for å tilpasse meg dine ønsker og krav?" Det sier jeg... *tøff* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 25. august 2009 #39 Del Skrevet 25. august 2009 Duster! *tørt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. august 2009 #40 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg bygger muskler for min egen del og ikke for å tilpasse meg hva andre synes. Det skulle da også bare mangle, da jeg aldri har møtt ei jente som sier "hei! Hvordan kan jeg endre meg for å tilpasse meg dine ønsker og krav?" flott, for deg. Men da er det kanskje ikke like greit å innse at ikke kvinnfolk velger pga musklene heller da? Og det bør være helt greit, siden det ikke er derfor du trener. På lik linje med at mange kvinner ikke er ute etter å endre seg selv for å tilpasse seg menns ønsker, når det gjelder både kropp, bekledning og neglelakkfarge. Min kjæreste derimot, trener og jobber med kroppen sin faktisk i ganske tor grad for å tilpasse seg hva han tror jeg mener. Ikke fordi jeg ber ham om det, jeg liker ham som han er, men fordi HAN tror jeg vil like ham enda litt bedre dersom han er veltrent. Jeg bryr meg ikke så mye om musklene eller ikke, men jeg synes faktisk det er sjarmerende å vite at han jobber litt ekstra for å ta seg ut for meg. På lik linje med at DET gjør at jeg får lyst til å bruke mer kjoler når jeg er sammen med ham. Ikke fordi han ber meg om det, og ikke fordi jeg tror jeg må, men fordi jeg likevel vil prøve å gi ham enda en grunn til å like meg enda litt til. Og jeg tror vi begge trives med å prøve å yte litt ekstra for hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå