Gjest Stjernedryss Skrevet 22. august 2009 #1 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Dere menn som klager: Er dere alltid kledd med italienske designklær, nystrøken skjorte, hår som er relativt nyklipt og stylet i en elegant frisyre, veltrent osv? Hvis ikke burde dere kanskje style dere selv litt mer først? Sånn skal menn se ut: http://www.212dressingroom.com/UserFiles/chanelmen.jpg Endret 22. august 2009 av Stjernedryss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 22. august 2009 #2 Del Skrevet 22. august 2009 Dere menn som klager: Er dere alltid kledd med italienske designklær, nystrøken skjorte, hår som er relativt nyklipt og stylet i en elegant frisyre, veltrent osv? Hvis ikke burde dere kanskje style dere selv litt mer først? Sånn skal menn se ut: http://www.212dressingroom.com/UserFiles/chanelmen.jpg Beklager, men de mennene der ser ikke annet en homsete ut... Er du en sånn som liker men i rosa skjorter også :klø: Hadde jeg hatt råd så hadde jeg gått i de nyeste og flotteste klærene hele tiden. Dessverre har jeg ikke råd til det. Håret klippes en gang i måneden, da jeg ikke har råd til å klippe meg oftere. Aftershave brukes hver dag. Nye boxere handles hver måned, sammen med nye strømper. Men jeg kunne vært flinkere til å kjøbe sko og bukser! Jeg krever ikke, og vil ikke kreve, mer av en kvinne enn hva jeg krever av meg selv. Det trodde jeg var en selvfølge :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 22. august 2009 #3 Del Skrevet 22. august 2009 Beklager, men de mennene der ser ikke annet en homsete ut... Er du en sånn som liker men i rosa skjorter også :klø: Hadde jeg hatt råd så hadde jeg gått i de nyeste og flotteste klærene hele tiden. Dessverre har jeg ikke råd til det. Håret klippes en gang i måneden, da jeg ikke har råd til å klippe meg oftere. Aftershave brukes hver dag. Nye boxere handles hver måned, sammen med nye strømper. Men jeg kunne vært flinkere til å kjøbe sko og bukser! Jeg krever ikke, og vil ikke kreve, mer av en kvinne enn hva jeg krever av meg selv. Det trodde jeg var en selvfølge :klø: Rosa skjorter var jo kult, men det begynner vel kanskje å bli litt umoderne nå... De færreste har råd til nye nyeste og kuleste klærne hele tiden, og jeg overdrev jo litt der, men sko er et av de plaggene man virkelig legger merke til, og stygge sko er turnoff. Jeg skjønner ikke hvorfor du handler nye boksere hver måned. Blir de så fort slitt? Kjøper man ok kvalitetet, og vasker de på riktig måte bør de vare minst et år. Det er heller ikke nødvendig med mange bokser, men et par stykker som sitter skikkelig fint på bør man investere i. Jeg er abslutt ikke perfekt i klesveien selv, men dersom en gutt krever at jeg skal gå i skjørt, osv hver dag, må han selvfølgelig stille opp like fresh selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A. Caron Skrevet 22. august 2009 #4 Del Skrevet 22. august 2009 Dere menn som klager: Er dere alltid kledd med italienske designklær, nystrøken skjorte, hår som er relativt nyklipt og stylet i en elegant frisyre, veltrent osv? Hvis ikke burde dere kanskje style dere selv litt mer først? Sånn skal menn se ut: http://www.212dressingroom.com/UserFiles/chanelmen.jpg Sånn skal MENN se ut?? Haha, de puslete, kvisete guttehvalpene der, med DE homseplaggene? Si meg, hvor gammel er du "Stjernedryss"? Jeg får et visst inntrykk av at vi kanskje befinner oss i to forskjellige generasjoner nå altså, beklager å måtte si det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 22. august 2009 #5 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Dere menn som klager: Er dere alltid kledd med italienske designklær, nystrøken skjorte, hår som er relativt nyklipt og stylet i en elegant frisyre, veltrent osv? Hvis ikke burde dere kanskje style dere selv litt mer først? Sånn skal menn se ut: http://www.212dressingroom.com/UserFiles/chanelmen.jpg Nei, vi skal se sånn ut: http://3.bp.blogspot.com/__aQQm19auJI/R0BE...ybuilder003.jpg Mens dere damer skal se slik ut (for eksempel): http://blog.kievukraine.info/uploaded_images/5617-767405.jpg Img-tags fjernet iht reglene Bond, mod Endret 22. august 2009 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 22. august 2009 #6 Del Skrevet 22. august 2009 Du er ikke deilig bare fordi du er muskuløs. Alle heterofile damer har vær så god å bli dehydrerte av opphisselse når de beskuer den ultimate alfa-hannen, dvs. en muskelbunt. Kvinner som ikke blir det er, per definisjon, lesbiske. Mulig du har et stygt utseendet selv om musklene buler. Meget godt mulig forresten Tull og tøys! Hvorvidt en mann er fysisk tiltrekkende for kvinner er et spørsmål om hvorvidt han er bygd som en mann. Å være bygd som en traktor, eller en belgisk blå, er meget mandig, ergo må en kvinne være lesbisk for ikke å bli klam i hakket av en muskelbunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 22. august 2009 #7 Del Skrevet 22. august 2009 Sånn skal MENN se ut?? Haha, de puslete, kvisete guttehvalpene der, med DE homseplaggene? Si meg, hvor gammel er du "Stjernedryss"? Jeg får et visst inntrykk av at vi kanskje befinner oss i to forskjellige generasjoner nå altså, beklager å måtte si det Jeg er 25. God mulig vi tilhører forskjellige generasjoner ja Hvor gammel er du? 50? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 22. august 2009 #8 Del Skrevet 22. august 2009 Rosa skjorter var jo kult, men det begynner vel kanskje å bli litt umoderne nå... De færreste har råd til nye nyeste og kuleste klærne hele tiden, og jeg overdrev jo litt der, men sko er et av de plaggene man virkelig legger merke til, og stygge sko er turnoff. Jeg skjønner ikke hvorfor du handler nye boksere hver måned. Blir de så fort slitt? Kjøper man ok kvalitetet, og vasker de på riktig måte bør de vare minst et år. Det er heller ikke nødvendig med mange bokser, men et par stykker som sitter skikkelig fint på bør man investere i. Jeg er abslutt ikke perfekt i klesveien selv, men dersom en gutt krever at jeg skal gå i skjørt, osv hver dag, må han selvfølgelig stille opp like fresh selv. pastell farger på menn har aldri vært kult Kvinner legger merke til sko, ikke menn. Eneste grunnen til at jeg er oppmerksom på mine egne sko er det evige gnålet mine venninner har om sko. Jeg har _aldri_ vært ute med en kvinne og visst på kvelden når jeg legger meg hvilke sko hun har hatt på seg. Dvs, jeg legger merke til kvinner med idiotiske sko ute i naturen. Boxere kjøpes hver måned fordi en uke består av 7 dager, en bytter boxer hver eneste dag, og få av mine boxere matcher andre tekstiler som vaskes på 60 grader eller høyere. Liker å ha en del å velge i rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 22. august 2009 #9 Del Skrevet 22. august 2009 pastell farger på menn har aldri vært kult Kvinner legger merke til sko, ikke menn. Eneste grunnen til at jeg er oppmerksom på mine egne sko er det evige gnålet mine venninner har om sko. Jeg har _aldri_ vært ute med en kvinne og visst på kvelden når jeg legger meg hvilke sko hun har hatt på seg. Dvs, jeg legger merke til kvinner med idiotiske sko ute i naturen. Dere mener jo noe om hvordan vi skal gå kledd, så hvorfor så mye bortforklaring hver gang vi har krav til hvordan dre skal kle dere også? Det er det som er så sinnsykt irriterende med menn på forumet her. Dere med dere sitter med fasiten på hvordan både menn og kvinner skal se ut. Greit nok at du ikke synes pastellfarger på menn er kult, men jeg er kvinne og jeg synes pastellfarger på menn kan være stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 22. august 2009 #10 Del Skrevet 22. august 2009 Dere mener jo noe om hvordan vi skal gå kledd, så hvorfor så mye bortforklaring hver gang vi har krav til hvordan dre skal kle dere også? Det er det som er så sinnsykt irriterende med menn på forumet her. Dere med dere sitter med fasiten på hvordan både menn og kvinner skal se ut. Greit nok at du ikke synes pastellfarger på menn er kult, men jeg er kvinne og jeg synes pastellfarger på menn kan være stilig. La meg si det slik, jeg nekter å la homofile moteguruer bestemme hva som er maskulint og aller minst la dem bestemme hva som er feminint. Menn skal være Menn. Ikke ladyboys... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 22. august 2009 #11 Del Skrevet 22. august 2009 La meg si det slik, jeg nekter å la homofile moteguruer bestemme hva som er maskulint og aller minst la dem bestemme hva som er feminint. Menn skal være Menn. Ikke ladyboys... Greit at du mener det, men da kommer du heller aldri til å bli sett på som aktraktiv av kvinner som kler seg atraktivt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 22. august 2009 #12 Del Skrevet 22. august 2009 Greit at du mener det, men da kommer du heller aldri til å bli sett på som aktraktiv av kvinner som kler seg atraktivt selv. Å joda. Det finnes mye stilig og mskulint til Menn. En trenger ikke se ut som Ruben og