Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #1 Del Skrevet 8. august 2003 ligger nå klart på nettsøkn din! Jeg kom inn på førstevalget mitt, men nå er jeg helt forvirret og vet ikke om jeg skal velge 1 valg eller 2 valg!! luksusproblem kalles det vel.. trodde man mistet 2 valget når man kom inn på 1 valg jeg, men det gjorde jeg ikke. kan hende fordi at det er førskole og der er det veldig mye ledig. 1 valg var sykepl.. NÅ ER JEG BARE FORVIRRET DA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #2 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg vet man ikke får nytt svar om man fortsatt står på venteliste. Jeg har ingenting hørt .. huff og huff... Får jeg spørre om det tilfeldigvis er høgskolen i Vestfold eller Buskerud du har søkt? Jeg har nemlig også søkt sykepleien,der,og krysser fortsatt fingrene for at de ikke har sendt ut info derfra just ennå ifm. dette 2.opptaket... *sjekker nettet anna hvert minutt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 8. august 2003 #3 Del Skrevet 8. august 2003 Høgskolen i Buskerud har lagt ut sitt, tror jeg. Hvis du står på venteliste, så oppdateres det også på nettet! Jeg er ferdig på skolen, men er i kjempegodt humør fordi svigerinnen min har kommet inn!! Jippi for henne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #4 Del Skrevet 8. august 2003 Nei, det er ikke en av de,, Jeg krysser fingre for at du kommer inn også.. hilsen meg som startet denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå