Gå til innhold

Svære muskler og.. maskulinitet?

Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Hmm... må vi virkelig diskutere Konservativ manns muskler igjen - kan vi ikke diskutere noen andres for en gangs skyld. ;)

Jeg synes generelt at å opprettholde en overdimensjonell muskelmasse som man ikke trenger er ressurssløseri, det går jo med en hel masse mat ekstra i forhold til hva slike egentlig kunne klart seg med bare til vedlikehold av de ekstra kiloene med muskler som de ikke har bruk for i dagliglivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slike vandrehistorier kan nok endre form og fasong fra 80-tallet og frem til i dag. :)

Enig. Uansett var det morsomt å høre historien igjen. Jeg trodde jeg var den eneste i Norges land som kjente den etter at jeg leste den i Flex eller M&F sent på 80-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... må vi virkelig diskutere Konservativ manns muskler igjen - kan vi ikke diskutere noen andres for en gangs skyld. ;)

Jeg har muskler jeg kan trekke opp bjellene mine med. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Takke meg til en blekfet mann med glimt i øyet som kan pule meg over spisebordet før middagsgjestene kommer, som forstår at kropp og sex er naturlig og at feminine kvinner ikke trenger skulpturkropp for å bli tilfredsstilt, men noe som trigger hjernen....

Attraktivitetsgraden på denne kvinnen steg merkbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bygger muskler for min egen del og ikke for å tilpasse meg hva andre syns.

Bra for deg.

Jeg kommer nok til å gjenfortelle historien om han som skulle stoppe bilen, syns den var ganske morsom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg synes generelt at å opprettholde en overdimensjonell muskelmasse som man ikke trenger er ressurssløseri, det går jo med en hel masse mat ekstra i forhold til hva slike egentlig kunne klart seg med bare til vedlikehold av de ekstra kiloene med muskler som de ikke har bruk for i dagliglivet.

Enig!

Ellers har jeg bare en ting å si: Forvokste muskler er turn off!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigress

Eg synest dei gutane i den første lenkja var nokre pistrete småtassar, men desse klumpane i lenkjene til Konservativ Mann var om mogleg endå mindre interessante...

Eg likar ein mann med mot, integritet og veltrena kropp eg, men han kan like gjerne vere ein tynn syklist som ein kraftig spydkastar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Tror ikke det er mye testosteron i de kroppene. De fleste på bildet er jo mer "kjerringer" enn de fleste hunnkjønn på KG. Maskuline my ass...

Noen som er misunnelige? :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Tror ikke det er mye testosteron i de kroppene. De fleste på bildet er jo mer "kjerringer" enn de fleste hunnkjønn på KG. Maskuline my ass...

Sier du som er mann :fnise: Du må gjerne le, men dette er min smak. Disse mennene er jo modeller så de har garantert ganske fin sixpack under skjorta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du som er mann :fnise: Du må gjerne le, men dette er min smak. Disse mennene er jo modeller så de har garantert ganske fin sixpack under skjorta.

Vel, nå er det jo mange her som ikke bryr seg katta om hva du syntes om hvordan menn skal kle seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må faktisk si meg enig. Eller, det kan godt hende mannfolka under alt styret, er maskuline og har godt med testosteron... disse er modeller, og velger ikke akkurat denne klesstilen selv, der de vanker på podiet.

Men, det jeg ER enig i, er at de blir for feminine for meg også, de er altfor jålete for en mann jeg kunne fallt for. Få av dem litt av stæsjet og kle dem i jeans og en casual skjorte/t-skjorte/genser (alt etter anledning), så kan jeg være mer enig.

Men så er jeg av de mer casual kvinnene også da, i klesstil, så det kan være derfor jeg søker en som er ute etter det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Vel, nå er det jo mange her som ikke bryr seg katta om hva du syntes om hvordan menn skal kle seg...

Det er jeg klar over, men det er ingen hemmelighet at gutter som kler seg bra har mest draget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jeg klar over, men det er ingen hemmelighet at gutter som kler seg bra har mest draget.

Kler seg bra er en ting, men det er svært mange som ikke deler din klessmak på menn. Du trenger ikke ta hele verden for din inntekt på dine synspunkter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg kan tenke meg mange av mine venninder, verken de med kjoler eller de uten, som hadde fallt veldig for jålete mannfolk... og jeg tror endel av dem ville vært enige i at gutta på bildet ditt, fremstår som jålete.

da måtte han i tilfelle kunne vise til en personlighet som veier opp for jåletheta...

velkledd kan være så mye mer en shiny dressbukser og stæsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
må faktisk si meg enig. Eller, det kan godt hende mannfolka under alt styret, er maskuline og har godt med testosteron... disse er modeller, og velger ikke akkurat denne klesstilen selv, der de vanker på podiet.

Men, det jeg ER enig i, er at de blir for feminine for meg også, de er altfor jålete for en mann jeg kunne fallt for. Få av dem litt av stæsjet og kle dem i jeans og en casual skjorte/t-skjorte/genser (alt etter anledning), så kan jeg være mer enig.

Men så er jeg av de mer casual kvinnene også da, i klesstil, så det kan være derfor jeg søker en som er ute etter det samme.

Jeg har ikke noe i mot olabukser jeg heller, og de færreste kler seg som modeller på catwalken, men det var et eksempel på hvordan man kan kle seg bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja, men dette var ETT eksempel. Typisk kjedelig bekledning er sånn:

http://jeanshook.com/wp-content/uploads/20...ans-for-men.jpg

da er vi tydelig uenig i dette med bekledning.

Jeg vil heller ha kjæresten min i det du kaller kjedelig bekledning, en i det eksempelet du har som bra bekledning.

og det sier jeg da IKKE for å rakke ned på smaken din,men fordi jeg er uenig med deg og ikke tror det finnes noe bedre fasit på hva som er maskulin og bra bekledning for menn, en det er for kvinner. Rett og slett fordi, som vi ser utifra din og min smak bare, folk er forskjellige, også i smak av bekledning p ådet motsatte kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er misunnelige? :filer:

Ja, hele uka inkludert søndag. :rolleyes:

De som er misunnelige på de tøsene er vel de samme som sitter og pisser, og som mener Jan Thomas er mann med stor M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
da er vi tydelig uenig i dette med bekledning.

Jeg vil heller ha kjæresten min i det du kaller kjedelig bekledning, en i det eksempelet du har som bra bekledning.

og det sier jeg da IKKE for å rakke ned på smaken din,men fordi jeg er uenig med deg og ikke tror det finnes noe bedre fasit på hva som er maskulin og bra bekledning for menn, en det er for kvinner. Rett og slett fordi, som vi ser utifra din og min smak bare, folk er forskjellige, også i smak av bekledning p ådet motsatte kjønn.

Ja, ingen tvil om at vi har ulik smak. Har du eksempel på hvordan du liker dem?

Her er et eksempel på et kult antrekk med jeans og boots:

http://www.truejeans.com/blog/image/jonathan_rhys_myers.jpg

Endret av Stjernedryss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...