Gå til innhold

Svære muskler og.. maskulinitet?

Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Gjest A. Caron
Jeg synes at dama di er heldig jeg, som har en mann som er flink til å legge merke til hva hun har på seg! For min del føler jeg meg ti ganger mer sexy når mannen finner meg og antrekket mitt attraktivt!

Når det gjelder temaet, så er det ingenting som er mer sexy enn en mann som trives i stilen han går i, et par fine jeans og en skjorte eller kul t skjorte får meg lett til å gå i spader.

Jeg er ikke helt gira jeg heller på de overdimensjonerte muskelbuntene, jeg liker bedre en vanlig mannen på gata som vet å fokusere på meg når vi har sex, framfor om lyset fremhever musklene på rett måte. Nei signerer KateWs innlegg, rensk stuebordet og ta meg der, og jeg er din for alltid! :gjeiper:

Jepp, her er du inne på noe de færreste av kvinnene her inne har ytret ett ord om, nemlig at man selv meget godt kan få et kick av å kle seg slik partneren liker å se en, og at man også kan føle seg vel og sexy av å positivt bli kommentert/lagt merke til i klesveien.

Å utelukkende kle seg slik man selv finner det praktisk (guuud som jeg hater det ordet) til enhver tid, og slik man ser sine venninner alltid kledd kan kun karakteriseres som kjedelig og lite utfordrende...

Og ja, muskelbunter tror også jeg faller i smak hos kun spesielt interesserte (les overfladiske) kvinner, som gjerne selv har tilegnet seg en god porsjon muskler, og omtrent bor i treningsstudio.

Dette er nok ikke gjengs over blant verken kvinner eller menn, og selv er jeg også bare normalt slank og ellers helt normalt bygget.

Men det forhindret meg ikke i å sette meg på kne sist søndag, brette opp skjørtet på madammen, dra trusa til side og sleike henne til orgasme bakfra mens hun sto ved kjøkkenbenken og tilberedte middagen.Til gjengjeld satte hun seg overskrevs på meg med ryggen til etter middagen, og red oss begge rett til himmels mens jeg enda satt på spisestuestolen :jepp:

Og glemte jeg å skrive at hun hadde på seg skjørt, strømper og hofteholder, mens jeg hadde på meg jeans og ei pen skjorte. Perfekt antrekk å bli tent av for begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, her er du inne på noe de færreste av kvinnene her inne har ytret ett ord om, nemlig at man selv meget godt kan få et kick av å kle seg slik partneren liker å se en, og at man også kan føle seg vel og sexy av å positivt bli kommentert/lagt merke til i klesveien.

Å utelukkende kle seg slik man selv finner det praktisk (guuud som jeg hater det ordet) til enhver tid, og slik man ser sine venninner alltid kledd kan kun karakteriseres som kjedelig og lite utfordrende...

Og ja, muskelbunter tror også jeg faller i smak hos kun spesielt interesserte (les overfladiske) kvinner, som gjerne selv har tilegnet seg en god porsjon muskler, og omtrent bor i treningsstudio.

Dette er nok ikke gjengs over blant verken kvinner eller menn, og selv er jeg også bare normalt slank og ellers helt normalt bygget.

Men det forhindret meg ikke i å sette meg på kne sist søndag, brette opp skjørtet på madammen, dra trusa til side og sleike henne til orgasme bakfra mens hun sto ved kjøkkenbenken og tilberedte middagen.Til gjengjeld satte hun seg overskrevs på meg med ryggen til etter middagen, og red oss begge rett til himmels mens jeg enda satt på spisestuestolen :jepp:

Og glemte jeg å skrive at hun hadde på seg skjørt, strømper og hofteholder, mens jeg hadde på meg jeans og ei pen skjorte. Perfekt antrekk å bli tent av for begge :)

Hehe, se der, whatever suits you :lur:

Jeg for min del tror ikke jeg hadde klart å fortsette med middagslaging, men det er kanskje bare meg :P

Jeg har trua på å kle meg i det jge føler meg vel i, uavhengig om det er dagen for skjørt eller dagen for jeans. Poenget mitt er, og dette gjelder både for menn og kvinner, at det er bedre å kle seg i det som man føler for akkurat den dagen, fremfor å tvinge seg inn i noe man ikke føler seg vel i, for folk merker de ukomfortable vibbene, hvis jeg kan få lov til å kalle dem det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg tror du er ganske spikra hetero, med mindre han har noen skikkelig skremmende overraskelser på lur :lur:

Det var godt å høre.... *puster lettet ut*

Jeg har ikke oppdaget noen skremmende overraskelser, men man vet jo aldri hva som kan dukke opp. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre.... *puster lettet ut*

Jeg har ikke oppdaget noen skremmende overraskelser, men man vet jo aldri hva som kan dukke opp. :lete:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron
Jeg kler meg mest for min egen del. Bruker en del skjørt og kjoler, men det er mest fordi jeg trives med den stilen.

Men av og til får jeg inntrykk at menn vil ha oss i skjørt + høye heler fordi det gir lett tilgang, og det blir vanskeligere å løpe fra dere.

Jo, du har såklart et poeng i det, selv om dette gjelder et fåtall menn da...

Her må jeg jo bare oppfordre til forsiktighet, aldri fly alene natterstid og aldri oppsøke steder belastet med tvilsomt klientell.

Er man derimot sammen med kjæresten/ektemannen skulle vel dette faremomentet være minimalt.

Ellers løper jeg ofte etter fruen jeg, men da hun er rimelig godt trent i å "stylte seg fremover" har hun opparbeidet seg en utrolig teknikk som gjør at jeg virkelig må lange ut for å nå henne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, du har såklart et poeng i det, selv om dette gjelder et fåtall menn da...

Her må jeg jo bare oppfordre til forsiktighet, aldri fly alene natterstid og aldri oppsøke steder belastet med tvilsomt klientell. Er man derimot sammen med kjæresten/ektemannen skulle vel dette faremomentet være minimalt.

Ja det er sant. En bør være forsiktig med å stavre rundt alene i høye heler på nattestid.

Ellers løper jeg ofte etter fruen jeg, men da hun er rimelig godt trent i å "stylte seg fremover" har hun opparbeidet seg en utrolig teknikk som gjør at jeg virkelig må lange ut for å nå henne :ler:

Men jeg tenkte nå egentlig på sånn løping, da :fnise:

Det høres ut som dere har mye moro ;)

Endret av Ella_Grey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest A. Caron
Ja det er sant. En bør være forsiktig med å stavre rundt alene i høye heler på nattestid.

Men jeg tenkte nå egentlig på sånn løping, da :fnise:

Det høres ut som dere har mye moro ;)

Jah, sånn løping oppstår lett når damen kler seg, fører seg og frister en stakkars mann til han ikke klarer å holde fingre, munn og andre "uregjerlige" kroppsdeler under kontroll lenger, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, sånn løping oppstår lett når damen kler seg, fører seg og frister en stakkars mann til han ikke klarer å holde fingre, munn og andre "uregjerlige" kroppsdeler under kontroll lenger, hehe...

hihi, løpetid er morsomt! :lur::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_konemor_*

Hvor var ungene mens dette skjedde? Eller har dere ikke barn, eller er ungene vant til sånt mens middagen lages? :)

Mest sannsynlig har dere ikke barn, og den gangen jeg og mannen var barnløse så var sexlivet vårt også mye friere fordi vi slapp å tenke på hvor vi måtte ha sex for å slippe små vitner til våre handlinger.

Praktisk, tror mange her skriver at de kler seg etter anledningen og noen ganger må man kle seg praktisk. Jeg kler meg litt forskjellig, noen ganger skjørt og kjoler, andre ganger bukser i forskjellige varianter. Viser gjerne kløft i skjorte eller topp, mens noen ganger er ikke kløft særlig helsemessig. Å være ute på lekeplassen i duskregnet med skjørt, strømper og hofteholder og høye hæler er ikke det som er mest egnet akkurat, da må man tenke praktisk. Som jeg ser det så er det ikke snakk om enten praktisk eller megasexy, men litt av alt når anledningen måtte passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron
Hvor var ungene mens dette skjedde? Eller har dere ikke barn, eller er ungene vant til sånt mens middagen lages? :)

Mest sannsynlig har dere ikke barn, og den gangen jeg og mannen var barnløse så var sexlivet vårt også mye friere fordi vi slapp å tenke på hvor vi måtte ha sex for å slippe små vitner til våre handlinger.

Praktisk, tror mange her skriver at de kler seg etter anledningen og noen ganger må man kle seg praktisk. Jeg kler meg litt forskjellig, noen ganger skjørt og kjoler, andre ganger bukser i forskjellige varianter. Viser gjerne kløft i skjorte eller topp, mens noen ganger er ikke kløft særlig helsemessig. Å være ute på lekeplassen i duskregnet med skjørt, strømper og hofteholder og høye hæler er ikke det som er mest egnet akkurat, da må man tenke praktisk. Som jeg ser det så er det ikke snakk om enten praktisk eller megasexy, men litt av alt når anledningen måtte passe.

Ungene??

Du spør på en måte som får det til å høres ut som om verden var totalt rensket for barnevakter, besteforeldre, venninner/kamerater, eller for den saks skyld den muligheten at ungene har blitt såpass store at de mesteparten av tida befinner seg alle andre steder enn hjemme :fnise:

Men siden du lurer slik, og trekker egne konklusjoner rundt dette, joda jeg har barn, bare ikke med denne aktuelle, nåværende kvinnen, altså min andre kone. Og ungene befant seg hos sin mor denne aktuelle søndagen, altså delt omsorg, annenhver uke hos meg og min ekskone...

Var det en forståelig forklaring på "problemet"?

Sexlivet blir ikke friere enn man gjør det til selv, og ei heller mer hemmet enn hva ens egen oppfinnsomhet gjør det til, enten man har barn eller ikke.

Anledninger er dessuten noe man gjerne får til å passe inn i selv den gråeste, tristeste hverdag, bare man vil det selv. Hva er vel mer spennende enn å f.eks. trekke på seg strømper og hofteholder nettopp på en slik dag, gjerne under buksa mens du er ute på lekeplassen, for så å la mannen få merke dette under middagsbordet senere? Bare et forslag fra min side altså, men poenget er at alt behøver ikke å være så forbaska tilpasset en spesiell anledning hele veien.

Utover dette er jeg jo enig i at man må tenke praktisk og fornuftig i forhold til værforhold, kulde, regn, snø, vind osv, det sier seg vel i grunnen selv.

Men som du sier, litt av alt, er jo en flott innstilling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men de mennene der ser ikke annet en homsete ut... Er du en sånn som liker men i rosa skjorter også :klø:

Hadde jeg hatt råd så hadde jeg gått i de nyeste og flotteste klærene hele tiden. Dessverre har jeg ikke råd til det. Håret klippes en gang i måneden, da jeg ikke har råd til å klippe meg oftere. Aftershave brukes hver dag. Nye boxere handles hver måned, sammen med nye strømper. Men jeg kunne vært flinkere til å kjøbe sko og bukser! Jeg krever ikke, og vil ikke kreve, mer av en kvinne enn hva jeg krever av meg selv. Det trodde jeg var en selvfølge :klø:

Bruker du strømper????? Det er jo ikke homo i det hele tatt da.....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_konemor_*
Ungene??

Du spør på en måte som får det til å høres ut som om verden var totalt rensket for barnevakter, besteforeldre, venninner/kamerater, eller for den saks skyld den muligheten at ungene har blitt såpass store at de mesteparten av tida befinner seg alle andre steder enn hjemme :fnise:

Men siden du lurer slik, og trekker egne konklusjoner rundt dette, joda jeg har barn, bare ikke med denne aktuelle, nåværende kvinnen, altså min andre kone. Og ungene befant seg hos sin mor denne aktuelle søndagen, altså delt omsorg, annenhver uke hos meg og min ekskone...

Var det en forståelig forklaring på "problemet"?

Sexlivet blir ikke friere enn man gjør det til selv, og ei heller mer hemmet enn hva ens egen oppfinnsomhet gjør det til, enten man har barn eller ikke.

Anledninger er dessuten noe man gjerne får til å passe inn i selv den gråeste, tristeste hverdag, bare man vil det selv. Hva er vel mer spennende enn å f.eks. trekke på seg strømper og hofteholder nettopp på en slik dag, gjerne under buksa mens du er ute på lekeplassen, for så å la mannen få merke dette under middagsbordet senere? Bare et forslag fra min side altså, men poenget er at alt behøver ikke å være så forbaska tilpasset en spesiell anledning hele veien.

Utover dette er jeg jo enig i at man må tenke praktisk og fornuftig i forhold til værforhold, kulde, regn, snø, vind osv, det sier seg vel i grunnen selv.

Men som du sier, litt av alt, er jo en flott innstilling :)

Var ikke noe problem, tror ikke jeg la det fram som et problem heller, var bare et spørsmål. For hjemme hos oss foran kjøkkenbenken en søndag, eller hvilken som helst dag er ikke stedet som egner seg for kos av denne typen når barna henger rundt benken og vil hjelpe til med middagen. :)

Sexlivet trenger ikke bli mer kjedelig fordi man har barn, tror ikke jeg har sagt det... Det krever bare mer planlegging. For det er ikke like selvfølgelig å ha sex hvorsomhelst og nårsomhelst lenger. Her er både mor og far i samme hus og med barna hjemme stort sett hele tiden, har kanskje barnevakt max en gang i måneden i snitt. Men vi finner jo våre stunder med impulsiv moro mens barnetv er på. Og lettere blir det vel når de vokser opp og er mer borte hos venner.

Jeg tar ikke på meg strømper under regnbuksa, men bytter gjerne tøy etterpå. Nå er det ikke strømper som tenner mannen min da, det holder med kløft og et spesielt blikk. :) Han elsker mine tighte jeans hvor baken kommer til sin rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest francofil

Har ikke dere menn en egen tråd hvor dere kan legge fram deres krav til hvordan kvinner skal være og hvordan kvinner skal kle seg? Pell dere dit med de urealistiske kravene deres (som dere aldri klarer å matche og derfor kan stappe samme sted dere stapper dopapiret).

La denne tråden handle om hvordan menn skal se ut :lur:

F.eks. slik

http://upload.moldova.org/movie/actors/j/j...es_franco_1.jpg

Sassy, sassy, sassy... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss
Har ikke dere menn en egen tråd hvor dere kan legge fram deres krav til hvordan kvinner skal være og hvordan kvinner skal kle seg? Pell dere dit med de urealistiske kravene deres (som dere aldri klarer å matche og derfor kan stappe samme sted dere stapper dopapiret).

La denne tråden handle om hvordan menn skal se ut :lur:

F.eks. slik

http://upload.moldova.org/movie/actors/j/j...es_franco_1.jpg

Sassy, sassy, sassy... :rødme:

Nice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron

La denne tråden handle om hvordan menn skal se ut :lur

"De urealistiske kravene våre"?? :ler:

Om du hadde lest innlegget mitt nøye nok ville du sett at jeg slett ikke henviste til hvordan utelukkende kvinner skal kle seg, men at MAN (altså nøytralt, alt og alle) kan få et kick selv av å kle seg slik partneren liker å se en, og at man kan føle seg vel og sexy av å positivt bli kommentert/lagt merke til i klesveien.

Videre beskrev jeg nøye hva både kona OG JEG SELV hadde på oss den aktuelle søndagen...

Hvis du kaller våre "krav" om noen skarve klesplagg som urealistiske, får jeg en djevelsk stor trang til å bringe på banen en del av de krav dere kvinner av i dag stiller oss menn!!

Så kunne vi jo sammenliknet disse og sett i hvor stor grad de påvirker oss alle og hele jævla samfunnet negativt!!

Men da dette er en helt annen diskusjon (bragt inn i tråden av Dem selv, "francofil"), ber jeg heller deg ta hele innlegget ditt og stappe det samme sted du stapper dopapiret ditt...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så mye merkelig pjatt i denne tråden - jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang. :P

Det er visst en gjenganger at vi kvinner burde kle oss mindre praktisk og mer "feminint" (som da oftest omtales som skjørt/kjole). Jeg synes der er fair enoguh, men bare så synd at våre upraktiske antrekk er mer upraktisk enn deres tilsvarende. Når det er sagt vil jeg likevel presisere at jeg bruker mye skjørt/kjoler selv, og jeg har blitt vant til å bruke det i hverdagen slik at jeg ikke synes det er mer upraktisk enn bukser o.l. "Problemet" mitt er at jeg skjeldent synes kjoler/skjørt er pent med flate sko, og jeg føler meg stort sett ulekker med flate sko til annet enn bukser - all den tid jeg kler meg i skjørt/kjoler fordi jeg synes det er pent! Siden jeg da "må" bruke høye hæler for å gå i skjørt/kjole er det plutselig ikke like praktisk lengre. Men selvsagt, såframt jeg ikke skal drive volsdom aktivitet (foruten den vertikale typen) eller gå fryktelig mye, takler jeg likevel dagene i høye hæler.

Jeg kler meg riktignok ikke så veldig pyntet, men jeg har flust av hverdagskjoler- og skjørt, halvhøye hæler, diskrete matchende smykker, lett make up og alltid fransk manikyr - som en standard. Innimellom daffer jeg og samboeren hjemme i koseklær uten sminke og med ustylet hår, men det mener vi begge at vi burde tåle. Han gir meg like ofte ros og kommentarer om jeg er søt i pysj/koseklær, stilig i jeans med stram tee, hverdagspyntet med strømper og skjørt eller pyntet til fest i lårkort partykjole med typisk trendy tilbehør (samboeren min er ikke alltid like glad i hva som er trendy..). Han får ofte ta en titt i klesskapet for å velge ut hva han vil jeg skal ha på meg og antrekkene han velger varierer veldig! Noen ganger skjørt, noen ganger kjole, andre ganger jeans, og andre ganger kosebukse. Jeg føler meg altså like attraktiv og tiltrekkende for han uansett hva jeg har på meg fordi han setter pris på meg uansett - og han viser det!

Han lar meg får (nesten) fritt spillerom i garderoben hans (han hadde ikke stil når vi møttes så jeg har hjulpet han litt på vei, og han føler at han ikke klarer å handle rette plagg for å opprettholde "stilen"). Jeg handler alltid klærne hans, både med og uten ham. Han trives nok best i jeans og t-shirt/genser, selv om jeg gjerne skulle sett han litt penere og kanskje litt freshere kledd (Stjernedryss har god smak!.) :) Han er med på det meste, men vil helst gå i jeansen og t-shirten sin til hverdags - og jeg tipper det er akkurat det de fleste kvinner som ikke svinser rundt i antrekkene menn helst vil se dem i, føler. Selv om jeg har gitt klart utrykk for at jeg vil se han i andre klær litt oftere, forblir det heller med skjeldenhetene. Han velger selv hva han vil ha på seg og det kunne ikke falle meg inn å "mase" for å endre på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det mest maskuline for meg er ikke store muskler eller svær bil.

En maskulin mann er for meg en mann som er snill med dyr og barn. Det er en mann som viser med handling og ord at han er samfunsengasjert og empatisk. For meg er det også maskulint å være handy og å gjøre husarbeid.

Jeg kjenner heldigvis mange maskuline menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...