Gjest Bond Skrevet 26. august 2009 #81 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg har litt problemer med hvem som skal bestemme hva som er pent og ikke hos det motsatte kjønn. Hvis menn skal definere hva som er feminint/fint og hva ikke, hvorfor kan ikke kvinner definere hva som er maskulint/fint hos menn? Om mange nok kvinner synes at for store muskler ikke er maskulint og fint, da er det jo like legitimt enn mennenes følelse at de har rett å synes hva som de finner attraktivt hos kvinner? Om det er da snakk om hofter eller pupper eller klær. For å si det sånt: om det finnes menn som synes at kvinner burde gå i skjørt og høye heler for å være fine, javel. Om de aller fleste kvinner hadde syntest at råsa skjorter og knall-lilla tettsittende skinnende bukser er det mest tiltrekkende som finnes for menn, betyr det også at de fleste menn burde kle seg tilsvarende hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gift kvinne Skrevet 27. august 2009 #82 Del Skrevet 27. august 2009 Sånn skal MENN se ut?? Haha, de puslete, kvisete guttehvalpene der, med DE homseplaggene? Si meg, hvor gammel er du "Stjernedryss"? Jeg får et visst inntrykk av at vi kanskje befinner oss i to forskjellige generasjoner nå altså, beklager å måtte si det Jeg er faktisk enig med Stjernedryss jeg, og jeg befinner meg ikke i samme generasjon som henne. Hvis jeg skal gå i skjørt hver dag så vil jeg at mannen min også skal gå pent kledd slik jeg anser en mann skal gå kledt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 27. august 2009 #83 Del Skrevet 27. august 2009 Lett å forveksle de med deg, KM! Det går med tusenvis av timer med innsats for å nærme seg det nivået, ja. Jeg har imidlertid liten tro på at de indre organene til Pudzianowski og Rühl har godt av de medikamentelle påkjenninger de utsettes for, så jeg tror jeg legger listen noe lavere og satser på å holde levealderen noe høyere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 27. august 2009 #84 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Men å blir tiltrukket av grotesk ekle muskelklumper er ok? Yes!! Det er nemlig det som er ekkelt. Nå må du slutte å være så lesbisk. Muskelberg som Conan the Barbarian er alle (heterofile) kvinners drøm: http://www.comicwallpapers.co.uk/images/ma...7_big_thumb.jpg Legg for øvrig merke til den korrekte plasseringen av 1 stk. veldreid jomfru i nød. Innlegget er endret iht til Kvinneguidens regler. Veslejenta - moderator Endret 27. august 2009 av Veslejenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 27. august 2009 #85 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg er faktisk enig med Stjernedryss jeg, og jeg befinner meg ikke i samme generasjon som henne. Hvis jeg skal gå i skjørt hver dag så vil jeg at mannen min også skal gå pent kledd slik jeg anser en mann skal gå kledt. Nå har jeg latt være å slenge meg inn i debatten om skjørt vs. jeans da jeg alltid har ment at det mest interessante med klærne til jenter å få dem av. Jeg synes imidlertid det er rart at det er så sterke motforestillinger mot skjørt og kjoler her på forumet. Skjørt virker jo veldig lettvint og praktisk, så hvorfor er det så sterke motforestillinger mot å bruke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gift kvinne Skrevet 27. august 2009 #86 Del Skrevet 27. august 2009 Alle heterofile damer har vær så god å bli dehydrerte av opphisselse når de beskuer den ultimate alfa-hannen, dvs. en muskelbunt. Kvinner som ikke blir det er, per definisjon, lesbiske. Tull og tøys! Hvorvidt en mann er fysisk tiltrekkende for kvinner er et spørsmål om hvorvidt han er bygd som en mann. Å være bygd som en traktor, eller en belgisk blå, er meget mandig, ergo må en kvinne være lesbisk for ikke å bli klam i hakket av en muskelbunt. javel, da er jeg vel lesbisk da til tross for at jeg er gift med en mann og trives med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gift kvinne Skrevet 27. august 2009 #87 Del Skrevet 27. august 2009 Nå har jeg latt være å slenge meg inn i debatten om skjørt vs. jeans da jeg alltid har ment at det mest interessante med klærne til jenter å få dem av. Jeg synes imidlertid det er rart at det er så sterke motforestillinger mot skjørt og kjoler her på forumet. Skjørt virker jo veldig lettvint og praktisk, så hvorfor er det så sterke motforestillinger mot å bruke det? Har ingen motforestillinger mot skjørt jeg, hvor står det å lese? Bruker ofte skjørt egentlig, men skulle gjerne sett mannen min gått kledd mer som jeg syns er mandig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gift kvinne Skrevet 27. august 2009 #88 Del Skrevet 27. august 2009 Han lengst til høyre er praktisk talt et intetkjønn! Jeg blir regelrett frustrert, oppgitt, provosert og forbannet over at noen kan finne på å være tiltrukket av slike groteskt ekle "femser"! Jeg så på klærne, ikke guttene. Så for meg en voksen kjekk mann som min mann i de samme klærne, og det var turn on for meg. Men han er jo like kjekk i vanlige hverdagsklær også da, selv om jeg gjerne skulle sett han oftere i annet enn hverdagsklær. Variasjon er tingen syns jeg, både for kvinner og menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. august 2009 #89 Del Skrevet 27. august 2009 Nå har jeg latt være å slenge meg inn i debatten om skjørt vs. jeans da jeg alltid har ment at det mest interessante med klærne til jenter å få dem av. Jeg synes imidlertid det er rart at det er så sterke motforestillinger mot skjørt og kjoler her på forumet. Skjørt virker jo veldig lettvint og praktisk, så hvorfor er det så sterke motforestillinger mot å bruke det? Jeg oppfatter det heller ikke som å være en sterk motforestilling mot skjørt og kjoler, men jeg opplever at endel kvinner er uenige i at skjørt og kjoler er den eneste måten en kvinne kan være feminin på. For det er slik det har blitt fremstillt i den tråden, kvinner må kle seg i skjørt, kjoler, smykker og negler som matcher, høye hæler og rett sminke. Ellers er de ufeminine! DET er det endel motforestillinger mot. Selv synes jeg skjørt og kjoler er kjempefint, og skulle virkelig ønske at jeg likte å bruke det i større grad en jeg gjør, for ja, det er både praktisk og lettvint! Men for min del, er jeg altså ganske så mye mer glad i bukser. De gangene jeg går i skjørt, blir jeg nesten alltid gående å dra i det... for at det enten ikke skal være for kort, eller for at det ikke skal skli opp. Ikke fordi skjørtene er korte, for det er de ikke, men fordi jeg bare er sånn. Når jeg bruker kjoler, f.eks i varmere strøk, der det absolutt er mer praktisk og behagelig, føler jeg likevel at jeg oftest ikke kjenner meg igjen i det. Når jeg ser bilder, ser jeg for meg, ut som en annen... det er ikke "meg" på en måte, slik jeg føler det. Men tror ingen andre ser det slik, så vet at det er min egen greie. Andre synes visst jeg er fin i kjoler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_enig_* Skrevet 27. august 2009 #90 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg oppfatter det heller ikke som å være en sterk motforestilling mot skjørt og kjoler, men jeg opplever at endel kvinner er uenige i at skjørt og kjoler er den eneste måten en kvinne kan være feminin på. For det er slik det har blitt fremstillt i den tråden, kvinner må kle seg i skjørt, kjoler, smykker og negler som matcher, høye hæler og rett sminke. Ellers er de ufeminine! DET er det endel motforestillinger mot. Jeg har heller ikke oppfattet det som en generell motforestilling mot i hele tatt å bruke skjørt, det er vel mer at vi vi ikke vil gå i skjørt hele tiden. Samtidig som at noen av oss anser femininitet som noe mer enn bare klærne man bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #91 Del Skrevet 27. august 2009 Menn kan god være muskuløse, men bulende muskler blir bare vulgært og ser tungt og klumpete ut. Menn skal se ut som Morten Harket i hans glansdager på 80-tallet, men en fyldig hårmanke, veltrent men slank og atletisk kropp, og en kul stil. Stilen er det aller viktigste. Den må være gjennomført, uansett om han er av det mer casuale slaget eller en som ser best ut i dress. Ansiktet bør være symmetrisk og øynene store og lune. Pene hender og tenner, ja takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 27. august 2009 #92 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg synes imidlertid det er rart at det er så sterke motforestillinger mot skjørt og kjoler her på forumet. Skjørt virker jo veldig lettvint og praktisk, så hvorfor er det så sterke motforestillinger mot å bruke det? Virker er ordet. Det er ikkje så jævla praktisk og lettvint, og særleg er ikkje strømpebukser/strømper det. Klamt og sæggar, og om vinteren må ein ha noko under, for skjørt er mykje kaldare enn bukser. Men som Aline seier, det er vel ikkje det at folk har så mykje i mot skjørt og kjoler, det vi har i mot er at skjørt skal vere den einaste måten å vere feminin på. Og ikkje minst det at anten går ein i skjørt/kjole og høge hæler, eller så er ein traktorlesbe. I dei fleste sine verder er det litt større spenn enn det... Og, dei fleste av oss protesterer vel litt på at vi skal bli stempla som traktorlesber fordi vi ikkje vil herpe beina våre i høghælte sko, i alle fall ikkje kvar dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A. Caron Skrevet 27. august 2009 #93 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg er faktisk enig med Stjernedryss jeg, og jeg befinner meg ikke i samme generasjon som henne. Hvis jeg skal gå i skjørt hver dag så vil jeg at mannen min også skal gå pent kledd slik jeg anser en mann skal gå kledt. Er det å gå i skjørt automatisk å anse som "pent kledd"? Det er nemlig her du/dere ikke evner å skille. Og ja, jeg går i hverdagsbukser, T-skjorte/skjorte hver dag, men likevel ikke pyntet, for da snakker vi dress, slips, full pakke. Hva er så innmari pent/pyntet med å for deg/dere gå i et alminnelig hverdagsskjørt? Damen min kler seg stort sett bare i skjørt/kjole (med lekkert undertøy) fordi HUN føler seg feminin og vel i det, men også naturligvis fordi JEG setter veldig stor pris på det, OG fordi HUN ser seksuelle fordeler med å være "lettilgjengelig" kledd, og fordi VI BEGGE føler den seksuelle spenningen i at JEG kan beføle henne når som helst, hvor som helst... You see, eller må jeg forklare enda mer inngående hvilket enormt potensiale som (for oss BEGGE) ligger i at min kone velger å kle seg for å glede OSS BEGGE, og at dette gjøres UTEN at jeg til gjengjeld (hvor idiotisk det nå høres ut...) må stille opp i dress til enhver tid (selv om jeg stadig vekk gjør det, og ellers kler meg friskt og maskulint)??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 27. august 2009 #94 Del Skrevet 27. august 2009 Er det å gå i skjørt automatisk å anse som "pent kledd"? Det er nemlig her du/dere ikke evner å skille. Og ja, jeg går i hverdagsbukser, T-skjorte/skjorte hver dag, men likevel ikke pyntet, for da snakker vi dress, slips, full pakke. Hva er så innmari pent/pyntet med å for deg/dere gå i et alminnelig hverdagsskjørt? Damen min kler seg stort sett bare i skjørt/kjole (med lekkert undertøy) fordi HUN føler seg feminin og vel i det, men også naturligvis fordi JEG setter veldig stor pris på det, OG fordi HUN ser seksuelle fordeler med å være "lettilgjengelig" kledd, og fordi VI BEGGE føler den seksuelle spenningen i at JEG kan beføle henne når som helst, hvor som helst... You see, eller må jeg forklare enda mer inngående hvilket enormt potensiale som (for oss BEGGE) ligger i at min kone velger å kle seg for å glede OSS BEGGE, og at dette gjøres UTEN at jeg til gjengjeld (hvor idiotisk det nå høres ut...) må stille opp i dress til enhver tid (selv om jeg stadig vekk gjør det, og ellers kler meg friskt og maskulint)??? Stakkars dame sier jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. august 2009 #95 Del Skrevet 27. august 2009 OG fordi HUN ser seksuelle fordeler med å være "lettilgjengelig" kledd, og fordi VI BEGGE føler den seksuelle spenningen i at JEG kan beføle henne når som helst, hvor som helst... og dette er definitivt EN av grunnene til at jeg gjerne skulle likt bedre å bruke skjørt.. men nei, skjørt er ikke nødvendigvis likt med pyntet, og jeg ser mange rundt om som går i skjørt, men som på ingen måte er verken pyntet eller pent kledd... (i min smak). Etter denne diskusjonen, så har jeg begynt å se litt mer, og har vel tatt meg selv i å tenke, fler en en gang, "er det der virkelig mer feminint en meg???" og vært sikker i min egen smak, nok til at jeg tror de av dere som mener skjørt=feminint og ikke skjørt=ufeminin, tar HEEEELT feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 27. august 2009 #96 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Yes!! Nå må du slutte å være så lesbisk. Muskelberg som Conan the Barbarian er alle (heterofile) kvinners drøm: http://www.comicwallpapers.co.uk/images/ma...7_big_thumb.jpg Legg for øvrig merke til den korrekte plasseringen av 1 stk. veldreid jomfru i nød. Nei, det der er overhode ikke alle heterofile kvinners drøm. Jeg er hetro, og kan ikke fordra menneskelige muskelberg á la Belgisk blå. Tvert imot så foretrekker jeg en helt normal til litt trent kropp som fortsatt har vettet og sjarmen sin i behold. De broilerene du kaller maskuline og sexy er i mine øyne både ekle og skumle. Endret 27. august 2009 av SmallTalk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 27. august 2009 #97 Del Skrevet 27. august 2009 Nå må du slutte å være så lesbisk. Muskelberg som Conan the Barbarian er alle (heterofile) kvinners drøm: Jeg har pult flere lesbiske damer enn noen annen! Om KM sitt utsagn holder vann da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #98 Del Skrevet 27. august 2009 Stjernedryss, hva med å se på svenske menn heller da? De har vel en mer jålete og moteriktig stil enn norske menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 27. august 2009 #99 Del Skrevet 27. august 2009 Stjernedryss, hva med å se på svenske menn heller da? De har vel en mer jålete og moteriktig stil enn norske menn. Artig at du sier det. Jeg skal faktisk på date med en svenske til helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A. Caron Skrevet 27. august 2009 #100 Del Skrevet 27. august 2009 Stakkars dame sier jeg. Hvorfor i all verden sier du "stakkars dame"?????????????? Forklar please... (ellers er det kun ett ord som er relevant å tenke på, nemlig FRIGID...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå