Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tittelen sier vel det meste..;)

Reiser til tr.heim i morgen.. lurte på hvilke butikker jeg bør dra innom.

Fant en eldre tråd her inne, men ser nå at kappahl og lindex har sluttet med mammaklær...

tusen takk for tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan prøve ZIP i Olav Tryggvasonsgt (mot Ravnkloa) og Polarn og Pyret på Solsiden. Har ikke vært der selv enda, så hvordan utvalg og priser er aner jeg ikke.

Skrevet

aha! Supert!!

Håper på å få med meg litt hjem :) Ekstra stas med storby besøk...:P

Vet du/dere hvilke av hm'ene i tr.heim som har størst utvalg?

Gleder meg!!

Skrevet

Har kikket på litt på mammaavdelingene på Trondheim Torg og City Syd, men tror de er omtrent like store. Har funnet mere til nedsatt pris på TT. ;)

Ellers tror jeg at mammaklærne på HM går ganske fort unna og utvalget kan være litt forskjellig etter hva som er populært på de forskjellige senterene og hva som har blitt hengt ut.

Kos deg på shopping! Håper du finner masse som faller i smak! :shoppe:

Skrevet

Jeg har faktisk funnet mest mammaklær i HM-avdelingen på City Lade, Trondheim Torg synes jeg har lite. På City Syd har jeg ikke vært på lenge, tror de drev og bygget om sist jeg var der, så mulig de har mye klær nå. Men HM har generelt mange klær som passer til voksende mage selv om de ikke er mammaklær også. :)

Polarn O. Pyret synes jeg ikke har noe fint. (Men de har veldig mye fine babyklær, så ser du etter det også er det absolutt verdt en tur.)

Skrevet

Kanskje Name it har mammaklær? (Vet det er en på Trondheim Torg og en i Thomas Angells gt)

Hadde iallefall mammaklær (Mamalicious) da de het Exit.

Skrevet

tuuusen takk for gode tips! :D

Skal innom ikea (seff ;) ) så da kan jeg jo ta turen innom city lade.. og city syd er på tur hjem. Nei dette skal bli bra!

Tenkte å få kiket innom ZIP også.. stemmer det at det ligger inne på leutenhaven? Eller er det Byhaven?

Skrevet

Zara har litt mammaklær. Tror de har 1 reol eller noe sånt :fnise:

Skrevet

he he.. får krysse fingrene for at det er en reol med fantastiske klær i min str:D

Skrevet

har ikke kappahl på city syd mammaklær?

Skrevet
har ikke kappahl på city syd mammaklær?

Var inne på kappahl sine nettsider, der sto det at de hadde sluttet med mammaklær. Men hadde litt undertøy ...

Skrevet

Name it har ikke mammaklær, de har slutta med det. Men jeg finner mest på hm på lade. Ellers synes jeg polarn har en del fine bukser. Liker best Mamalicious buksene, så jeg dro til Orkanger for å kjøpe:D

Skrevet
Tenkte å få kiket innom ZIP også.. stemmer det at det ligger inne på leutenhaven? Eller er det Byhaven?

De har flyttet fra Leuten og ligger nesten rett i krysset Olav Tryggvasonsgt og Munkegata.

Zippi, eller liknede er en klesbutikk for store jenter og ligger i Byhaven.

Skrevet

ahaa.. supert! skal nok finne den.. håper på å reise fra tr.heim med tommere lommebok og fullere koffert :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...