Preben fra Bærum for å være en attraktiv Mann Menn skal være menn, og majoriteten av kvinner vil aller helst pule en håndtverker enn en børsmegler. Problemet er at kvinnene gjerne velger børsmegleren som partner pga hans penger... Så de får ferier av Preben og pikk av Kjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 22. august 2009 #13 Del Skrevet 22. august 2009 Å joda. Det finnes mye stilig og mskulint til Menn. En trenger ikke se ut som Ruben og Preben fra Bærum for å være en attraktiv Mann Menn skal være menn, og majoriteten av kvinner vil aller helst pule en håndtverker enn en børsmegler. Problemet er at kvinnene gjerne velger børsmegleren som partner pga hans penger... Så de får ferier av Preben og pikk av Kjell. Det handler ikke om dyre ferie og middager, men om at man vil ha en mann med stil. Vi vil også ha noe pent å se på skjønner du. Vi stresser ikke rundt i klesbutikker, på salg, leser moteblader og sånt fordi vi tror vi må det for å impoenere dere. Vi gjør det fordi klær interesserer oss, og da like mye på menn som på kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 23. august 2009 #14 Del Skrevet 23. august 2009 Nei, vi skal se sånn ut: http://3.bp.blogspot.com/__aQQm19auJI/R0BE...ybuilder003.jpg Alle heterofile damer har vær så god å bli dehydrerte av opphisselse når de beskuer den ultimate alfa-hannen, dvs. en muskelbunt. Kvinner som ikke blir det er, per definisjon, lesbiske. ALfa-males som jeg har møtt har ikke sett ut som han på bildet du linket til. De har vel ikke følt behov for å bygge muskler i den grad. De er alfa pga av en innstilling ikke en absurd svær kropp. Tull og tøys! Hvorvidt en mann er fysisk tiltrekkende for kvinner er et spørsmål om hvorvidt han er bygd som en mann. Å være bygd som en traktor, eller en belgisk blå, er meget mandig, ergo må en kvinne være lesbisk for ikke å bli klam i hakket av en muskelbunt. Igjen, han på bildet du linket til tidligere får meg mer til å tenke hvordan i huleste har man sex med noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 23. august 2009 #15 Del Skrevet 23. august 2009 ALfa-males som jeg har møtt har ikke sett ut som han på bildet du linket til. De har vel ikke følt behov for å bygge muskler i den grad. De er alfa pga av en innstilling ikke en absurd svær kropp. Men er man alfa i både kropp og sjel, da ser man slik ut samtidig som man sjarmerer trusa av deg på 8,7 sekunder. Igjen, han på bildet du linket til tidligere får meg mer til å tenke hvordan i huleste har man sex med noe sånt? Han løfter deg opp som ei filledokke og bruker deg som en lommevagina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 23. august 2009 #16 Del Skrevet 23. august 2009 Han løfter deg opp som ei filledokke og bruker deg som en lommevagina! Neppe... han kan ikke løpe og vil bli spist av rovdyr før han får sukk for seg.. Hva skal en med en kropp som ikke kan brukes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 23. august 2009 #17 Del Skrevet 23. august 2009 Men er man alfa i både kropp og sjel, da ser man slik ut samtidig som man sjarmerer trusa av deg på 8,7 sekunder. Tviler fortsatt på at en ekte alfa-male har behov for å se sånn ut, for ikke å snakke om all tiden som går med til trening og spising. Han løfter deg opp som ei filledokke og bruker deg som en lommevagina! Ja, det høres jo veldg fristende ut Du vet jo akkurat hva damer liker å høre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke lesbisk Skrevet 24. august 2009 #18 Del Skrevet 24. august 2009 Tviler fortsatt på at en ekte alfa-male har behov for å se sånn ut, for ikke å snakke om all tiden som går med til trening og spising. Ja, det høres jo veldg fristende ut Du vet jo akkurat hva damer liker å høre... Du skjønner det, hvis vi ikke liker denne type mann så er vi lesbiske, og er vi ikke lesbiske så er vi for kravstore - det spiller ingen rolle hva du sier for det er noe galt med oss uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 24. august 2009 #19 Del Skrevet 24. august 2009 Neppe... han kan ikke løpe og vil bli spist av rovdyr før han får sukk for seg.. Hva skal en med en kropp som ikke kan brukes? Er man stor og sterk nok trenger man ikke å løpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 24. august 2009 #20 Del Skrevet 24. august 2009 Er man stor og sterk nok trenger man ikke å løpe. Ikke fra en bjørn en gang? Evt en sverm ill-sinte veps.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå